Mijn verhoogde werkproductiviteit zou toch moeten bijdragen... lokt haar DM-feed haar minder vaak naar FOK!quote:
Oeh, klinkt als een lekker koel huis... ruilen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:04 schreef Pien85 het volgende:
Ik kom hier even ochtendhumeuren hoor.
Fijn schilders in de winterwe moeten tot vanmiddag 4 uur de deuren en ramen open laten
Het is -2 buiten!

Lekker koel?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn verhoogde werkproductiviteit zou toch moeten bijdragen... lokt haar DM-feed haar minder vaak naar FOK!.
[..]
Oeh, klinkt als een lekker koel huis... ruilen?![]()
.

Dat zeg ik, lekker koelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lekker koel?Het is hier inmiddels 15 graden

ik heb de verwarming op 14 staan, zalig, ik hou niet van zo´n warm plakkerig huisquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lekker koel?Het is hier inmiddels 15 graden

Ik heb de verwarming hier altijd op 21 graden staan, ik hou niet van koudquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb de verwarming op 14 staan, zalig, ik hou niet van zo´n warm plakkerig huis

Ik ook niet. En dan vind ik het nog heerlijk om 's avonds mijn kussens op de bank te gooien, en een deken te pakken, en dan lekker in pyjama of joggingbroek en slobbertrui op de bank te kruipen, onder die deken natuurlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming hier altijd op 21 graden staan, ik hou niet van koud

arme Klonkette....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:42 schreef Klonk het volgende:
21 graden, ik kan me niet voor de geest halen dat ik de verwarming ooit zo hoog heb gehad

Even een glas in de wastafel zetten en dan je kamer onder laten lopen. Kan je mooi overal omheen schaatsen straksquote:

En dat terwijl de verwarming op 21 staat ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dan vind ik het nog heerlijk om 's avonds mijn kussens op de bank te gooien, en een deken te pakken, en dan lekker in pyjama of joggingbroek en slobbertrui op de bank te kruipen, onder die deken natuurlijk

Heerlijk!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dan vind ik het nog heerlijk om 's avonds mijn kussens op de bank te gooien, en een deken te pakken, en dan lekker in pyjama of joggingbroek en slobbertrui op de bank te kruipen, onder die deken natuurlijk

quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat terwijl de verwarming op 21 staat ?

Wat doe je dan als het echt koud is buitenquote:

Zoals nu? Strijkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat doe je dan als het echt koud is buiten

nee man, goeie reden om lekker samen op de bank onder een deken te kruipenquote:

quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee man, goeie reden om lekker samen op de bank onder een deken te kruipen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |