abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66151610
Ben gisteren uit Manchester terug gekomen. Ook bij een vriend geweest die daar verblijft. We hadden wel koffers mee enzo, dus dat bracht de prijs iets omhoog, maar nog kan je voor dat geld niet tobben. Heenreis 15 min eerder geland en terug 10 minuten te laat geloof ik. Niet echt schokkend dus. Heenreis zaten trouwens maar 20 man ofzo in vliegtuig. Enige nadeel vond ik dat Charleroi een klere eind rijden blijft.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_66160133
Daarom gaan wij ook vanaf Niederrhein. Half uurtje rijden vanaf Nijmegen.

Heb retourtjes Manchester gezien voor zo'n 20,- euro, met speciale acties. Even afwachten dus.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_66210550
Nieuwe website vanaf vandaag. Stukje minder schreeuwerig
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_66239446
http://www.nu.nl/internet(...)luchten-ryanair.html
quote:
Mobiel bellen en internetten op vluchten Ryanair
Uitgegeven: 19 februari 2009 13:22
Laatst gewijzigd: 19 februari 2009 14:44
DUBLIN - De Ierse prijsvechter Ryanair gaat mobiel bellen, sms'en en internet introduceren in zijn vliegtuigen.

De eerste twintig toestellen zijn al uitgerust met technologie om mobiel bellen tijdens de vlucht mogelijk te maken. Dat maakte Ryanair donderdag bekend.

Ryanair is daarmee de eerste prijsvechter ter wereld die mobiele telefonie in vliegtuigen mogelijk maakt. De grootste prijsstunter van Europa heeft plannen om de dienst de komende anderhalf jaar uit te breiden naar de rest van zijn vloot van in totaal 170 vliegtuigen.

Primeur
Vorig jaar had Emirates Airlines de primeur door als eerste vliegtuigmaatschappij mobiel bellen aan te bieden op een vlucht van Dubai naar Casablanca. Ook Air France biedt sinds vorig jaar mobiele telefonie in het vliegtuig aan.

Extra inkomsten
Een telefoontje plegen of ontvangen in het vliegtuig gaat tussen de 2 en 3 euro kosten en een sms'je kan voor 50 eurocent worden verstuurd. Een mailtje ontvangen of versturen zal tot 1,50 euro gaan kosten. Ryanair hoopt met de dienst extra inkomsten aan te boren naast de verkoop van vliegtickets.
De weg voor mobiel bellen in de lucht werd vorig jaar door de Europese Unie vrijgemaakt. De Europese Commissie nam in april de technische en licentievoorschriften aan die het mobiel bellen in de lucht mogelijk maakt.

Storen
Volgens de Commissie zal mobiel bellen tijdens het vliegen populair worden omdat het goedkoper is dan bellen met de satelliettelefoons in het vliegtuig. Brussel wil wel dat luchtvaartmaatschappijen aan boord voorzieningen treffen zodat bellers andere passagiers niet storen.
En hoe denkt de EC dat laatste te realiseren? Belcabines?
pi_66240258
Daar gaat de rust.
Stop rockin' the boat.
pi_66243715
Whahaha oh my, ze hebben weer een nieuwe bron van inkomsten gevonden hoor
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_66244155
kut zeg
aan de andere kant: wellicht gaan ed ticketprijzen verder omlaag
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_66244333
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:16 schreef JohnDDD het volgende:
kut zeg
aan de andere kant: wellicht gaan ed ticketprijzen verder omlaag
Lager dan 1 euro
En ik heb ook niet de illusie dat de bagagetoeslagen nu niet of minder snel gaan stijgen .
pi_66244529
wie weet gaan ze nóg meer stunten met prijzen
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:47:30 #160
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66245244
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:37 schreef bassieVL het volgende:
Daar gaat de rust.
Rust bij Ryanair vliegtuigen
Dat is toch wel de meest chaotische onrustige maatschappij waar ik mee gevlogen heb.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66245307
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:47 schreef XL het volgende:

[..]

Dat is toch wel de meest chaotische onrustige maatschappij waar ik mee gevlogen heb.
De wachtrij die al een half uur voor boarding begint en de stampede als de deuren naar het vliegtuig open gaan. You gotta love it.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:55:45 #162
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66245490
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

De wachtrij die al een half uur voor boarding begint en de stampede als de deuren naar het vliegtuig open gaan. You gotta love it.
Helemaal leuk op luchthaventjes zonder gate. Dat ze een deur open gooien, dat 200m verderop een vliegtuig staat met voor een achter een trap en dat de mensen met handbagage van het formaat fiat500 gaan rennen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66245906
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:55 schreef XL het volgende:

[..]

Helemaal leuk op luchthaventjes zonder gate. Dat ze een deur open gooien, dat 200m verderop een vliegtuig staat met voor een achter een trap en dat de mensen met handbagage van het formaat fiat500 gaan rennen
En dan allemaal vooraan instappen. Terwijl ik met mijn tasje naar de achterste trap wandel, ga zitten en vervolgens die slimmeriken die vooraan zijn ingestapt zie langsschuifelen, op zoek naar een plek.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:13:39 #164
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66246072
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En dan allemaal vooraan instappen. Terwijl ik met mijn tasje naar de achterste trap wandel, ga zitten en vervolgens die slimmeriken die vooraan zijn ingestapt zie langsschuifelen, op zoek naar een plek.
Ja, ik kijk stiekem wel alweer een beetje uit naar mijn volgende Ryanair ervaring
Ik weet niet hoe ze al die klanten krijgen, maar het lijkt altijd wel alsof het halve vliegtuig voor de eerste keer gaat vliegen.
pi_66246113
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:13 schreef XL het volgende:

[..]

