quote:
Van sommige mensen worden "geile" foto's wellicht niet als "geil" ervarenquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:51 schreef MisterO het volgende:
joh, iedereen moet gewoon een geile foto van zichzelf plaatsen, dan zijn we klaar met dit gezeik
Ja, maar dat maakt het wel amusantquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Van sommige mensen worden "geile" foto's wellicht niet als "geil" ervaren
wtf?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De shit van Mike Hunt?
Ach we krijgen dagelijks ook het hele sexleven van Ang3l voorgeschoteld, dus we hebben een sterke maag.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
nee, mensen hier vallen erover dat ik vaak expliciet ben...dus nee, ik word hier vroom... (voor zover het mogelijk is)
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De shit van Mike Hunt?
doe je dat nou bewust?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
PDD: wie gaat er zo mee aan de drugs zich als een slet te grabbel gooien in een willekeurige darkroom in Amsterdam?
maar poeh-beertje van jouw foto's toch welquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Van sommige mensen worden "geile" foto's wellicht niet als "geil" ervaren
Oh.. hmm, ik geloof niet dat ik echt aanstoot aan jouw expliciete dingentjes neem..quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
nee, mensen hier vallen erover dat ik vaak expliciet ben...dus nee, ik word hier vroom... (voor zover het mogelijk is)
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach we krijgen dagelijks ook het hele sexleven van Ang3l voorgeschoteld, dus we hebben een sterke maag.
Ja poepie, maar die heb toch al gewoon op je PC staan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:53 schreef Cairon het volgende:
[..]
maar poeh-beertje van jouw foto's toch wel
Uhm, die foto van mij zal bij lange na niet geil zijn...quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:51 schreef MisterO het volgende:
joh, iedereen moet gewoon een geile foto van zichzelf plaatsen, dan zijn we klaar met dit gezeik
een oude foto dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef Cairon het volgende:
en dan te bedenken dat mensen me niet eens herkenden op die foto
ik heb zelfs een filmpje van jouw sexy vachtjequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja poepie, maar die heb toch al gewoon op je PC staan?
Prrrrr...quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:55 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik heb zelfs een filmpje van jouw sexy vachtje
nou, ik ben hiervoor al verguist op dit forum. heb je dat niet meegemaakt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. hmm, ik geloof niet dat ik echt aanstoot aan jouw expliciete dingentjes neem..
Al gezien, is best leukquote:
maar een paar maandjes oud, nog geen half jaarquote:
kinky!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De shit van Mike Hunt?
Ik las zo nu en dan eens wat...quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou, ik ben hiervoor al verguist op dit forum. heb je dat niet meegemaakt?
Dat hangt natuurlijk van het soort shit af.quote:
post die shit eensquote:
Ik stel voor om iets te gebruiken dat permanent afdichtquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk van het soort shit af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |