Los knallen er eruit ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
http://www.daniellippens.nl/?p=470
* eens ! echt weer een topafleveringquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:41 schreef LeonH het volgende:
wat een goeie disco dance classics party vandaag!
Het is weekeinde.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:54 schreef Jimbo het volgende:
zucht wat een kutdag
iemand met goed nieuws vandaag?
Ik heb vanaf woensdag al vakantie, en moet morgen weer gaan werken. Ik ben iets minder enthousiastquote:
Eindelijk weekend.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:54 schreef Jimbo het volgende:
zucht wat een kutdag
Ik denk niet dat ik goed nieuws heb, maar mijn dag was wel aardig. Op school moesten we een set opbouwen, 3 camera's, geluidsmixer, beeldmixer enz. Dat was echt vet!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:54 schreef Jimbo het volgende:
zucht wat een kutdag
Ik heb weer bier en pizza'squote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:54 schreef Jimbo het volgende:
zucht wat een kutdag
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:59 schreef Marc63 het volgende:
Nog ff die 2 platen draaien die ik al de hele dag in mn kop heb, maar om onverklaarbare redenen nog niet op mn mp3-speler had staan: Ulysses en Take Me Back to the Party.
En dan EkStra Weekend
hihi kom naar mij voor de camerasquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik goed nieuws heb, maar mijn dag was wel aardig. Op school moesten we een set opbouwen, 3 camera's, geluidsmixer, beeldmixer enz. Dat was echt vet!
Helaasch weet ik nog steeds niet wat ik wil gaan doen volgend jaar: Video-editen of cameraman zijn...
ik heb een 150euro boete...quote:
Ik ben echt de enige volgens mij die die plaat echt com-pleet niets vindquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]!!!
Ulysses draai ik grijs @ mijn mp3-speler. De flow in de plaat.... zo fucking geniaal dat ik me heb moeten inhouden in het winkelcentrum om niet helemaal los te gaan
Vertelquote:
jij ook al? :pquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:58 schreef Timo20 het volgende:
Zo. het eten is op, het volume staat vol open: laat Ekstra Weekend maar beginnen![]()
![]()
![]()
Kan het alleen niet helemaal luisteren: vanavond de belangrijkste wedstrijd van het seizoen voor Roda...
Maar tot die tijd...
Wát heb je gedaan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb een 150euro boete...
oh en 8 uur verneukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |