dr Phil-u-upquote:
Jij weet meerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:43 schreef Sirolf het volgende:
Vanavond dus weer Ekstra Weekend.
Weet iemand hier al wie de GAST is?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:49 schreef cosmick het volgende:
Allemachtig, schijt nu 's op met dat HUMAN. Please.
quote:
ik snap em nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:02 schreef Sersjee het volgende:
Mijn dag begon met dit filmpje, dus met mijn humeur zit het wel goed![]()
"Sorry" zeggen is volstrekt overbodig. Iets met "smaak" en "twisten".quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik snap em niet
of nja, beter gezegd , ik snap het wel alleenzie de humor er niet in...sorry
trouwens wat is het topic stil vandaag? veel mensen aan het uitslapen ?
Als afwisseling van Toy Box dan? Want dan is het wel redelijk...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb ooit mensen gekend die dit goed vonden.
Echt niet!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En misschien is iedereen wel hard aan het werk
En Shiny Happy People.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:18 schreef cosmick het volgende:
Ah, nog een van mijn favo's.
Hopelijjk komen de 4 Non Blonds ook nog voorbij straks.
Haha, ja, het origineel is van Will Smithquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:36 schreef Jimbo het volgende:
ik dacht elke x dat dit Wild Wild West was
Rasmuzikant.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha, ja, het origineel is van Will Smith.
Schandalig da'k die plaat nog niet in de kast heb staanquote:
*huu*quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Schandalig da'k die plaat nog niet in de kast heb staan![]()
Vanmiddag gelijk wat aan doen...
Ja, en in Wijk aan Zee. Was best vermakelijk. Maar dat eind was behoorlijk ruk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:14 schreef Sersjee het volgende:
Vuurzee, is dat niet die serie die in IJmuiden is opgenomen?
Ik heb er wel eens 5 min. van gezien en ik zag alleen maar Hoogovens op de achtergrond. Nou, dan ben ik meteen klaar met zo'n serie, want de Hoogovens zie ik elke dag al.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, en in Wijk aan Zee. Was best vermakelijk. Maar dat eind was behoorlijk ruk.
Yup!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leuke avond gehad gisteravond
Dat heb je goed voor elkaar gekregenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Yup!
Gezellig gekletst en lekker relaxed bankgehangen. En een massage gebietst![]()
Ik bén goedquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat heb je goed voor elkaar gekregen
WWWquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:36 schreef Jimbo het volgende:
ik dacht elke x dat dit Wild Wild West was
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:09 schreef LeonH het volgende:
Oh en nu Claudia d'r op dus LeonH d'r af
Tot over 2 uur ofzo
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vind dat alleen de EO dit nummer nog mag draaien...
Bij dat soort opmerkingen ik juist "wat een verschrikkelijk stom kutwijf is het toch"quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:34 schreef Jannekje7 het volgende:
"Voor alle luisteraars die denken: Je zou toch Johan draaien, kut?!! Hier issie dan!"
Persoonlijk zou ik gaan voor The Asteroids Galaxy Tour [O+], maar dan is er na drie dagen al niks meer aan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:48 schreef -Hans- het volgende:
Alesha Dixon - The Boy Does Nothing. Leuke plaat hoor. Misschien wel de nieuwe Megahit
.
Hihi, smaken verschillen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bij dat soort opmerkingen ik juist "wat een verschrikkelijk stom kutwijf is het toch".
Die plaat zullen ze wel te underground vinden voor de doorsnee 3FM luisteraarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:51 schreef cosmick het volgende:
Persoonlijk zou ik gaan voor The Asteroids Galaxy Tour [O+], maar dan is er na drie dagen al niks meer aan.
Dit is toch gewoon smaakloos? Ze zei toen ook een keer "ik zit op mijn zuignap". Sorry hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hihi, smaken verschillen!
* Jannekje7 gaat opruimen en schoonmaken, want de speakers komen vanmiddag!
Hej kom op Cos, geweldige meezing plaat ! biertje in je hand en uit volle borst meezingenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
OMG.
Verder vind ik je wel een toffe peer.
is dat ook in itunes te plempen? Dus zeg maar iets van een audiostream link zeg maarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:14 schreef Piles het volgende:
Ik ben al weer weg, ben maar geswitched naar KX, is Ekdom nu bezig
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bij dat soort opmerkingen ik juist "wat een verschrikkelijk stom kutwijf is het toch".
Ik heb geen ervaring met iTunes eigenlijk, dus geen ideequote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
is dat ook in itunes te plempen? Dus zeg maar iets van een audiostream link zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |