Ik zou hem/haar een termijn stellen: "je hebt een week om het op te halen, anders is het weg". Dan heb je nog kans dat het blijft staan, maar dan ben je in elk gedekt als je het weggooit...quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:45 schreef -Mellow- het volgende:
staat nog vol met rommerl van de vorige bewoner, die ie maar niet ophaalt

Ik ben niet stupid natuurlijk. Maar hij was niet te bereiken dus heb het even afgewacht, en ik ben ook de beroerdste niet dus wilde het niet te snel door de stort laten ophalen. Maar morgen wordt de rotzooi eindelijk opgehaald, dus binnenkort wordt de keuken in de verf gezet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:12 schreef spearhead het volgende:
[..]
Ik zou hem/haar een termijn stellen: "je hebt een week om het op te halen, anders is het weg". Dan heb je nog kans dat het blijft staan, maar dan ben je in elk gedekt als je het weggooit...

yo negerquote:

Hal is bijna af, alleen kozijnen nog.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:39 schreef raaavi het volgende:
Nog veel veranderd sinds laatste pics?

en keuken straks dan
 en keuken straks dan  

Alleen die open ruimte tussen de balken en het dak zijn een beetje vreemd.
 Alleen die open ruimte tussen de balken en het dak zijn een beetje vreemd.  (Staat van de woning is wel ietsje beter, dat dan weer wel)
 (Staat van de woning is wel ietsje beter, dat dan weer wel)

, is het tegelen van de keuken. Denk dat dit een mooie gelegenheid zal worden om eens een poging te wagen tot mozaïeken
 , is het tegelen van de keuken. Denk dat dit een mooie gelegenheid zal worden om eens een poging te wagen tot mozaïeken 

quote:Op maandag 4 januari 2010 16:53 schreef HostiMeister het volgende:
Werkt zo'n afwasborstel een beetje trouwens? Altijd al afgevraagd
 ja, ideaal!
 ja, ideaal!

Probleem is dat ik in het begin altijd (heel) warm water gebruik. Dan is zo'n stengel eraan wel makkelijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:53 schreef HostiMeister het volgende:
Mooie keuken uiteindelijk
Wat een verschil
Werkt zo'n afwasborstel een beetje trouwens? Altijd al afgevraagd

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |