quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ha! Ik zag mijn kans schoon, en was ietwat verbaasd dat ik op tijd was.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:15 schreef Milou__ het volgende:
3e topic van vandaag al, toch:D
Eerder was zowat de hele toptien van stage sc-ersquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:17 schreef Californium het volgende:
zekerwe zijn goed bezig
hoop alleen dat ik morgen niet op 1 sta in de daglijst
milou... cali... piles... cue....quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Eerder was zowat de hele toptien van stage sc-ers
en ik op 11quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:19 schreef Californium het volgende:
[..]
milou... cali... piles... cue....klopt jah
![]()
quote:
Hier komt alleen het Noord-Hollands Dagblad, met Schager Courant, maar dat is ook een klotekrant. Ik snap wel dat mijn vader graag regionaal nieuws heeft, maar ik lees die krant niet. Dus maar nrc next. En ik lees 'm ook vaak 's middags pas, of 's avonds. Dan heb ik wel al nieuws gezien, maar nrc heeft toch vaak meer achtergronden, dus het is wel nog interessant.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:20 schreef PieterBas het volgende:
De laatste tijd lees ik de krant maar sporadisch.. Op school en in de bus las ik vaak even zo'n gratis krant en op de terugweg meestal de sudoku en de Zweedse puzzel.
Thuis is het vaak een beetje de koppen lezen en de sportkrant. Ik heb er even over getwijfeld om voor de NRC Next te kiezen, maar omdat ik
A) thuis elke dag de AD op de mat valt. Wat overigens echt een klote krant is, behalve het sportgedeelte.. Geef dus mij maar weer de Haagsche Courant terug...
B) Op 5 minuten van mijn stage woon.
Dat zou betekenen dat ik pas na mijn stage de krant zou lezen en dan toch automatisch het AD zou pakken.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:22 schreef PieterBas het volgende:
Dat was precies in de periode.. dat ik 'klaar was met mijn afstudeerstage' en toch geen reet had te doen
De Haagsche Courant had zelf ook wel een nette binnenland/buitenland redactie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier komt alleen het Noord-Hollands Dagblad, met Schager Courant, maar dat is ook een klotekrant. Ik snap wel dat mijn vader graag regionaal nieuws heeft, maar ik lees die krant niet. Dus maar nrc next. En ik lees 'm ook vaak 's middags pas, of 's avonds. Dan heb ik wel al nieuws gezien, maar nrc heeft toch vaak meer achtergronden, dus het is wel nog interessant.
De sudoku maakt mijn moeder, ik doe alleen de kruiswoordpuzzel.
Kom op zeg... In praktisch elke familie zit een rotte appel... en er zal er altijd wel een bij de politie zitten... maak niet uit autochtoon of allochtoon.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:31 schreef Bootje84 het volgende:
'Allochtone agenten familie van criminelen'
Heerlijk kortzichtige politiek weer. Kom, laten we allochtonen aannemen, anders voelen ze zich gediscrimineert..
Goed gelezen:quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:31 schreef Bootje84 het volgende:
'Allochtone agenten familie van criminelen'
Heerlijk kortzichtige politiek weer. Kom, laten we allochtonen aannemen, anders voelen ze zich gediscrimineert..
quote:Het politiekorps Hollands-Midden heeft een project opgezet om allochtone agenten te werven; ze wil graag een afspiegeling van de maatschappij zijn.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kom op zeg... In praktisch elke familie zit een rotte appel... en er zal er altijd wel een bij de politie zitten... maak niet uit autochtoon of allochtoon.
Ik ben ook zo slecht in cryptogrammen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:36 schreef Californium het volgende:
sudokukruiswoordpuzzel ook wel oke.. maar die cryptogrammen word ik gek van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |