Ik heb niet veel nodigquote:
Ik vind het behoorlijk aan de prijs ook. Als ik zie wat ik daarvoor krijg....quote:
er tegenover is ook nog een huis te koopquote:
Ik heb er geen verstand vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk aan de prijs ook. Als ik zie wat ik daarvoor krijg....
ja daar heb ik opzich ook niks meequote:
quote:
locatie betaal je ook voorquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk aan de prijs ook. Als ik zie wat ik daarvoor krijg....
Ik wil gewoon 4 muren en een dak... met verwarming en stromend water (bij voorkeur niet langs de muren)quote:
Ik wil ook graag verwarming inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon 4 muren en een dak... met verwarming en stromend water (bij voorkeur niet langs de muren)
Bij jou in bed slapen is geen probleemquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil ook graag verwarming inderdaad![]()
Maar je mag wel hier komen hoorMoet je altijd bij mij in bed slapen en leef je voornamelijk op 21m2.. alleen geen verwarming dus. Wel een kat die heel knus warmte komt geven
Boeken zijn welkomquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:47 schreef Pien85 het volgende:
Oh en als ik mee betaal toch wel verwarming?
En ik heb niet echt spullenAlleen kleren en een shitload boeken
Teringquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Boeken zijn welkom![]()
altijd! heb alleen geen ruimte nog om ze in te doen ofzo dus dan mogen ze op de grond staan bij mijn boeken
![]()
Maar als je mee betaald.. hmm.. dan is het 400 euro pp per jaardas nog steeds idioot.
omdat mijn verwarming blijkbaar gas vreet alsof het niks isquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
TeringWaarom heb jij zulke onwijs hoge stookkosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |