quote:Roubini: "Banken zullen minimaal 3,6 biljoen dollar moeten afschrijven. Tot nu toe komt het bedrag op 1,1 biljoen. Dit betekent dat banken hun verplichtingen niet na kunnen en in feite failliet zijn. Er zal geen andere keus voor overheden zijn om de banken te nationaliseren en te herkapitaliseren."
bijna is niet helemaal.. beurs kan dus omhoog.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:28 schreef pberends het volgende:
Roubini voorspelt een bijna-depressie
[..]
Bijna is veel erger dan een "normale" recessie, de beurs kan dus ook omlaagquote:Op maandag 2 februari 2009 13:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bijna is niet helemaal.. beurs kan dus omhoog.
Misschien durft hij zijn (net weer opgebouwde) reputatie niet op het spel te zetten door depressie te gaan roepen.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:04 schreef sitting_elfling het volgende:
De beurs zoekt gewoon lagere punten op waar er weer een boel mensen denken, goh we staan nu wel erg laag, laten we kopen!
En wat betreft bijna recessie - depressie etc, ach, naampjes geven is zo inhoudsloos. Roubini, en dan te bedenken dat hij waarschijnlijk mn professor wordt voor economics in mn volgende schooljaar in NYU .
Op 220 ligt natuurlijke en uiterst sterke bodem die eigenlijk al vele malen getest is. Imho ook nog ever lager, maar hoe dichter we bij de 220 komen hoe sneller er een rebound te verwachten is. Zeker als Obama met de bad bank komt.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:04 schreef sitting_elfling het volgende:
De beurs zoekt gewoon lagere punten op waar er weer een boel mensen denken, goh we staan nu wel erg laag, laten we kopen!
En wat betreft bijna recessie - depressie etc, ach, naampjes geven is zo inhoudsloos. Roubini, en dan te bedenken dat hij waarschijnlijk mn professor wordt voor economics in mn volgende schooljaar in NYU .
De bodem lag in 2003 ook op 217,80.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:22 schreef Lemans24 het volgende:
We zijn op basis van WS op de avond van 'de net boven de 220 dag' zelfs al even door de 220 gegaan, meen ik.
Wat zijn dat voor adviezen?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:35 schreef Salt_Seafood het volgende:
voor 20 euro per maand stuur ik alle adviezen die direct van de handelsvloer komen bij ABN naar je email door
!!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:35 schreef Salt_Seafood het volgende:
voor 20 euro per maand stuur ik alle adviezen die direct van de handelsvloer komen bij ABN naar je email door
Ping An gaat wss tegenstemmen bij de aandeelhouders vergadering.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:00 schreef pberends het volgende:
Fortis +5%... is dit nou het doekje voor het bloeden van de Belgische overheid voor de Fortis-aandeelhouders?
Ik zit nog steeds long op 2 stuks. Die verkopen we wel weer als de beurs wat aantrekt. En mocht de beurs verder kelderen dan raken ze hun stoploss well, ik trade relatief veel. Die 2 stuks -15% / -20% is goed te incasseren.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:18 schreef M.Melandri het volgende:
Ik dacht dat jij long zat? Of ben je vanmorgen gelijk gedraaid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |