Idd! ik zag ook de laatste 30 min ong..quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Wat is Meet Joe Black toch een heerlijke film(ok, zie alleen het einde nu, maar toch)
Weet ik, dat staat nu ook aan, maar ik kijk het niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
isa atwt komt nog voor oprah hoor
Sorry beeb, hard gewerkt.. dus nu beetje slaaptijd..quote:
En daar ben ik niet van gediend.quote:
HH?? Wa's da!quote:
Tezz geeft een knipoog en lonkende blik terug!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:45 schreef Den_Haag het volgende:
Ja, zonder haar.
* Den_Haag stiekem wat flirt met Tezz
Waar! Waar! Waar!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:13 schreef k_man het volgende:
Zo... net even bijgelezen over SHE-gate.
Heerlijk van die rellen johquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:21 schreef ColdFeet het volgende:
Is dat nou NOG gaande? Wat een gezeik
Wasda?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:53 schreef ColdFeet het volgende:
. Maar voor jou wil ik best even WOGgen
Dat is toch de afkorting van Studie Ontwijkend Gedrag?quote:
WOGgen is de variatie met een 'serieuze' baanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is toch de afkorting van Studie Ontwijkend Gedrag?
Dat deden wij nou nooit in onze tijd.
Aha. Op die (ouwe)fiets.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
WOGgen is de variatie met een 'serieuze' baan
Moet je hem zoeken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben de draad volledig kwijt.
doe eens een linkje karrelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
WOGgen, SOGgen.
Is dat Nederlands?
Overigens beetje zwak van SHE, zo heb ik ook mijn mening gegeven.
Scooooooorequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Overigens beetje zwak van SHE, zo heb ik ook mijn mening gegeven.
over een paar maanden is ze weer blauw wsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef golfer het volgende:
Ik laat dat gedoe met SHE maar langs mij heen gaan. Storm in een glas water, denk ik.
Naakt of blauw, whatever.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef mascara-klodder het volgende:
over een paar maanden is ze weer blauw ws
NIET opruimenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:58 schreef mascara-klodder het volgende:
en cnk zei gisteren al dat het een puinzooi was in huis....nou hij heeft geen woord gelogen
Ik had er nog eentje, maar nog niets op gehoordquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:19 schreef Liejannuh het volgende:
Je had toch nog meer sollicitaties uitstaan Bluezz?
Er komt vast wel iets voorbij wat nog leuker is!
zit hier niet voor niets op mijn gat achter de compquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NIET opruimen![]()
Ja zeker balen van die baan... maar er komt wel weer wat leuks op mijn padje....
al wil ik hier niet weg
hollandse ouwequote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Echt srsly... ik ben hier een maand niet geweest en in de koelkast in het benedenhuis ligt gewoon nog de haring die ik een dag voor oud en nieuw had gekocht![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:57 schreef cybermans het volgende:
[..]
hollandse ouwe
nog ff een half uurtje en dan weer WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND
Tezz!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:01 schreef Tezz het volgende:
Haaaaaaaaaaai kom ook nog even gluren hier. Ik kan het hele SHE verhaal niet vinden trouwens. Zal wel weer aan mij liggen.
Heb vandaag druk dagje gehad. Boodschappen, poetsen, poetsen + koffie bij schoonmama en nu ff rust. Zometeen kind naar dansles en daarna naar zwemles en dan vanavond met de voetjes omhoog op de bank!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
MK, niet alle mannen zijn zo hoor. Ik doe de was, afwas, kook en maak schoon thuis.
Oh ja natuurlijk moet ik ook nog de vuilniszakken buiten zetten.
Vrouwen....
Klagen over emancipatie en ondertussen nog wel als een prinses behandelt willen worden.
Daarom heb ik een hekel aan liedjes als 'These boots are made for walking' en die nieuwe Beyonze ofzo "If you love me, then you should've bought a ring for my'
En dan die verongelijkte blik in de ogen van sommige vrouwen....
Val waarschijnlijk op de bank in slaap, hihi.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tezz!![]()
Zorg een beetje goed voor jezelf vanaaf meis
Mee eensch is!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Ik doe niet mee aan die onzin. Ik laat me zeker graag verwennen en vind sommige klusjes gewoon echt 'mannentaken' (vuilnis buiten zetten, tuin doen, auto poetsen) en sommige klusjes gewoon typische 'vrouwentaken' (bedden verschonen, de was doen, afwas).
Maar houden wij er in huize Tezz dan een tradiotionele rolverdeling op na? Nee hoor, helemaal niet!
Ik ws in bad straks met in mijn ene hand een glas prosecco, in de andere hand een peuk en een bek vol sashimiquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Val waarschijnlijk op de bank in slaap, hihi.,
Zal er charmant uitzien, haha!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ws in bad straks met in mijn ene hand een glas prosecco, in de andere hand een peuk en een bek vol sashimi
Ik mis je punt hier een beetje, geloof ik...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
MK, niet alle mannen zijn zo hoor. Ik doe de was, afwas, kook en maak schoon thuis.
Oh ja natuurlijk moet ik ook nog de vuilniszakken buiten zetten.
Vrouwen....
Klagen over emancipatie en ondertussen nog wel als een prinses behandelt willen worden.
Daarom heb ik een hekel aan liedjes als 'These boots are made for walking' en die nieuwe Beyonze ofzo "If you love me, then you should've bought a ring for my'
En dan die verongelijkte blik in de ogen van sommige vrouwen....
klinkt ook goedquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zal er charmant uitzien, haha!
![]()
(maar ik ga ook zoiets doen denk ik. Alleen dan met rode wijn en een lekker kaasje)
Die liedjes zijn van die typische emancipatie liedjes. Dat nieuwste liedje laatst gehoord tijdens uitgaan. Sta ik lekker te chillen in de club beetje dansen, beetje drinken, komt ineens dat liedje langs en plop als donder bij heldere hemel een verandering in gezichtsuitdrukking van sommige, niet alle, vrouwen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik mis je punt hier een beetje, geloof ik...
Op het moment doe ik minder in het huishouden; L. verdient meer, maar werkt minder uren (en sport amper). Boeien emancipatie
Proest... Jij zit echt in een héél andere scene dan ikquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die liedjes zijn van die typische emancipatie liedjes. Dat nieuwste liedje laatst gehoord tijdens uitgaan. Sta ik lekker te chillen in de club beetje dansen, beetje drinken, komt ineens dat liedje langs en plop als donder bij heldere hemel een verandering in gezichtsuitdrukking van sommige, niet alle, vrouwen.
Ineens kijkt men zo van: Ja inderdaad, zo is het maar net, mannen zijn hufters!
Daar kunnen ze niets aan doen, zo zijn ze geboren. En door het feit dat ze er gewoon niets aan kunnen doen, is het af en toe zelfs gewoon aandoenlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Proest... Jij zit echt in een héél andere scene dan ik
En dan nog: mannen zijn ook hufters. Niet allemaal altijd, maar de meesten toch wel met enige regelmaat
Ik za nu maar niet een heel bataljon: 'ja, totdat ze .... doen'-anekdotes van mijn echtgenoot aanhalenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Daar kunnen ze niets aan doen, zo zijn ze geboren. En door het feit dat ze er gewoon niets aan kunnen doen, is het af en toe zelfs gewoon aandoenlijk.
Wij zitten in de dineetjes-met-lekkere-wijntjes-scenequote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Proest... Jij zit echt in een héél andere scene dan ik
En dan nog: mannen zijn ook hufters. Niet allemaal altijd, maar de meesten toch wel met enige regelmaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |