Oepsquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tot zo![]()
jij zit toch zo bij mij?![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:46 schreef MaleDuck het volgende:
weet je wat, ik blijf nog even tot deze vol is
Whahaha ik ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dudette nu zie ik het nog voor me ook whahahaha
That's mequote:
En niet eens voor jouquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
En nou is MD zeker weg
hij bleef maar tot die andere vol was
Ik ben er nog... en heb de OP nog gefixed ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
En nou is MD zeker weg
hij bleef maar tot die andere vol was
En en mooz... als ik wacht totdat die vol was, was ik langer bij LL...quote:
Smakelijk en geef je kleine een kus via de buik van zn maquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben er nog... en heb de OP nog gefixed ook
Maar ik ga maar, want ik moet vroeg eten...
*snif*quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En en mooz... als ik wacht totdat die vol was, was ik langer bij LL...
Als je um niet vol had gepost dan duurde het vol raken langer en was je langer bij LLquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En en mooz... als ik wacht totdat die vol was, was ik langer bij LL...
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:54 schreef MaleDuck het volgende:
Nu echt een daahaag post
Debs prettige vakantie (4 dagen is echt geen weekend meer)
LL, mooz, friday, crazy-p, WL en iedereen die ik vergeet tot morgen![]()
Dag
Nu heeft ie nog als excuus het nieuwe topic kunnen gebruikenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als je um niet vol had gepost dan duurde het vol raken langer en was je langer bij LL
Cyaquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:54 schreef MaleDuck het volgende:
Nu echt een daahaag post
Debs prettige vakantie (4 dagen is echt geen weekend meer)
LL, mooz, friday, crazy-p, WL en iedereen die ik vergeet tot morgen![]()
Dag
Dudequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:20 schreef Crazy-p het volgende:
zit nu gewoon dr hele msn lijst lastig te vallen
quote:
Is MD naar je schoonmoeder?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
zo eerst naar mijn huis en dan naar mn schoonmoeder, waar bezoek voor mij komt/is
sssssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sssssstJammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gun paint ook eens een vrije dagquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar we hebben de paints vandaag binnen weten te houden
Dankjequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
gz hier een biertje
[ afbeelding ]
kutquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
X|_|X
o|o|o
_|_|X
Nee jij faalt
Kom maar op met je bier
Voor jou..altijdquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik moet nog een hele dag
Kom jij het opvrolijken hier morgen?
Nou ik mail je het adres welquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Voor jou..altijdmaar eerst naar de kapper
Latur fijn weekend @ll...ook voor jou Friday![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Voor jou..altijdmaar eerst naar de kapper
Latur fijn weekend @ll...ook voor jou Friday![]()
5 minutenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:07 schreef Crazy-p het volgende:
en toen was het weer stil
friday moet jij niet al weg?
jij wel..quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
5 minuten![]()
moet altijd op de bus wachten enz.
ik woon niet waar men stage isquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
jij wel..
mijn fiets vertrekt gewoon wanneer ik dat wil..
alhoewel dat wel een beetje koud is op het moment..
Nee want dan pas je elkaars zetten aanquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:04 schreef tripack het volgende:
vrijdag kan niet boter kaas en eieren
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
weekend tijd
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mmm lekkerquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:58 schreef Crazy-p het volgende:
*snoepje aanbiedt*
ik heb mezelf misselijk gevreten vandaag
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mmm lekker
* Moozzie neemt snoep aan van Crazy-p
Hey gekke-p waarom heb je zo'n lange regenjas aan?
neej hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik heb toch niet je dag verneukt he
Ja dag moet ik het nog helemaal halen ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:58 schreef Crazy-p het volgende:
maar ik ben er vandoor..
de snoepjes staan op mn buro.. hellep yoursellef!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:12 schreef Crazy-p het volgende:
sterf!
bijna weekend!
2 dagen vrij.. 1 dag werken.. 2 dagen vrij.. daar heb ik zin in
dat ben je vast wel eensquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:14 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik ben niet lief
maar ik moet er vandoor.. tot zo!
hahaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:12 schreef Crazy-p het volgende:
sterf!
bijna weekend!
2 dagen vrij.. 1 dag werken.. 2 dagen vrij.. daar heb ik zin in
Hey sgele!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:24 schreef Sgele het volgende:
Ik had in mn nest moeten blijven liggenpuinhoop bij de ns weer
Mogguh allemaal
Mogguh MD!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hey sgele!![]()
Wat was er nou met een klaplong ofzo>?
ik vind de actie zowieso triest. uit de kleren gaan voor een goed doelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:29 schreef MaleDuck het volgende:![]()
![]()
Wat een lachertje, dat gezeur rondom SHE... Dreigt ze de shoot niet door te laten gaan (volgens haar zelf de shoot uit te stellen) en meteen alle rukkers er bovenop dat ze hun geld terug willen![]()
Typisch Nederlands... geld aan een goed doel geven met als voorwaarde dat je er zelf ook wat voor terug krijgt...
![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:30 schreef debbie_19 het volgende:
Goodmorning op deze eerste weekend dag![]()
![]()
O wacht.....hebben jullie nog geen weekend???
Koffie dan maar?
quote:
quote:
Ja ergens heb je wel gelijk... Alleen vind ik wel: belofte maakt schuld...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
![]()
Wat een lachertje, dat gezeur rondom SHE... Dreigt ze de shoot niet door te laten gaan (volgens haar zelf de shoot uit te stellen) en meteen alle rukkers er bovenop dat ze hun geld terug willen![]()
Typisch Nederlands... geld aan een goed doel geven met als voorwaarde dat je er zelf ook wat voor terug krijgt...
![]()
En jij was aan het kijken of ze al uit de kleren was gegaan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:29 schreef MaleDuck het volgende:![]()
![]()
![]()
Bitchquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:30 schreef debbie_19 het volgende:
![]()
Koffie dan maar?
whahaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
anders word ik even keihard op me billen geslagen
![]()
Daar doen we het maar voor dan hè...quote:
mooi dat het beter gaatquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh MD!
Ja het niezen ging niet helemaal lekker woensdagzomaar ineens een klaplong
Gaat nu een stuk beter. Beetje moe alleen... Nu al
Godsamme... Lachen is best pijnlijk nogquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahaja ik doe alles voor een kop koffie hoor!
geniet maar lekker van je weekend meissie.. ik heb vanaf volgende wk dinsdag 3 weken vrij...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:30 schreef debbie_19 het volgende:
![]()
Koffie dan maar?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahaja ik doe alles voor een kop koffie hoor!
Ja dat is zeker waar...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
Ja ergens heb je wel gelijk... Alleen vind ik wel: belofte maakt schuld...
Thx! Ben er zelf ook wel blij meequote:
wat er ook gebeurt.........quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godsamme... Lachen is best pijnlijk nog
Das heerlijk toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geniet maar lekker van je weekend meissie.. ik heb vanaf volgende wk dinsdag 3 weken vrij...
(vaderschapsverlof... maar toch...)
Nee, deze keer niet...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En jij was aan het kijken of ze al uit de kleren was gegaan?
quote:
mooizoquote:
ja! nu sta ik met lege handenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ow....i'm so sorry
it's artwork koffie
Ja ben ik wel van plan... maar vind het ook best spannend... je krijgt toch in 1 keer een verantwoordelijkheid erbij...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das heerlijk toch?lekker genieten
meen je dat nou ? hebben ze het gewoon op 3fm over SHE ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, deze keer niet...
Ik hoorde het vanmorgen voorbij komen bij Giel... dus ik dacht zal eens even kijken wat daar achter zit...
Ja is ook spannend. Wanneer zou de kleine moeten komen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja ben ik wel van plan... maar vind het ook best spannend... je krijgt toch in 1 keer een verantwoordelijkheid erbij...
* debbie gaat op zoek naar nieuwe koffiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja! nu sta ik met lege handen
* WhiteLightning pakt de deegroller weer opquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie gaat op zoek naar nieuwe koffie
officieel 14 februari, maar het word volgende week gehaald... Dus ik word volgende week zowieso papaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja is ook spannend. Wanneer zou de kleine moeten komen?
* MaleDuck zoekt dekking....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning pakt de deegroller weer op
op het spoor hoop ik voor je...quote:
Nou spannendquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
officieel 14 februari, maar het word volgende week gehaald... Dus ik word volgende week zowieso papa![]()
![]()
![]()
Ja was een ophemel stukje van de bijdrage van FOK! bij serious request...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
meen je dat nou ? hebben ze het gewoon op 3fm over SHE ?![]()
zegt wel iets over de show van giel.
ik luister er ook iedere dag naar hoor daar niet van, maar toch
Ik ookquote:
* Jij bent de zon, jij bent de zee... *quote:
Pffffquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Doe eens een schot voor de boeg, wat denk je dat het word...
zo, je hebt goed je best gedaanquote:
bedankt voor uw deelname, volgende week krijgt u te horen of u correct heeft geantwoord...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pffffik ga gokken op een.......meisje
Joehoeeeeeequote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo, je hebt goed je best gedaan![]()
Oke..wat kan ik winnen???quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bedankt voor uw deelname, volgende week krijgt u te horen of u correct heeft geantwoord...
dan doe ik maar een jongetjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bedankt voor uw deelname, volgende week krijgt u te horen of u correct heeft geantwoord...
ja 50/50quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan doe ik maar een jongetje(blijft weinig keuze over
)
I luv gielquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
wat een lul is die giel toch. altijd mensen afzijken gewoon
Een gratis bezoek bij de kleinequote:
Dat zou voor jou de prijs zijn... of de eer een week lang alle luiers te verschonenquote:
O jaquote:
hey runx,quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:53 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaalalles goed met iedereen
ben akker geworden omdat mijn beide neusgaten verstopt zijnen dat is irri
5 euro per minuutquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O jawat zijn normaal de toegansprijzen?????
Ooooow huiliequote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:53 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaalalles goed met iedereen
ben akker geworden omdat mijn beide neusgaten verstopt zijnen dat is irri
per minuut nog wel?quote:
huh ? bij barraquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey runx,
balen van je neus...
maaruh hoe was het bij barra voor het huis?
Ach, moet die kleine meteen leren om geld te verdienen... dus alles wat daarvan binnenkomt gaat meteen naar een spaarrekeningquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
per minuut nog wel?wat een afzetterij
NO!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:54 schreef Runx het volgende:
[..]
huh ? bij barra
ik ga nog naar Apeldoorn binnenkorten dan ga ik mijn liefje opzoeken
mooi dat je veilig bent aangekomenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:54 schreef Crazy-p het volgende:
inmiddels op werk.. zie dat jullie alweer druk bezig zijn geweest..
het is VRIJDAG mensen!
Dus ik moet het zien als een goed doel?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, moet die kleine meteen leren om geld te verdienen... dus alles wat daarvan binnenkomt gaat meteen naar een spaarrekening
ja die had een hele kudde schapen voor zn huis staan...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:54 schreef Runx het volgende:
[..]
huh ? bij barra
ik ga nog naar Apeldoorn binnenkorten dan ga ik mijn liefje opzoeken
Hmmm ik weet niet of het wel veilig is om jou bij onze kleine te laten langs komenquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hmmm ik weet niet of het wel veilig is om jou bij onze kleine te laten langs komen
Ja, inderdaad. Ik wil een goede vader zijn, dus moet meteen dat soort dingen doen...;)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dus ik moet het zien als een goed doel?"help *naam kind* zijn/haar leven door"
heb je het extra groot gemaakt voor mijquote:
Ah... gelukkig.. dan mag je gerust langskomen hoor...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ik schiet geen babies...alleen stalkende allochtonen
Gheil man , het kan wel zo wezen want kameraad van mij in Afghanistan zou een kude schapen na me toe sturen, maar misschien zijn ze verkeerd gelopenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja die had een hele kudde schapen voor zn huis staan...
Ik ben een vroege vogelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:57 schreef Runx het volgende:
[..]
heb je het extra groot gemaakt voor mijdat ik het kan lezen ?
je bent wel vroeg euit op je vrije dag ?:)
goedevrijdag fridayquote:
Dat zou goed kunnen... want toen barra runx uit zn raam riep, keek de herder wel op...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:59 schreef Runx het volgende:
[..]
Gheil man , het kan wel zo wezen want kameraad van mij in Afghanistan zou een kude schapen na me toe sturen, maar misschien zijn ze verkeerd gelopen
Kijk dat is minder dan 10quote:
ahaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben een vroege vogelen de hond moet zo uit
dus denk..laat ik maar opstaan
Ah wat jammer nou..dan ben ik aan het werkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:02 schreef Runx het volgende:
[..]
ahamisschien kom ik je wel tegen in Apeldoorn als je je hondjes uitlaat
, maar het is op een dinsdag
maar kon barra zien of de schapen ''gebruikt'' waren ? want ze haden me maagden beloofd, alleen die Afghaanse herders zijn niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen... want toen barra runx uit zn raam riep, keek de herder wel op...
misschien ga ik wel een auto kopenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ah wat jammer nou..dan ben ik aan het werk
Je weet toch niet welke auto je moet kopenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:05 schreef Runx het volgende:
[..]
misschien ga ik wel een auto kopenvoor de lol
ik heb dan wel een cameraman bij mequote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je weet toch niet welke auto je moet kopen
wtfquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb dan wel een cameraman bij meen dan gaan we elke auto dealer langs in Apeldoorn op zoek naar debbie, en dan zeggen we dat we van all you need is love zijn
mogguh LLquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:06 schreef Ladylike het volgende:Vandaag kijkt mn bazin op mn scherm
Veel fokken zal er niet inzitten denk ik
* debbie kickt bazin van LLquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:06 schreef Ladylike het volgende:Vandaag kijkt mn bazin op mn scherm
hoi!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:06 schreef Ladylike het volgende:Vandaag kijkt mn bazin op mn scherm
Morgen LLquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:06 schreef Ladylike het volgende:Vandaag kijkt mn bazin op mn scherm
ah sí runx im del sir que hace muy bien en el momento, su casi fin de semana, hora de gozarsequote:
ja liefde kan verblinden zeggen zequote:
hahaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb dan wel een cameraman bij meen dan gaan we elke auto dealer langs in Apeldoorn op zoek naar debbie, en dan zeggen we dat we van all you need is love zijn
quote:"It's better than two goblins trying to fuck a donkey up the arse with a laser beam."
volgens mij heeft hij iets teveel shrek gekekenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:12 schreef debbie_19 het volgende:
Oasisbroertje Noel Gallagher over GuitarHero....voor zijn doen best positief
[..]ik vond het funny maar ja...wie ben ik
hahahah i tiene ya fin de semanaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah sí runx im del sir que hace muy bien en el momento, su casi fin de semana, hora de gozarse
Ik moest ook gelijk aan shrek denkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij iets teveel shrek gekeken
ah bastardo, alguna gente tiene toda la suerte en este mundoquote:
zeg dat welquote:
Thanxquote:
Zal moeilijk gaan, is bijna negertquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi!![]()
gewoon vragen of je bazin zichzelf nog goed voelt, ze ziet er nogal bleekjes uit
Runxquote:
Noem je hem nou een eikel?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah bastardo, alguna gente tiene toda la suerte en este mundo
hahahahquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zal moeilijk gaan, is bijna negert
[..]
no está la suerte mi amigoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah bastardo, alguna gente tiene toda la suerte en este mundo
Komt op het zelfde neerquote:
douche zequote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:19 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga even douchen spike staat met zijn poten over elkaar
Tot later
¿Haha aprueba quién usted pagó conseguir esto? ¿es mi madre responsable de todo el esto?quote:
sí, tenía sexo con su madrequote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
¿Haha aprueba quién usted pagó conseguir esto? ¿es mi madre responsable de todo el esto?
van mijquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
maar goed, genoeg spaans, anders wordt ik dadelijk nog geil ook
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
maar goed, genoeg spaans, anders wordt ik dadelijk nog geil ook
spanje?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:22 schreef Ladylike het volgende:
stelletje buitenlanders, rot op naar je eigen land
Waar lees jij spanje?quote:
Smakelijkquote:
nee eigelijk niet, ik hou alleen van kont-tribalsquote:
Sletten-tattoo's bedoel je?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee eigelijk niet, ik hou alleen van kont-tribals
sorry, ik kan er ook niets aan doen dat ik het mooi vind vanaf een bepaalde hoekquote:
idd, heb je je spullen al ingepakt ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:30 schreef Crazy-p het volgende:
*gaaapt ff*
we zijn een half uur verder.. nog maar 8 uur te gaan
Als jij het mooi vindt...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, ik kan er ook niets aan doen dat ik het mooi vind vanaf een bepaalde hoek
ah dolfijntjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als jij het mooi vindt...
Eigen mening mag niet meer in dit land![]()
Ik heb een dolfijntje
ik moet maandag wel gewoon werkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, heb je je spullen al ingepakt ?want je ging toch op vakantie ? met je 4 dagen vrij
ik heb ook een dolfijntjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als jij het mooi vindt...
Eigen mening mag niet meer in dit land![]()
Ik heb een dolfijntje
Ik ook nietquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:40 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb ook een dolfijntje
maar niet op mn rug
wil je niet zo vloeken..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry ik was even aan het werk!
WL , wat zeg je nu weer ?.
bijna weekend![]()
![]()
ja , je zou bijna een fles champagne kopen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:59 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
wil je niet zo vloeken..
jaaaaaaaa nog 7.5 uur te gaan..
valt het op dat ik er zin in heb.. damn.. ieder half uur .. iedere minuut eigenlijk aftellen..
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , je zou bijna een fles champagne kopen!
[ afbeelding ]
leuk voor je collegas. "Wat ben jij nou aan het doen ?" "Nou ik heb weekend"
Runxquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:25 schreef Runx het volgende:
hmmm ik heb net mijn teennagels geknipt
nu ff scheren en douchen en dan ben ik weer helemaal fris en fruitig
keiharde porno op je schermquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
echt werelds gewoon , geen collegas om me heen vandaag.
dus de radio kan snoeihard aan.
Goeie morgen WLquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh moozzie![]()
én runx "Too much info"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |