abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 februari 2009 @ 23:21:02 #301
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_65866694
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:25 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nouja, het is gewoon allemaal minder boeiend. Dat hele Cylonverhaal geloof ik zolangzamerhand wel, daar is het nieuwe echt vanaf. Ik zit nu voor m'n gevoel gewoon te kijken naar verschillende clans van mensen die onderling wat politieke spelletjes met elkaar uitvechten, waarbij één clan toevallig "Cylons" heet. Daar is voor mij weinig scifi meer aan.

Dan blijft als scifi over de oorlogen in space, maar daar komt het ook niet meer van. Ook de technologie is zolangzamerhand aardig uitgekauwd, lijkt niet echt ontwikkeling meer in te zitten.
[..]

Dat vond ik wel meevallen.
[..]

Geen idee waar je op doelt, zal ik wel doorheen geskipped hebben.
[..]

Ben ik ook een beetje doorheen geskipped, totaal niet boeiend.
[..]

Zeker wel, kijk de eerste twee series maar eens terug.
Als je bij zoveel dingen 'geskipped' zegt dan heb je de serie nooit serieus bekeken vrees ik. Maar je eerste zin, het nieuwe er vanaf, dat is juist waarom ze er nu een eind aan breien. Nog 6 afleveringen en het is echt over.

En toen gooide ik de boel dicht
Hier verder:
Battlestar Galactica #23: The Final Six (episodes)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_65866767
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:52 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Je kent S:AAB toch nog wel? Die serie was pas echt goed, die had alles.
[..]

Laten we het er maar op houden dat smaken verschillen. Stargate vind ik overigens ook weinig aan. Te lineair en te kinderachtig.
Dat zal het zijn en space heb ik wel eens gezien maar dat werd maar 2x uitgezonden ofzo kan me maar een paar afleveringen herinneren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_65866835
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef Cheiron het volgende:
Overigens doet Stargate mij overkomen als een reliek uit het verre verleden van televisie. Elke week een nieuw op zichzelf staand verhaaltje met een heel dun achterliggend doorlopend verhaal. A-team in space.

En hoe cool ik S:AAB ook vond toen het uitgezonden werd (heel erg cool dus ), ik heb later nog wat eps teruggezien (jaartje terug), en dan viel het allemaal toch wel tegen hoor. Nog steeds een aantal machtige afleveringen, maar ook een veel hoger kneuterigheidsgehalte dan in mijn herinneringen.

Met BSG heb ik een haat-liefde verhouding. Na de miniserie direct "hooked" en de drie seizoenen die ik achter liep in 2 weken gekeken. Geweldig, maar wel stukken gezien (het bekende Six-Baltar, het eeuwige geklets van de pers en de politiek, Lee en Kara..) waar ik mijzelf echt doorheen moest worstelen. En toch.. afleveringen als deze, die op new-caprica en vele anderen doen mij dat dan weer zo vergeten
ook dat beviel mij dus goed.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')