abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65557890
Hey PF

Wat was gister nou het laatste dat je op msn zei? Mn computer deed gek en ik zag dat jij wat zei maar toen ging msn uit en sloeg ie het niet op enzo .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65557910
Vakantie! Echt fijn, waarheen?
Mijn minivakantie naar texel heeft gezorgd dat ik nu zo verkouden ben, maar het was wel leuk
Meer zin in de zomer naar barcelona
pi_65557912
Blaat, veel plezier op vakantie!!

Ik zag kwakkie voorbij schuiven vanuit the US of A? Tof!

Het gaat goed met Vikje, das ook heel fijn

Verder heb ik weinig te melden, ja dat ik nog niks nuttigs gedaan heb op mijn werk behalve wat telefoontjes voor mezelf plegen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:16:25 #204
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65557914
Oh, niet m'n laatste tentamen ooit hoor . Maar ik heb het afgelopen halfjaar een dubbel programma gedaan (en dus als het goed is straks 56 ECTS binnengehaald in 6 maanden .) en dat was wel een beeeeetje zwaar. Straks heb ik juist een bizar rustig programma (met maar 2 dagen college per week...) En ik ga deze maand 2 keer op vakantie, dus ik vind dat ik even heeeeeeeeeeeeeeeeeel blij mag zijn .

Nouja, na het tentamen dan .
pi_65557947
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:12 schreef Miss_S het volgende:
PF hoe gaat het met je kamer?
Check even K&W, daar heeft ze een topic geopend.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_65558009
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Check even K&W, daar heeft ze een topic geopend.
Bedankt voor de tip, ik kom daar eigenlijk nooit.
pi_65558037
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh, niet m'n laatste tentamen ooit hoor . Maar ik heb het afgelopen halfjaar een dubbel programma gedaan (en dus als het goed is straks 56 ECTS binnengehaald in 6 maanden .) en dat was wel een beeeeetje zwaar. Straks heb ik juist een bizar rustig programma (met maar 2 dagen college per week...) En ik ga deze maand 2 keer op vakantie, dus ik vind dat ik even heeeeeeeeeeeeeeeeeel blij mag zijn .

Nouja, na het tentamen dan .
56ECTS in 6 maanden? Wow
Dan heb je wel 2x vakantie verdiend
Succes met het tentamen.
pi_65558079
Jeetje, wat een ophef hier. Gelukkig lijkt alles nu weer redelijk rustig. Ik hoop wel dat SHE tzt weer terug mag komen...

Wel een heerlijk nostalgisch topic dit (en de vorige ook wel) met oude tekenfilmpjes en crushes... Ik vond Teddy Ruxpin ook leuk, maar ik begreep nooit waarom mijn zussen zo moesten lachen om zijn naam

En dat filmpje van Storm . Wel jammer dat de afleidingsmethode niet zo lang werkte zeker!!

Gelukkig ook weer een bericht van Vik. Fijn dat het beter gaat met haar!

Het lijstje van gister:
O: 2 volkoren crackers met hagelslag
L: 2 boterhammen met filet a.
T: glas verse jus
T: balisto
D: kip/groentesoep met ciabatta met avocado en tomaat.

Tot nu toe vandaag:
O: 2 crackers met pindakaas.

Edit: nu vergeet ik om Mo en Blaatschaap succes te wensen! Bij deze: Succes met de tentamens!!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:26:11 #209
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65558201
Lijstje.
O: bruin bolletje met kipfilet
T: vitaline framboos.
L: 2 bruine bolletjes met kip en een berg rauwkost (en een likkie mayo uiteraard)
T: Kiwi
T: Appel
D: Ristorante di Mammie
Fok!bejaarde
pi_65558234
Ik zou willen dat ik net zo hard als Moblo kon leren . Vanavond tentamen, had er vorige keer een stevige onvoldoende voor, en ik kan me er maar niet toe zetten de opdrachten te herhalen enzo. Gister wel naar de uitleg enzo geweest, dat was supernuttig ... maar nu zit ik alweer niets te doen. Ga zo maar naar de uni alvast, en dan hopen dat ik daar wel kan leren ... Misschien ben ik dan wel geen echte WO student .
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:27:12 #211
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65558236
Mo en BS, succes, toitoitoi en may the powers of zen be with you!

*duimt*
Fok!bejaarde
pi_65558301
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:27 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou willen dat ik net zo hard als Moblo kon leren . Vanavond tentamen, had er vorige keer een stevige onvoldoende voor, en ik kan me er maar niet toe zetten de opdrachten te herhalen enzo. Gister wel naar de uitleg enzo geweest, dat was supernuttig ... maar nu zit ik alweer niets te doen. Ga zo maar naar de uni alvast, en dan hopen dat ik daar wel kan leren ... Misschien ben ik dan wel geen echte WO student .
Zo herkenbaar!
Kan je geen groepje vinden om mee te studeren in de bieb? Dan heb je nog sociaal contact zodat het geen hopeloos uitzicht is en het is beter want je kan elkaar aanvullen enzo
Vind het ook moeilijk hoor, lang achtereen studeren...
pi_65558492
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:27 schreef Chicolate het volgende:
Dan ben ik het ook niet hoor, want ik kan me er soms ook echt niet toe zetten. Ok, nu lukt het wel beter dan vroeger maar ik ben ook zesdejaars dus dan mag het wel een keer.
Je kunt wel manieren vinden om jezelf meer te motiveren maar da's heel persoonlijk. Ik zocht het bijvoorbeeld te veel buiten mezelf en ik moest terug naar het feit dat ik dit studeer omdat ik meer van het onderwerp wil weten, niet om het tentamen te halen. Maar goed, voor jou kan het iets heel anders zijn. Ik zie jezelf motiveren maar gewoon als een academische vaardigheid die sommige mensen nog op de uni moeten leren.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65558530
Chico, geef niet te snel op, hoor het is gewoon een hele omschakeling, van het VWO naar de uni.

Zo, ik heb vanmorgen om 8 uur pannekoeken staan bakken voor ons logeetje. Heb ik toch nog pannekoeken gehad
pi_65558571
'zo hard kon leren'
Nou, ik heb net flink gefaald hoor!
En ik probeerde 9 weken tentamenstof er in één keer in te krijgen dus dat was sowieso een grote faal

wel kwam álles me bekend voor en heb ik ook nog wel wat ingevuld, dus als ik het voor de herkansing leer moet het vast beter gaan. Blij dat ik gegaan ben in ieder geval!

Nu maar 's écht wakker worden met een kop koffie erbij

Ja doei.
pi_65558613
Mijn grootste probleem: ik weet dat ik het kan, maar de vaardigheden zijn een beetje weggezakt (het is wiskunde). En ik hou echt heel erg van nieuwe dingen leren, maar heb een hekel aan het herhalen van dingen die ik allang kan/kon. Vond examen VWO doen een van de meest vreselijke periodes: dr was geen nieuwe stof, je hoefde niets echt te leren begrijpen, alleen maar vaardigheden ophalen ...

Nu ga ik het boek door en van de verschillende sommen (differentiaalvergelijkingen, matrixen) 1 som maken, en aan de hand daarvan een standaardmethode maken. Dat is nog wel leuk .

En dan heb ik na vanavond komende 2 maanden geen tentamens meer .
pi_65558617
Ik ben echt zeldzaam slaperig

Je kent het wel, zodanig dat als je hoofd het kussen zou raken, dat je in coma zou raken.

Oh well, ik ga maar eens fietsen.....
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:42:39 #218
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65558700
@vergeetmewelletje: misschien dat varieren helpt? Ik geloof dat jij iedere dag als lunch dezelfde salade eet. Klopt dat? Misschien eens een andere salade met andere groente maken? Of een groenteomelet eten als lunch? Een stukje vis met gestoomde wortelen? De amandelen vervangen door stukjes komkommer en overdag meer eiwitten eten? Ik weet het niet hoor, maar misschien iets om over na te denken.

Voor iedereen die midden in de tentamens zit en daar de balen van heeft: even doorbijten en sterkte!

Blij om te lezen dat Vik de operatie goed heeft doorstaan. Hopelijk gaat het herstel ook naar wens.

Ik ben voor een week vooruit aan het koken. Waarschijnlijk probeerde ik mijn snoepgedrag te sublimeren, want ik heb de afgelopen week groente voor een heel weeshuis ingeslagen. En dat begint nu langzamerhand weg te rotten , dus ik moet er wat mee doen.

Het gehaktbrood dat ik gisteren heb gemaakt zorgt voor bubbels in de buik, dus die is in de kliko beland.
Nu staan op het fornuis:
- spruitjes
- knolselderij
- kip in groente-tomatensaus
- spinazie met champignons en uien + volkorenpasta (= lunch)

En straks moet ik nog iets verzinnen voor:
- een grote witte kool (waarschijnlijk wordt dat koolsalade)
- een kwart chinese kool (gratineren met kaas? of weggooien)
- witlof (witlofsalade met fruit)
- sla + tomaten (salade voor morgen)
- pastinaken (grillen denk ik)
- wortelen (samen met de pastinaken grillen, de rest rauw)
- 4 kilo uien (uiensoep)
- 5 kg aardappelen (geen idee)
- nog een kilo tomaten (soep?)
- 4 paprika's (paprikasoep?)

Helaas geen tijd om een etentje te geven, dat is natuurlijk ook een goede oplossing
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65558706
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:39 schreef Chicolate het volgende:
denk daar maar even aan doe ik ook

al heb ik 't verknald, het was wel mn eigen schuld en als ik het niet haal, dan haal ik het niet en moet ik het nog een keer doen

ja, vrij simpel, zeg maar..

Motivatie blijft een groot probleem, maar ik was wel lekker bezig gisteravond, en als ik dat nu elke dag/avond, al is het maar OM de avond/dag even doe, dan hoef ik niet meer zo te stressen, dus ik denk dat ik dat er in ga houden als het me lukt
Ja doei.
pi_65558736
MoBlo, ach, volgende keer beter, joh. En je zou niet de eerste zijn die vakken per ongeluk haalt

Gisteren hardlopen was lekker, trouwens! Maar nu heb ik pijn in mijn knie Dus ik ga er voorlopig maar niet mee verder.
Mijn bewegingscoach mailde me dat er letterlijk om de hoek bij mij pilateslessen worden gegeven. Dat is mooi!
*probeert ergens geld te vinden voor een abonnement
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:45:08 #221
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_65558768
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:39 schreef conleche het volgende:
Ik ben echt zeldzaam slaperig

Je kent het wel, zodanig dat als je hoofd het kussen zou raken, dat je in coma zou raken.

Oh well, ik ga maar eens fietsen.....
Dat had ik gisteren. Echt alle energie was uit mn lijf gesijpelt.
's Avonds rondje op de loopband heb ik wonderwel volgehouden maar ik lag vrij vroeg in mn bedje. En ik ben nog niet uitgerust.
Ik denk dat ik vanavond maar hyacinten ga inkopen. Lekker net alsof het lente is. .
Fok!bejaarde
pi_65558798
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:39 schreef Chicolate het volgende:
Mijn grootste probleem: ik weet dat ik het kan, maar de vaardigheden zijn een beetje weggezakt (het is wiskunde). En ik hou echt heel erg van nieuwe dingen leren, maar heb een hekel aan het herhalen van dingen die ik allang kan/kon. Vond examen VWO doen een van de meest vreselijke periodes: dr was geen nieuwe stof, je hoefde niets echt te leren begrijpen, alleen maar vaardigheden ophalen ...

Nu ga ik het boek door en van de verschillende sommen (differentiaalvergelijkingen, matrixen) 1 som maken, en aan de hand daarvan een standaardmethode maken. Dat is nog wel leuk .

Hm, dan heb je zeker op het VWO ook niet keihard hoeven blokken voor je examens?
Ik was ook altijd gemotiveerd door het leren van nieuwe dingen, helemaal vanzelf eigenlijk, maar daardoor raak je ook snel verveeld en leer je niet om die motivatie toch ergens vandaan te halen als je niet vanzelf geboeid bent door de stof.

Ok, genoeg egopost.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65558827
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:33 schreef mspoez het volgende:
Ohja en Amsterdam is toch enkel hoeren en heroine? Zo heb ik het op school geleerd, niet heen gaan meisjes, is gevaaaaarlijk....
Valt wel mee hoor. Al moet ik bekennen dat ik, toen ik een werkstuk schreef over de prostitutie in Amsterdam in de 19e eeuw, wel het idee kreeg dat Amsterdam 1 grote hoerenkast was
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65558869
En o ja mensen, ik ga vandaag Viking een kaartje sturen, plus eventueel wat vermaak (een paar tijdschriften ofzo). Wil er nog iemand meedoen?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65558883
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, ach, volgende keer beter, joh. En je zou niet de eerste zijn die vakken per ongeluk haalt

Gisteren hardlopen was lekker, trouwens! Maar nu heb ik pijn in mijn knie Dus ik ga er voorlopig maar niet mee verder.
Mijn bewegingscoach mailde me dat er letterlijk om de hoek bij mij pilateslessen worden gegeven. Dat is mooi!
*probeert ergens geld te vinden voor een abonnement
deze haal ik écht niet per ongeluk want ik heb gewoon teveel fout/niet ingevuld
maar wat ik wel storend vond, is dat we de opgaven niet meekregen, dus heb net meteen de docent gemailed met de vraag of hij de opgaven op Blackboard wil pleuren dat zou wel fijn zijn

volgend jaar om deze tijd wil ik mijn P hebben, dus heb nog een heel jaar dus komt goed, en dan hoop ik ook al een eind opweg te zijn met mn tweedejaarsvakken, dus alles sal rech kom!

Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')