Ja, ik kijk stiekem wel alweer een beetje uit naar mijn volgende Ryanair ervaring
Ik weet niet hoe ze al die klanten krijgen, maar het lijkt altijd wel alsof het halve vliegtuig voor de eerste keer gaat vliegen.
Ach, zolang de piloot niet bij die helft hoort.
pi_66247394
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat is schitterend ja

Was trouwens de eerste keer dat ik met hen vloog, maar mij viel op dat vliegtuig een bijzonder gemeleerd gezelschap was. Heel veel Joden, Fransen, Britten en nog vele andere nationaliteiten.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_66247505
Ach hoeveel mensen zullen op een vlucht van een uur nou perse de noodzaak hebben om te gaan bellen. Zeker als het dan ook nog eens 3 euro per minuut kost. In veel vliegtuigen heb je toch ook satteliettelefoons zitten waar je met je creditcard kan betalen en daar hoor je ook nooit iemand over
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_66248230
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:47 schreef XL het volgende:

[..]

Meestal de oordopjes in en inderdaad van de chaos genieten.
Stop rockin' the boat.
pi_66250117
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 17:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Echt he. Allemaal duwen en ongeduldig doen @ehv airport na de 'douane'. Alsof ze in een volle trein staan en zich allemaal irriteren dat de trein vertraging heeft...
pi_66250386
Het mooie is ook om te zien dat die first boarding passen totaal geen nut hebben omdat er totaal niet naar gekleken wordt .. Nuttige kaart
pi_66253427
Kom net terug uit Milaan met Ryanair. Vanuit Weeze gevlogen. Had 1 ruime handtas bij me + een trolly. Geen probleem werd niet naar gekeken. Koffertje werd wel even gewogen. Ook in Milaan geen problemen met inchecken. Omdat het Weeze allemaal heel snel ging. Waren we in Bergamo wat aan de late kant op het vliegveld (Er zit namelijk een mega grote shopping mall achter het vliegveld) Dat was wel ff stressen want het was bij de security erg druk. Ze waren daar wel streng aan het controleren of de handbagage niet de zwaar was. Italiaans meisje voor me had 3 kilo te veel en geen extra tas en werd zonder pardon terug gestuurd. Mijn koffer woog 9 kilo en ik had ook wel 2 kilo in mijn andere tas. Er werd niks gezegt over mijn 2e tas en we konden zo doorlopen.... We hadden trouwens wel een uur vertraging.... dus voor niks lopen stressen...
pi_66254412
Site is wel weer behoorlijk traag vanavond.. ook veranderd zie ik.

Oh en ik heb het dit keer over Ryanair, niet Fok!
pi_66258326
Ik heb echt op Eindhoven nog nooit gehad dat ze mijn handbagage wilden wegen.

Ik had de laatste keer een rugzak stampvol met boeken (wellicht richting de 10kg over er iets over), dat meisje van de douane voelde er even aan en zei "zo die is zwaar!".Ik zeg ja hè. Zegt ze: wat zit erin? Ik zeg studieboeken. Oh. Nou fijne reis!

pi_66310123
Ryanair wil van incheckbalies af
quote:
Ryanair wil van incheckbalies af

De Ierse prijsvechter Ryanair wil voor het eind van het jaar al zijn incheckbalies op luchthavens opheffen en grondpersoneel ontslaan. Dat zei directeur Michael O'Leary vandaag in de Britse krant de Daily Telegraph.

"We hebben straks alleen nog een balie waar passagiers hun bagage kunnen afgeven. De rest gebeurt online", aldus O'Leary in de krant. De luchtvaartmaatschappij wil zo kosten besparen. "Uiteindelijk willen we dat nog maaréén op de vijf passagiers bagage incheckt."

Volgens een woordvoerder van Ryanair boekt 97 procent van de klanten hun vlucht online. Inchecken doet 75 procent van de passagiers via internet. Het opheffen van de incheckbalies is voor Ryanair dan ook een "logische volgende stap".

Prijsvechter Ryanair boekte in het derde kwartaal van vorig jaar een verlies van ruim 100 miljoen euro. Eerder deze maand kondigde het bedrijf aan tweehonderd personeelsleden te ontslaan, waaronder piloten.
Goede strategie zeg, om als bedrijf te bepalen wat er moet gebeuren . Wellicht ook es kijken wat de klant wil De tarieven voor bagage zullen dus nóg meer stijgen waardoor Ryanair voor trips van langer dan een paar dagen niet meer interessant zal worden.
pi_66310223
Dus... ? Als zij met dit bussinessmodel de vliegtuigen vol krijgen en winst maken, dan doen ze toch precies wat hun klanten willen. Nogmaals: ze zijn geen overheidsdienst, corporatie of vereniging en je bent niet verplicht om een ticket bij hun te kopen. Ze opereren in een redelijk vrije markt met genoeg concurrentie (in tegenstelling tot sommige staatsmaatschappijen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')