hahahaha cheats/bugs gebruik ik eigenlijk zelden in spelletjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, steeds opnieuw beginnen is niet leuk. Ik speel hardcore met een level 91 op het moment. Nog 86mil exp tot 92
Maar dan kan ik wel overal komen. En er is een truuk om je in notime tot ongeveer level 83 te krijgen. Dat is UT. Ubertristram, de plaats waar alle drie de broers bij elkaar zitten. Prijs: een torch. +3 skills, 10~20 attrib,10~20 all res. Die spawnen continue vijanden en als je als level 1 daar gaat staan op een veilige plek dan gaat die exp als een tierelier. Ik sta meestal ergens die vijanden te matten, gezien mijn char daar prima voor is. 2 mensen mollen, 1 doet een truukje zodat die vijanden blijven komen op 1 plaats en 5 man staan ergens te idlenEn gaan uit de game als level 80+ unskilled. Daarna schiet het ook niet meer op, de cap ligt op level 80 in een half uur.

Verschillende, het is geen WoW gelukkig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hahahaha cheats/bugs gebruik ik eigenlijk zelden in spelletjes.
En ach, opnieuw beginnen vind ik niet zo erg, wat voor speler heb jij dan? archer? magier? vechter?

coolquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verschillende, het is geen WoW gelukkig.
Een hammerdin dit seizoen.
Vorig seizoen had ik een pauze.
En seizoen daarvoor een necro en een assassin die ALLES solo kon, ook de worldevents (UT voorbereiden, opzetten en afmaken, UberDiabloClone).

Handig, las deze week al iets over een uitbreidingquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
cool![]()
Mijn bestelde Sacred 2 is nooit aangekomen![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742

Kennen wij elkaar al??quote:

Ik heb al weekendquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoe is het hier?
tis veul gezelliger geworden of niet?
Muck:KG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tis hier toch altijd gezellig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!

quote:

Graagquote:

nah, de reden daarvoor is iets minder tofquote:

quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
GraagJe weet dat ik altijd verlegen ben bij nieuwe gezichten

waarvoor?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |