Daar moet op gedronken wordenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:15 schreef Sirolf het volgende:
Nog een paar uur en een dag en de maandagmaand van het jaar is ook alweer voorbij.
Hetzelfde toegewenst.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:25 schreef Sersjee het volgende:Tony Scott
![]()
Hierbij meteen een fijne avond gewenst aan een ieder, heb een hok vol visite vanavond...
Veel plezier!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:25 schreef Sersjee het volgende:Tony Scott
![]()
Hierbij meteen een fijne avond gewenst aan een ieder, heb een hok vol visite vanavond...
wat ben ik op dat soort momenten blij dat ik hier KRK studio monitoren heb met een stevige geluidskaartquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:19 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Salva Mea !
One louder ! en ook bij Cos. Ik weet het zeker ! wat een plaat
Nice !quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:30 schreef LeonH het volgende:
[..]
wat ben ik op dat soort momenten blij dat ik hier KRK studio monitoren heb met een stevige geluidskaart
Have funquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:25 schreef Sersjee het volgende:Tony Scott
![]()
Nou!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:19 schreef -Hans- het volgende:
One louder ! en ook bij Cos. Ik weet het zeker ! wat een plaat
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:44 schreef gerbenp het volgende:
Zometeen EkStra weeeeeeeeekend!! en tot die tijd een spannend klassiek muziekje.
http://www.daniellippens.nl/?p=470quote:Hilversum, 30 januari 2009
DANIEL LIPPENS KRIJGT EIGEN PROGRAMMA BIJ BNN
IEDERE ZONDAGNACHT ‘DANIEL’ OP 3FM
De zondagnacht op 3FM is vanaf aankomend weekend van BNN! En in het bijzonder van Daniel Lippens. Op 1 februari om 01.00 uur start hij met ‘Daniel’, een gezellig nachtprogramma met veel muziek, waarin de luisteraar regelmatig aan zet is.
Daniel presenteerde tot voor kort ondermeer Hits@Nite op Slam FM en heeft zijn eigen internetradiostation. BNN is niet helemaal nieuw voor hem: in 2006 deed Daniel mee aan het interne opleidingstraject van BNN.
De twintigjarige DJ heeft er zin in. ‘Voor mij is dit een volgende stap om me verder te ontwikkelen in radiomaken en nog meer van mezelf te laten zien. 3FM is een droomstation waar ik altijd al naar heb geluisterd. BNN is gewoon een hele toffe omroep, die past bij mij als jonge, wilde radiojock.’
Daniel is iedere zondag te beluisteren tussen 01.00 uur en 04.00 uur bij BNN op 3FM.
Los knallen er eruit ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
http://www.daniellippens.nl/?p=470
* eens ! echt weer een topafleveringquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:41 schreef LeonH het volgende:
wat een goeie disco dance classics party vandaag!
Het is weekeinde.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:54 schreef Jimbo het volgende:
zucht wat een kutdag
iemand met goed nieuws vandaag?
Ik heb vanaf woensdag al vakantie, en moet morgen weer gaan werken. Ik ben iets minder enthousiastquote:
Eindelijk weekend.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:54 schreef Jimbo het volgende:
zucht wat een kutdag
Ik denk niet dat ik goed nieuws heb, maar mijn dag was wel aardig. Op school moesten we een set opbouwen, 3 camera's, geluidsmixer, beeldmixer enz. Dat was echt vet!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:54 schreef Jimbo het volgende:
zucht wat een kutdag
Ik heb weer bier en pizza'squote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:54 schreef Jimbo het volgende:
zucht wat een kutdag
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:59 schreef Marc63 het volgende:
Nog ff die 2 platen draaien die ik al de hele dag in mn kop heb, maar om onverklaarbare redenen nog niet op mn mp3-speler had staan: Ulysses en Take Me Back to the Party.
En dan EkStra Weekend
hihi kom naar mij voor de camerasquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik goed nieuws heb, maar mijn dag was wel aardig. Op school moesten we een set opbouwen, 3 camera's, geluidsmixer, beeldmixer enz. Dat was echt vet!
Helaasch weet ik nog steeds niet wat ik wil gaan doen volgend jaar: Video-editen of cameraman zijn...
ik heb een 150euro boete...quote:
Ik ben echt de enige volgens mij die die plaat echt com-pleet niets vindquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]!!!
Ulysses draai ik grijs @ mijn mp3-speler. De flow in de plaat.... zo fucking geniaal dat ik me heb moeten inhouden in het winkelcentrum om niet helemaal los te gaan
Vertelquote:
jij ook al? :pquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:58 schreef Timo20 het volgende:
Zo. het eten is op, het volume staat vol open: laat Ekstra Weekend maar beginnen![]()
![]()
![]()
Kan het alleen niet helemaal luisteren: vanavond de belangrijkste wedstrijd van het seizoen voor Roda...
Maar tot die tijd...
Wát heb je gedaan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb een 150euro boete...
oh en 8 uur verneukt
Trentemoller remix is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vetter!!!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik ben echt de enige volgens mij die die plaat echt com-pleet niets vind
Heb ff de![]()
Thin White Duke
![]()
remix
van
Royksopp`s
What Else Is there?
![]()
opgezet
![]()
![]()
![]()
Niet handsfree bellen, gok ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb een 150euro boete...
oh en 8 uur verneukt
geen detailsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vertel
ik wacht nog steed to een 90 euro boete binnenkomt
Plaat was net op tijd afgelopen, mn vader kwam al klagen over het volumequote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]!!!
Ulysses draai ik grijs @ mijn mp3-speler. De flow in de plaat.... zo fucking geniaal dat ik me heb moeten inhouden in het winkelcentrum om niet helemaal los te gaan
jupquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:02 schreef LeonH het volgende:
[..]
jij ook al? :p
vertrek hier ook maar eens rond kwart voor 8 om door dat verkeersdrama heen te komen daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |