oja die huiskamerjurist die even de koop van een fiets transleerde naar de fotoshoot, kansloosquote:Op vrijdag 30 januari 2009 02:39 schreef DonPerignon het volgende:
Er was zo'n droplul die met allemaal 'juridische' termen meende te gooien. Zat ergens in Snmooty #1 of 4..
Praat even met hem_!
Dat was een nepnerd.. We moeten even wachten op het WGR squad denk ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 02:39 schreef DonPerignon het volgende:
Er was zo'n droplul die met allemaal 'juridische' termen meende te gooien. Zat ergens in Snmooty #1 of 4..
Praat even met hem_!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 03:21 schreef eleusis het volgende:
We moeten even wachten op het WGR squad denk ik.
De dame in kwestie heeft wel wat losgemaakt inderdaad, en het is aan haar om woord te houden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 04:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou als je ziet dat er vrij veel 50+ euro hebben gegeven .. dan zou ik me ook wel genaait voelen.
"je doet het toch voor het goede doel" ja maak dat een ander wijs muts
Hoezo zou je überhaupt voor naaktfoto's gaan betalen, we zijn hier op het internet hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 04:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou als je ziet dat er vrij veel 50+ euro hebben gegeven .. dan zou ik me ook wel genaait voelen.
"je doet het toch voor het goede doel" ja maak dat een ander wijs muts
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 05:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
TS kan zijn klacht bij de Rijdende Rechter deponeren, daar zoeken ze nog mooie zaken.
Helaas moeten dan beide partijen meedoen, in dit geval is het nog niet duidelijk wie de aangeklaagde wordt dan, SHE of Danny die 't organiseerde.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 05:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt mij dit wel iets voor.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor Serious Request ja. Daar hingen meer acties omheen dan alleen de tieten van SHE. Nee ik kan er met alle wil van de wereld geen morele verantwoordelijkheid van FOK als organisatie inzien. Juridisch wellicht wel, maar mocht het allemaal niet doorgaan en er gaan mensen daadwerkelijk geld van FOK! eisen omdat ze geen tietenfoto van SHE krijgen, doe ik op de eerste plaats niet mee en vind ik desbetreffende eisers ongeveer even triest als SHE.
Mijn 95 euro wordt hopelijk goed besteed door de organisaties die gesteund zijn door Serious Request.
Kantonrechters doen haast niet anders de hele dag..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 05:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
Je zal als rechter maar zoiets voor je krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |