Idd! ik zag ook de laatste 30 min ong..quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Wat is Meet Joe Black toch een heerlijke film(ok, zie alleen het einde nu, maar toch)
Weet ik, dat staat nu ook aan, maar ik kijk het niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
isa atwt komt nog voor oprah hoor
Sorry beeb, hard gewerkt.. dus nu beetje slaaptijd..quote:
En daar ben ik niet van gediend.quote:
HH?? Wa's da!quote:
Tezz geeft een knipoog en lonkende blik terug!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:45 schreef Den_Haag het volgende:
Ja, zonder haar.
* Den_Haag stiekem wat flirt met Tezz
Waar! Waar! Waar!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:13 schreef k_man het volgende:
Zo... net even bijgelezen over SHE-gate.
Heerlijk van die rellen johquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:21 schreef ColdFeet het volgende:
Is dat nou NOG gaande? Wat een gezeik
Wasda?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:53 schreef ColdFeet het volgende:
. Maar voor jou wil ik best even WOGgen
Dat is toch de afkorting van Studie Ontwijkend Gedrag?quote:
WOGgen is de variatie met een 'serieuze' baanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is toch de afkorting van Studie Ontwijkend Gedrag?
Dat deden wij nou nooit in onze tijd.
Aha. Op die (ouwe)fiets.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
WOGgen is de variatie met een 'serieuze' baan
Moet je hem zoeken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben de draad volledig kwijt.
doe eens een linkje karrelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
WOGgen, SOGgen.
Is dat Nederlands?
Overigens beetje zwak van SHE, zo heb ik ook mijn mening gegeven.
Scooooooorequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Overigens beetje zwak van SHE, zo heb ik ook mijn mening gegeven.
over een paar maanden is ze weer blauw wsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef golfer het volgende:
Ik laat dat gedoe met SHE maar langs mij heen gaan. Storm in een glas water, denk ik.
Naakt of blauw, whatever.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef mascara-klodder het volgende:
over een paar maanden is ze weer blauw ws
NIET opruimenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:58 schreef mascara-klodder het volgende:
en cnk zei gisteren al dat het een puinzooi was in huis....nou hij heeft geen woord gelogen
Ik had er nog eentje, maar nog niets op gehoordquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:19 schreef Liejannuh het volgende:
Je had toch nog meer sollicitaties uitstaan Bluezz?
Er komt vast wel iets voorbij wat nog leuker is!
zit hier niet voor niets op mijn gat achter de compquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NIET opruimen![]()
Ja zeker balen van die baan... maar er komt wel weer wat leuks op mijn padje....
al wil ik hier niet weg
hollandse ouwequote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Echt srsly... ik ben hier een maand niet geweest en in de koelkast in het benedenhuis ligt gewoon nog de haring die ik een dag voor oud en nieuw had gekocht![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:57 schreef cybermans het volgende:
[..]
hollandse ouwe
nog ff een half uurtje en dan weer WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND
Tezz!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:01 schreef Tezz het volgende:
Haaaaaaaaaaai kom ook nog even gluren hier. Ik kan het hele SHE verhaal niet vinden trouwens. Zal wel weer aan mij liggen.
Heb vandaag druk dagje gehad. Boodschappen, poetsen, poetsen + koffie bij schoonmama en nu ff rust. Zometeen kind naar dansles en daarna naar zwemles en dan vanavond met de voetjes omhoog op de bank!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
MK, niet alle mannen zijn zo hoor. Ik doe de was, afwas, kook en maak schoon thuis.
Oh ja natuurlijk moet ik ook nog de vuilniszakken buiten zetten.
Vrouwen....
Klagen over emancipatie en ondertussen nog wel als een prinses behandelt willen worden.
Daarom heb ik een hekel aan liedjes als 'These boots are made for walking' en die nieuwe Beyonze ofzo "If you love me, then you should've bought a ring for my'
En dan die verongelijkte blik in de ogen van sommige vrouwen....
Val waarschijnlijk op de bank in slaap, hihi.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tezz!![]()
Zorg een beetje goed voor jezelf vanaaf meis
Mee eensch is!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Ik doe niet mee aan die onzin. Ik laat me zeker graag verwennen en vind sommige klusjes gewoon echt 'mannentaken' (vuilnis buiten zetten, tuin doen, auto poetsen) en sommige klusjes gewoon typische 'vrouwentaken' (bedden verschonen, de was doen, afwas).
Maar houden wij er in huize Tezz dan een tradiotionele rolverdeling op na? Nee hoor, helemaal niet!
Ik ws in bad straks met in mijn ene hand een glas prosecco, in de andere hand een peuk en een bek vol sashimiquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Val waarschijnlijk op de bank in slaap, hihi.,
Zal er charmant uitzien, haha!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ws in bad straks met in mijn ene hand een glas prosecco, in de andere hand een peuk en een bek vol sashimi
Ik mis je punt hier een beetje, geloof ik...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
MK, niet alle mannen zijn zo hoor. Ik doe de was, afwas, kook en maak schoon thuis.
Oh ja natuurlijk moet ik ook nog de vuilniszakken buiten zetten.
Vrouwen....
Klagen over emancipatie en ondertussen nog wel als een prinses behandelt willen worden.
Daarom heb ik een hekel aan liedjes als 'These boots are made for walking' en die nieuwe Beyonze ofzo "If you love me, then you should've bought a ring for my'
En dan die verongelijkte blik in de ogen van sommige vrouwen....
klinkt ook goedquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zal er charmant uitzien, haha!
![]()
(maar ik ga ook zoiets doen denk ik. Alleen dan met rode wijn en een lekker kaasje)
Die liedjes zijn van die typische emancipatie liedjes. Dat nieuwste liedje laatst gehoord tijdens uitgaan. Sta ik lekker te chillen in de club beetje dansen, beetje drinken, komt ineens dat liedje langs en plop als donder bij heldere hemel een verandering in gezichtsuitdrukking van sommige, niet alle, vrouwen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik mis je punt hier een beetje, geloof ik...
Op het moment doe ik minder in het huishouden; L. verdient meer, maar werkt minder uren (en sport amper). Boeien emancipatie
Proest... Jij zit echt in een héél andere scene dan ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die liedjes zijn van die typische emancipatie liedjes. Dat nieuwste liedje laatst gehoord tijdens uitgaan. Sta ik lekker te chillen in de club beetje dansen, beetje drinken, komt ineens dat liedje langs en plop als donder bij heldere hemel een verandering in gezichtsuitdrukking van sommige, niet alle, vrouwen.
Ineens kijkt men zo van: Ja inderdaad, zo is het maar net, mannen zijn hufters!
Daar kunnen ze niets aan doen, zo zijn ze geboren. En door het feit dat ze er gewoon niets aan kunnen doen, is het af en toe zelfs gewoon aandoenlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Proest... Jij zit echt in een héél andere scene dan ik
En dan nog: mannen zijn ook hufters. Niet allemaal altijd, maar de meesten toch wel met enige regelmaat
Ik za nu maar niet een heel bataljon: 'ja, totdat ze .... doen'-anekdotes van mijn echtgenoot aanhalenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Daar kunnen ze niets aan doen, zo zijn ze geboren. En door het feit dat ze er gewoon niets aan kunnen doen, is het af en toe zelfs gewoon aandoenlijk.
Wij zitten in de dineetjes-met-lekkere-wijntjes-scenequote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Proest... Jij zit echt in een héél andere scene dan ik
En dan nog: mannen zijn ook hufters. Niet allemaal altijd, maar de meesten toch wel met enige regelmaat
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Daar kunnen ze niets aan doen, zo zijn ze geboren. En door het feit dat ze er gewoon niets aan kunnen doen, is het af en toe zelfs gewoon aandoenlijk.
Bel je de bezorg-Turk?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh sjit, realiseer me net dat ik ben vergeten boodschappen te doen voor het avondeten
Oehhh de fajita's van jouw manquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bel je de bezorg-Turk?
L maakt vanavond faitasGa ik sporten na m'n werk, gooit hij de hele handel in de marinade. En zodra ik onder de douche vandaan kom, kan het op de grillplaat. Fijn, zo'n geëmancipeerde man
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:49 schreef golfer het volgende:
Zo, lekker tukkie gedaan.
Ik ben helemaal klaar om zo met de slofjes en haar chardonaitje klaar te staan en het eten te koken voor als het vrouwtje thuis komt.
Waar héb je het over, jong?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
OMG, wat een kortzichtigheid hier. Bah, alsof vrouwen niet het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen. De gemeenste streken zijn mij geflikt door vrouwen.
En daar hou jij je niet mee bezig?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb het over het feit dat iedereen maar met vooroordelen mag strooien alsof het niks is.
Welke vooroordelenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb het over het feit dat iedereen maar met vooroordelen mag strooien alsof het niks is.
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ach ja, ik kan gewoon slecht tegen over 1 kam scheren. Anyways, Fijn weekend !
Toedeloe!
Ja maar blijkbaar gaan alle meisjes daar heel zuur van kijken omdat alle mannen hufters zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:04 schreef k_man het volgende:
These boots are made for walking een emancipatie liedje? Gaan we ons nu druk maken over een liedje van 40 jaar oud?
ja, hoe hufterig de mannen zijn, zo gemeen kunnen vrouwen zijn! Slinks en gemeen, dat zijn wij. Maar goed, wij hebben tieten dus dat maakt gewoon alles weer goed!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
OMG, wat een kortzichtigheid hier. Bah, alsof vrouwen niet het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen. De gemeenste streken zijn mij geflikt door vrouwen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja, hoe hufterig de mannen zijn, zo gemeen kunnen vrouwen zijn! Slinks en gemeen, dat zijn wij. Maar goed, wij hebben tieten dus dat maakt gewoon alles weer goed!
![]()
![]()
Nesten en sekretenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja, hoe hufterig de mannen zijn, zo gemeen kunnen vrouwen zijn! Slinks en gemeen, dat zijn wij. Maar goed, wij hebben tieten dus dat maakt gewoon alles weer goed!
![]()
![]()
Hufterig eigenlijk he, van die mannen? Ze vinden ons eigenlijk gemeen, maar houden toch van ons om onze goddelijke kookkunsten. Wat een hufterstreek eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nesten en sekretenOver het paard getilde trutten! Maar omdat we zo lekker kunnen koken, vindt iederen ons lief. Hè, Tezz?
Ik ren al, schat.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:31 schreef Bluezz het volgende:
Asociaal takkewijf is thuis![]()
Ze heeft weekend en wacht nog steeds op die sigaar + sloffen![]()
De Chardonay staat koud hoor! (moet je zeker zelf inschenkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:31 schreef Bluezz het volgende:
Asociaal takkewijf is thuis![]()
Ze heeft weekend en wacht nog steeds op die sigaar + sloffen![]()
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:36 schreef Tezz het volgende:
De Chardonay staat koud hoor! (moet je zeker zelf inschenken)
Op handen en voeten jij, en snel een beetje.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:35 schreef golfer het volgende:
Ik ren al, schat.![]()
Ik was even een restaurant voor morgen aan het reserveren.
Ga maar lekker voor de vette hap.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Ik ben eindelijk thuis. Eerst gewerkt, daarna een gesprek over mn afstuderen (tot 5 uur...). Toen even met opa wezen 'kletsen' (hij zegt al jaren weinig meer) en nu zit ik met een partij KOPPIJN. En ik sterf van de honger zo'n beetje. En ik heb een IRL dikke warme zachte knuffel nodig want ik voel me stiekem even crappy
![]()
Dus. Ga ik patat halen bij de snackbar of sleep ik mn vermoeide lijf nog de keuken in? Dillema.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Vette hap: check
Frisdrank: check
Warm vol bad: straksVoel me weer bijna mens
We schoppen je wel weer naar binnen heur.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Heh. Heerlijk. Vandaag is zo'n dag die gewoon niet kutter kan. Tenzij het huis afbrand en ik levend naar buiten kom
Nee ben veilig overgekomenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ga je weer saus morsen op je toetsenbord, Hobje?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Hihi, mits je je wapens thuis laat ben je van harte welkom een blokje Beemster mee te pakken hoor![]()
(vind het zelf ook echt zooooo lekker)
ik wil ook creme brulee maken....want dan heb ik een excuus om zo'n brandertje aan te schaffenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga morgen ook creme brulee maken! Denk ik.
Hij kon toch zo goed koken? Laat hem dat dan doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Cnk was vroeg thuis, dus nog even boodschappen gedaan zodat ik zo ook nogeens kan gaan koken ipv telefoonkoken
morgen laat ik hem zweten in de keuken en voer ik geen ruk uitquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij kon toch zo goed koken? Laat hem dat dan doen.
Emancipatie??quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:44 schreef ColdFeet het volgende:
MK toont hier even een staaltje vrouwelijke doortraptheid, dames en herenEmancipatie, ho maar!
![]()
Klopt... maar lees ff terug, we hebben ook nog even boodschappen gedaan en dus prosecco gehaaldquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:45 schreef Den_Haag het volgende:
MK, je had toch champagne geen prosecco?
dus champagne en prosecco voor jou.. vast wel een heel vrolijke MK dan aan het eind van de avond.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Klopt... maar lees ff terug, we hebben ook nog even boodschappen gedaan en dus prosecco gehaald
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:44 schreef ColdFeet het volgende:
MK toont hier even een staaltje vrouwelijke doortraptheid, dames en herenEmancipatie, ho maar!
champagne blijft nog even lekker liggenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:09 schreef cybermans het volgende:
[..]
dus champagne en prosecco voor jou.. vast wel een heel vrolijke MK dan aan het eind van de avond.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Cnk loopt steeds de polonaise samen met hemzelf
Da's maar goed ook zo te horenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
champagne blijft nog even lekker liggen
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik weet dan wel niet hoe Cnk er uit ziet, maar toch zie ik het al helemaal voor me.. Kansloos
Vanille? Oploskoffie? Oploskoffie&pure choco? Pure choco&sinaasappelrasp? Limoenrasp? Frambozen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:57 schreef cybermans het volgende:
CF creme brulee met wat?
chocolade? limoen? rumrozijnen? naturel?
Liefduh.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vanille? Oploskoffie? Oploskoffie&pure choco? Pure choco&sinaasappelrasp? Limoenrasp? Frambozen?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat?? is positief bedoeld hoor.. Ik had het zelf kunnen doen
Dan komt het dus goed uit dat ik me een best aangenaam ogend manspersoon voorstelde die in zijn uppie de polonaise aan het doen wasquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
cnk is unne lekker ding heur btw;) Ik irriteer me niet voor niets aan al die vrouwen die op hem geylen
![]()
heb je hyves?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan komt het dus goed uit dat ik me een best aangenaam ogend manspersoon voorstelde die in zijn uppie de polonaise aan het doen was![]()
Mag ik even als Noord-Hollander ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Woeiiii ik heb er 1 dag carnaval editie 2009 kunnen uithalen bij vriendlief
Langer dan 1 dag red ik toch niet![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaaf! Een site met filmpjes!! Ik ga even kijken.
Is goed!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
pm ff, voeg ik je morgen toe
Oeh daar sluit ik me helemaal bij aan. Ik als van oorsprong kaaskop heb er ook niets mee.. En ik baal dan ook dat we het op school wel vieren en altijd op vrijdag en ik dus op vrijdag werk ipv mijn collegaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Mag ik even als Noord-Hollander ?
Carnaval
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
In Noord-Holland (en dan vooral West Friesland) noemen ze dat gewoon 'kermis'
Die heeft IJmuiden dan weer nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
In Noord-Holland (en dan vooral West Friesland) noemen ze dat gewoon 'kermis'
De kermissen in de West-Friese dorpjes stellen ook niets voor hoor. Een draaimolen en schiettent is al genoeg excuus om een week lang de hele dag ladderzat in de kroeg te hangenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Die heeft IJmuiden dan weer niet. Nou ja de kermis wat ze op de boulevard neerkwakken is ook niks an
.
Ik wil jequote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb heul veul kookboeken besteld2 Gordons, Nigel Slater, Gary Rhodes, Kurma Dasa en Delia Smith. En Rick Stein. Speciaal voor mijn vent, die niet van vis houdt
Dat is dan weer boven het Noordzeekanaal, dat mag ook onderwater lopenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De kermissen in de West-Friese dorpjes stellen ook niets voor hoor. Een draaimolen en schiettent is al genoeg excuus om een week lang de hele dag ladderzat in de kroeg te hangen
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is dan weer boven het Noordzeekanaal, dat mag ook onderwater lopen.
Creme brulee is in feite aangefikte vlaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:54 schreef k_man het volgende:
Waarom hoor je trouwens nooit iemand over zelf vla maken?
Zou dat erg lastig zijn?
Ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:57 schreef golfer het volgende:
*burb*
de bitterballen zitten er weer in.
Ja, en dan ohbenmariequote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
Creme brulee is in feite aangefikte vlaroom of melk koken en mengen met eidooiers, that's all.
Ja, volgens mij kan hij dat ook wel goed. Alleen krijg ik echt de kriebels van hem als hij bezig is. Maar misschien toch maar eens een boek van hem voor mijn verjaardag vragen (is alweer bijna zo ver..)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En ik heb een boek van Gary, Sunny, dat erg leuk is. Simpele bereidingswijzen voor 'standaard'-ingredienten. Met de inspirerende titel 'Keeping it simple'
Kom dan maar een keertje langs bij ons voor lekker vette happen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ikwil
ook
Fuck, ik mis NL met zijn kaas en bitterballen. En wat heb ik? Zelfgemaakte eiersalade
We hebben al een chinees in het dorp.quote:
We slepen je er wel door.quote:
Ik zou dan bij die keuze London doen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:55 schreef mascara-klodder het volgende:
btw ik mag een weekendje weg uitzoeken.... ik wil London of Uppsula
Dat sowieso.quote:
Ik kan je jouw live-verslag van de terugreis nog goed herinneren.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
Barcelona was mijn beste vakantie van vorig jaar. Prachtige stad.
Heh, over 3 dagen precies is het een jaar geleden dat ik daar was.
Rome?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:55 schreef mascara-klodder het volgende:
btw ik mag een weekendje weg uitzoeken.... ik wil London of Uppsula
Die Palm, was die nog enigszins te verteren of lag die zwaar op de maag?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
Heb me geen moment verveeld.
[ afbeelding ]
En het eten is lekker in Barcelona. Bruchetta uit Catalonië (met olijfolie en tomaat), mosselen met friet en zwarte Paella.
2 slagen? Als in: links, rechts, adem, links, rechts, adem?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb gemerkt dat ik juist veel sneller buiten adem raak als ik te vaak achter elkaar kleine happen lucht neem. Dus ik probeer dan nu om de 3 slagen ipv 2 te ademen.
Wist je dat autisten dagelijks rukken op foto's van collegae?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik was even met mijn Hyves bezig(collega's hebben me gespot en nu hangt er ook een foto van mij op het prikbord
)
Die foto van mij is niet echt rukvoerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:28 schreef Twerk het volgende:
Wist je dat autisten dagelijks rukken op foto's van collegae?
Ach, ze kijken enkel naar de tietenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die foto van mij is niet echt rukvoerVoor iemand met smetvrees misschien
Boefjequote:
quote:
wel kip's leverworst of gewone leverworst?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 05:05 schreef HighLander het volgende:
toastje met pate....
wrap met kip-salade...
kaasblokje met sateprikker (en vlaggetje).....
worst...
HONGER!!!!
* Isabeau voert HL brokjes etenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 05:05 schreef HighLander het volgende:
toastje met pate....
wrap met kip-salade...
kaasblokje met sateprikker (en vlaggetje).....
worst...
HONGER!!!!
quote:
Nee, je hebt jouw beenspieren niet onder controle als je klaarkomtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 05:20 schreef Isabeau het volgende:
Wat je maar wil![]()
Er stort hier een kastje van de muurMetaalmoeheid?
Poolse pannenkoeken?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 05:28 schreef Adolecens het volgende:
Ahh, een actieve SC
Wat gaan we klaarmaken?
Ik houd meer van Russischquote:
quote:
Ow kut, we zitten in CUL. Dat bedoelde ik nietquote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 05:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn buren zijn wakker van mijn harde lach
Je hebt humorquote:
Kom op Isa.. werk of niet.. er is werk aan de winkelquote:
Goedemorgen kids.....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Het heeft gewerkt, hij is eruit![]()
@Steer en CF: Barcelona staat ook op het lijstje![]()
Vanmiddag of morgen maareens wat opzoeken en een definitieve keuze maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |