Arme jijquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zoals nu? Strijken. Maar ook dus onder die deken op de bank.
En als ik naar buiten moet.. heeeel warm aankleden natuurlijk
serieus.. ik krijg spontaan de rillingen als ik mensen zonder jas buiten zie nu.. Mijn bf is er ook zo één.. als het 15 graden vriest gaat hij zijn zomerjas (!) aantrekken. *ril*quote:
Ik krijg het altijd al koud als ik naar dat soort mensen kijk!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
serieus.. ik krijg spontaan de rillingen als ik mensen zonder jas buiten zie nu.. Mijn bf is er ook zo één.. als het 15 graden vriest gaat hij zijn zomerjas (!) aantrekken. *ril*
Marcquote:
hete thee naar je toe schuiftquote:
Frutsquote:
Pienquote:
Ik heb daarom van die speciale waterbakjes aan de verwarming hangen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:58 schreef Pheno het volgende:
Te warm is ook niet fijn, ik vind die lucht altijd zo droog dan? En om nu een emmer water bij de verwarming te gaan zetten....
Ik heb nu ook niet meer dan een zomerjas en tshirt aan als ik naar mijn werk ga hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
serieus.. ik krijg spontaan de rillingen als ik mensen zonder jas buiten zie nu.. Mijn bf is er ook zo één.. als het 15 graden vriest gaat hij zijn zomerjas (!) aantrekken. *ril*
ook op de fiets?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook niet meer dan een zomerjas en tshirt aan als ik naar mijn werk ga hoor
Martquote:
Ik word eerder ziek als ik bij mensen over de vloer kom waar het 20-22 graden isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dankquote:
Ah, tis uit met MPG en je doet het met een postbode?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zit met smart op de postbode te wachten
Hey, ik ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Mart![]()
wel okee hoor
Je nieuwe Tarzan wordt vandaag gebracht?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Mart![]()
wel okee hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |