Bedankt voor de tip, ik kom daar eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Check even K&W, daar heeft ze een topic geopend.
56ECTS in 6 maanden? Wowquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh, niet m'n laatste tentamen ooit hoor![]()
. Maar ik heb het afgelopen halfjaar een dubbel programma gedaan (en dus als het goed is straks 56 ECTS binnengehaald in 6 maanden
.) en dat was wel een beeeeetje zwaar. Straks heb ik juist een bizar rustig programma (met maar 2 dagen college per week...) En ik ga deze maand 2 keer op vakantie, dus ik vind dat ik even heeeeeeeeeeeeeeeeeel blij mag zijn
![]()
.
Nouja, na het tentamen dan.
Zo herkenbaar!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:27 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou willen dat ik net zo hard als Moblo kon leren. Vanavond tentamen, had er vorige keer een stevige onvoldoende voor, en ik kan me er maar niet toe zetten de opdrachten te herhalen enzo. Gister wel naar de uitleg enzo geweest, dat was supernuttig ... maar nu zit ik alweer niets te doen. Ga zo maar naar de uni alvast, en dan hopen dat ik daar wel kan leren ... Misschien ben ik dan wel geen echte WO student
.
Dan ben ik het ook niet hoor, want ik kan me er soms ook echt niet toe zetten. Ok, nu lukt het wel beter dan vroeger maar ik ben ook zesdejaars dus dan mag het wel een keer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:27 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou willen dat ik net zo hard als Moblo kon leren. Vanavond tentamen, had er vorige keer een stevige onvoldoende voor, en ik kan me er maar niet toe zetten de opdrachten te herhalen enzo. Gister wel naar de uitleg enzo geweest, dat was supernuttig ... maar nu zit ik alweer niets te doen. Ga zo maar naar de uni alvast, en dan hopen dat ik daar wel kan leren ... Misschien ben ik dan wel geen echte WO student
.
denk daar maar even aanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:39 schreef Chicolate het volgende:
En dan heb ik na vanavond komende 2 maanden geen tentamens meer.
Dat had ik gisteren. Echt alle energie was uit mn lijf gesijpelt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:39 schreef conleche het volgende:
Ik ben echt zeldzaam slaperig![]()
Je kent het wel, zodanig dat als je hoofd het kussen zou raken, dat je in coma zou raken.
Oh well, ik ga maar eens fietsen.....
Hm, dan heb je zeker op het VWO ook niet keihard hoeven blokken voor je examens?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:39 schreef Chicolate het volgende:
Mijn grootste probleem: ik weet dat ik het kan, maar de vaardigheden zijn een beetje weggezakt (het is wiskunde). En ik hou echt heel erg van nieuwe dingen leren, maar heb een hekel aan het herhalen van dingen die ik allang kan/kon. Vond examen VWO doen een van de meest vreselijke periodes: dr was geen nieuwe stof, je hoefde niets echt te leren begrijpen, alleen maar vaardigheden ophalen ...
Nu ga ik het boek door en van de verschillende sommen (differentiaalvergelijkingen, matrixen) 1 som maken, en aan de hand daarvan een standaardmethode maken. Dat is nog wel leuk.
En dan heb ik na vanavond komende 2 maanden geen tentamens meer.
Valt wel mee hoor. Al moet ik bekennen dat ik, toen ik een werkstuk schreef over de prostitutie in Amsterdam in de 19e eeuw, wel het idee kreeg dat Amsterdam 1 grote hoerenkast wasquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:33 schreef mspoez het volgende:
Ohja en Amsterdam is toch enkel hoeren en heroine? Zo heb ik het op school geleerd, niet heen gaan meisjes, is gevaaaaarlijk....
deze haal ik écht niet per ongelukquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, ach, volgende keer beter, joh. En je zou niet de eerste zijn die vakken per ongeluk haalt
Gisteren hardlopen was lekker, trouwens! Maar nu heb ik pijn in mijn knieDus ik ga er voorlopig maar niet mee verder.
Mijn bewegingscoach mailde me dat er letterlijk om de hoek bij mij pilateslessen worden gegeven. Dat is mooi!
*probeert ergens geld te vinden voor een abonnement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |