Misschien kun je zelf nog iets veroorzakenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er heel wat aan de hand was... maar niks
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, na twee fusies en een verhuizing is onze oude naam wel onherkenbaar.
Nee, doe maar niet, al die oudjes door mijn schuld een hartaanval...quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien kun je zelf nog iets veroorzaken
Ik wil echt erg graag even aanschuivenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
dus hij schrikt zich straks de pleuris als hij jou ziet?
haha en dan gewoon lekker nonchalant aanschuiven, mee kletsenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil echt erg graag even aanschuiven
en nou komt ie bij jou op gesprek?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mede dankzij mij is hij toendertijd ontslagen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mede dankzij mij is hij toendertijd ontslagen
Das wel spektakelquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet, al die oudjes door mijn schuld een hartaanval...
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en nou komt ie bij jou op gesprek?
Iets verder doorlezen LL![]()
En levert het ziekenhuis/begrafenisondernemer weer werkgelegenheid opquote:
Schatjuh!quote:
Daaromquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En levert het ziekenhuis/begrafenisondernemer weer werkgelegenheid op
Jij wilt ook een toyboy/boytoy?quote:
Nee, ik zie dat hij naar huis wordt gestuurd. Godsamme, het zou zooooo leuk zijn geweest.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en nou komt ie bij jou op gesprek?
Iets verder doorlezen LL![]()
Nou snap ik waarom zoveel moorden gepleegd worden, alleen maar om werkgelegenheid te creerenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Daaromhastikke goed in deze tijden man
![]()
hij is dus al binnen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik zie dat hij naar huis wordt gestuurd. Godsamme, het zou zooooo leuk zijn geweest.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik zie dat hij naar huis wordt gestuurd. Godsamme, het zou zooooo leuk zijn geweest.
Nee als blauwe bedoel ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij wilt ook een toyboy/boytoy?
Jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou snap ik waarom zoveel moorden gepleegd worden, alleen maar om werkgelegenheid te creeren
dat is het natuurlijk....
oeh vacature als blauwe.. go for it Phquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee als blauwe bedoel ik![]()
En ik ben al een toyboy
quote:
Nu niet meer. Goh, ik ga nu ook naar huis, zal ik even de parkeerplaats van gasten op lopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |