Nu weer ineens niet? Wat was dat hele verhaal dan van de Grote Beek?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb heul geen borderline![]()
dat is het hem nou juist, had ik maar meer borderline dan zouden er veel verkeerde dingen niet gebeuren
Zij/hij/het is dus NIET openminded. Ik luister 1 stukje:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou ben ik best open minded, en begripvol, maar dit!!!
Ik dacht dat dat zijn hoogtepunt wle had gehad bij Milli Vanilli, maar Britney hyped het weer opnieuwquote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:14 schreef linebear het volgende:
[..]
Is playbacken het nieuwe zingen ?
Het verschil is dat zij de originele nummers wél zelf heeft ingekwaakt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht dat dat zijn hoogtepunt wle had gehad bij Milli Vanilli, maar Britney hyped het weer opnieuw
Frank Farian zong toch ook zelf ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het verschil is dat zij de originele nummers wél zelf heeft ingekwaakt.
dat is toch van alle tijden, dat was vroeger in mijn jeugd met Boney M al niet andersquote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat zijn hoogtepunt wle had gehad bij Milli Vanilli, maar Britney hyped het weer opnieuw
is het daar niet een beetje te vroeg voor?quote:
Dan moet je maar niet luisteren. Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
is het daar niet een beetje te vroeg voor?
en begin nou niet dat jij al weekend hebt want dat wil ik helemaal niet weten
ja soms is het oneerlijk verdeeldquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
is het daar niet een beetje te vroeg voor?
en begin nou niet dat jij al weekend hebt want dat wil ik helemaal niet weten
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet luisteren. Ik heb al weekend![]()
Sterker nog, ik heb zoooooooooo'n vakantiegevoelIk mag alle sores op het werk vergeten nu
![]()
![]()
![]()
Enneh.. die proost sloeg op de TT hoor. Waar zie je me voor aan? Een huisvrouw die staat te strijken met de wijnfles op de strijkplank? *hik*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
maak mij ff gekquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb zoooooooooo'n vakantiegevoelIk mag alle sores op het werk vergeten nu
![]()
![]()
![]()
Enneh.. die proost sloeg op de TT hoor. Waar zie je me voor aan? Een huisvrouw die staat te strijken met de wijnfles op de strijkplank? *hik*
Hihi, daar heb je mij niet voor nodig volgens mijquote:
jij weet wel beterquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hihi, daar heb je mij niet voor nodig volgens mij
Waaaaaaaaar is Ang3l?
maar een echte huisvrouw drinkt toch geen wijn maar Sherry ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jij weet wel beter
weer alleen met dat korte schortje?
Nee, maar dat komt maandag wel als ik in de trein zitquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En al helemaal voorbereid op je nieuwe start maandag ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |