Yup!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leuke avond gehad gisteravond
Dat heb je goed voor elkaar gekregenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Yup!
Gezellig gekletst en lekker relaxed bankgehangen. En een massage gebietst![]()
Ik bén goedquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat heb je goed voor elkaar gekregen
WWWquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:36 schreef Jimbo het volgende:
ik dacht elke x dat dit Wild Wild West was
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:09 schreef LeonH het volgende:
Oh en nu Claudia d'r op dus LeonH d'r af
Tot over 2 uur ofzo
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vind dat alleen de EO dit nummer nog mag draaien...
Bij dat soort opmerkingen ik juist "wat een verschrikkelijk stom kutwijf is het toch"quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:34 schreef Jannekje7 het volgende:
"Voor alle luisteraars die denken: Je zou toch Johan draaien, kut?!! Hier issie dan!"
Persoonlijk zou ik gaan voor The Asteroids Galaxy Tour [O+], maar dan is er na drie dagen al niks meer aan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:48 schreef -Hans- het volgende:
Alesha Dixon - The Boy Does Nothing. Leuke plaat hoor. Misschien wel de nieuwe Megahit
.
Hihi, smaken verschillen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bij dat soort opmerkingen ik juist "wat een verschrikkelijk stom kutwijf is het toch".
Die plaat zullen ze wel te underground vinden voor de doorsnee 3FM luisteraarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:51 schreef cosmick het volgende:
Persoonlijk zou ik gaan voor The Asteroids Galaxy Tour [O+], maar dan is er na drie dagen al niks meer aan.
Dit is toch gewoon smaakloos? Ze zei toen ook een keer "ik zit op mijn zuignap". Sorry hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hihi, smaken verschillen!
* Jannekje7 gaat opruimen en schoonmaken, want de speakers komen vanmiddag!
Hej kom op Cos, geweldige meezing plaat ! biertje in je hand en uit volle borst meezingenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
OMG.
Verder vind ik je wel een toffe peer.
is dat ook in itunes te plempen? Dus zeg maar iets van een audiostream link zeg maarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:14 schreef Piles het volgende:
Ik ben al weer weg, ben maar geswitched naar KX, is Ekdom nu bezig
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bij dat soort opmerkingen ik juist "wat een verschrikkelijk stom kutwijf is het toch".
Ik heb geen ervaring met iTunes eigenlijk, dus geen ideequote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
is dat ook in itunes te plempen? Dus zeg maar iets van een audiostream link zeg maar
En wie heeft je daartoe gedwongenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:24 schreef drummerdude het volgende:
Dag![]()
(Ik ga hierheen, heb het concert nu al 2 keer gezien/geluisterd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |