ja het is wel K&W waardig allemaalquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:50 schreef tomegel het volgende:
leuk! Jij hebt nog wat te doen. Wil wel het resultaat zien. Wel erg hippe tv
kastjes en wasbakje.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:51 schreef Anne het volgende:
Wat is dat tegenover de WC?.
Wel leuk, zo midden in het centrum. Zit je ook echt in een van de winkelstraten?
Nouja, da's ook leuk naar buiten kijkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:53 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
kastjes en wasbakje.
Zit in een van de meest louche straten van Nijmegen, geen winkels...vooral kraakpanden en junks
Als ik klaar ben met die takkebendequote:Op donderdag 29 januari 2009 21:51 schreef Nosh het volgende:
Jaaaaaaa nice! Wanneer is de inzegening?
oe, dat zou wel handig zijn..een klusmeetquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:00 schreef raaavi het volgende:
House Warming Party?
of organiseer een
FOK! ers klusweekend bij Mellow
Geen idee of die van mij handig is... Maar ik ben eigenlijk te eigenwijs om iets aan een ander over te latenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik zou een handig vriendje zoeken![]()
kale huur 380, in mijn geval gaat daar nog 160 huursubsidie vanafquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:02 schreef vosss het volgende:
Wat betaal je nou eik voor zo een bouwval midden in de stad?
Dat is een wastafel die is ingebouwd lijkt mequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef GewoneMan het volgende:
gefeliciteerd met je woning maare heb je op de plee uitzicht op het aanrecht
en ik heb m nog niet eens gepoetst!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:12 schreef Parafernalia het volgende:
Wow wat gaaf mel!
En je wc glimt helemaal!
klopt ja, was al een beetje aan t rondkijken op marktplaats. Heb al een mogelijke optie: keukenblok met drie kastjes en inbouwfornuis. Punt is, fornuis zit net aan de andere kant van de kastjes dan ik zoek, betekent dat ik het aanrechtblad dat erbij hoort moet zagen. Volgens de verkoper zijn er meerdere opstellingen mogelijk, maar ik heb er weinig verstand van verder. Kan wat dat betreft eigenlijk nog wel tips of ideeën gebruiken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:17 schreef hierissieweer het volgende:
leuk huisje! Ik volg even mee, als je het niet erg vind!
(voor een keuken kun je ook op marktplaats kijken, schijnt nog wel het een en ander leuks te halen te zijn)
Je kunt de tijd nuttig besteden,tijdens,kan je gelijk de soep maken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:06 schreef GewoneMan het volgende:
gefeliciteerd met je woning maare heb je op de plee uitzicht op het aanrecht
Midden in het centrum, met al die ruimte?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:43 schreef 100% Tukker het volgende:
Het is wel een behoorlijke shithole voor die huurprijs.
Nofi.
22 Kotsende ballen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Midden in het centrum, met al die ruimte?
Ik weet niet hoe het in Nijmegen zit, maar in de gemiddelde studentenstad zitten er ook mensen voor 300 euro op 7m2 terwijl ze alles delen met 22 kotsende ballen.
Ook het hartje in de gang opgevallen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:02 schreef Kriebbel het volgende:
Blank glas naar de badkamer toe, hoe bedenken ze het![]()
Vooral de keuken is ellendig, en het lijkt ook erger dan het is door de rotzooi die er nog staat en de lelijke verf enzo. Maar er is best iets van te maken, kost alleen veel tijd.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:43 schreef 100% Tukker het volgende:
Het is wel een behoorlijke shithole voor die huurprijs.
Nofi.
geen idee, waar zit dat?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:47 schreef kastanova het volgende:
In de buurt van de Arend Noorduijnstraat toevallig?
Gelukkig schaam ik mij niet tegenover mijn meubels aan de andere kant van het glasquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:02 schreef Kriebbel het volgende:
Blank glas naar de badkamer toe, hoe bedenken ze het![]()
Stuk beter!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:00 schreef -Mellow- het volgende:
Even een updateje, woonkamer is inmiddels helemaal klaar
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |