Ach, moet die kleine meteen leren om geld te verdienen... dus alles wat daarvan binnenkomt gaat meteen naar een spaarrekeningquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
per minuut nog wel?wat een afzetterij
NO!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:54 schreef Runx het volgende:
[..]
huh ? bij barra
ik ga nog naar Apeldoorn binnenkorten dan ga ik mijn liefje opzoeken
mooi dat je veilig bent aangekomenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:54 schreef Crazy-p het volgende:
inmiddels op werk.. zie dat jullie alweer druk bezig zijn geweest..
het is VRIJDAG mensen!
Dus ik moet het zien als een goed doel?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, moet die kleine meteen leren om geld te verdienen... dus alles wat daarvan binnenkomt gaat meteen naar een spaarrekening
ja die had een hele kudde schapen voor zn huis staan...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:54 schreef Runx het volgende:
[..]
huh ? bij barra
ik ga nog naar Apeldoorn binnenkorten dan ga ik mijn liefje opzoeken
Hmmm ik weet niet of het wel veilig is om jou bij onze kleine te laten langs komenquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hmmm ik weet niet of het wel veilig is om jou bij onze kleine te laten langs komen
Ja, inderdaad. Ik wil een goede vader zijn, dus moet meteen dat soort dingen doen...;)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dus ik moet het zien als een goed doel?"help *naam kind* zijn/haar leven door"
heb je het extra groot gemaakt voor mijquote:
Ah... gelukkig.. dan mag je gerust langskomen hoor...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ik schiet geen babies...alleen stalkende allochtonen
Gheil man , het kan wel zo wezen want kameraad van mij in Afghanistan zou een kude schapen na me toe sturen, maar misschien zijn ze verkeerd gelopenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja die had een hele kudde schapen voor zn huis staan...
Ik ben een vroege vogelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:57 schreef Runx het volgende:
[..]
heb je het extra groot gemaakt voor mijdat ik het kan lezen ?
je bent wel vroeg euit op je vrije dag ?:)
goedevrijdag fridayquote:
Dat zou goed kunnen... want toen barra runx uit zn raam riep, keek de herder wel op...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:59 schreef Runx het volgende:
[..]
Gheil man , het kan wel zo wezen want kameraad van mij in Afghanistan zou een kude schapen na me toe sturen, maar misschien zijn ze verkeerd gelopen
Kijk dat is minder dan 10quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |