Je mag niet edditenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:11 schreef Frambozenpudding het volgende:
Edit: Shit, quote ipv edit.
pudding +1quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:10 schreef Frambozenpudding het volgende:
Ik was aan het eten, vandaar kon ik geen vraag stellen.
Iig, het antwoord is Kokki uit Peppi & Kokki
quote:
Ik reken het goed.quote:
Idd.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef Terpentin07 het volgende:
De naam in de serie is Dexter Morgan.
tt+1quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:16 schreef tomtomaat het volgende:
Duits Italiaans Frans en Retro romaa
in een keer goedquote:
quote:is een Italiaanse voetballer, die 126 interlands (zeven doelpunten) speelde voor zijn vaderland Italië.
brak in het seizoen 1984/85 op 16-jarige leeftijd door in het eerste elftal van de club AC Milan. In het seizoen 2006/07 begon hij aan zijn 23e seizoen in de Serie A. In het seizoen 2005/06 seizoen speelde hij zijn 570e wedstrijd in de Serie A en evenaarde daarmee het record van Dino Zoff.
O.a. ook omdat de naam afkomstig is van een locatie in Chicago (House => The Warehouse).. Verder kwam het in NY toch wel wat later tot leven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:50 schreef tomtomaat het volgende:
House is eind jaren 1970 ontstaan. De eerste house klinkt niet echt als de latere house. Het wordt dan ook wel proto-house genoemd. Rond 1983 ontstaat langzaam de vorm waarin house bekend werd in onder andere de Warehouse in Chicago (waar house-muziek ook zijn naam aan dankt), waar onder andere Frankie Knuckles draaide, en in de Paradise Garage (waar de term garage vandaan komt) in New York, waar Larry Levan zijn draaikunsten vertoonde.
Mwoah, waarom New York niet dan?
Nee, laat maar. Als je niet geschreven had "ruimte voor discussie" dan had ik niet eens gekeken......,quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:52 schreef Twerk het volgende:
[..]
O.a. ook omdat de naam afkomstig is van een locatie in Chicago (House => The Warehouse).. Verder kwam het in NY toch wel wat later tot leven.
(Ik heb wel wat meer info voor je ; Ned. Wiki is niet altijd even volledig)
Very goodquote:
Ff koffie fixen en ik zal er over nadenken.. vraag komt eraan in 3 minutenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:55 schreef Dunckie het volgende:
Maldini is wel goed, volgende vraag alvast...
Ik reken het goed als je de 2e stad ook nog even noemt.. gewoon omdat het genoemd moet worden.quote:
Twerk +1quote:
Cheers.. Dan kan ik je eindelijk inhalenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:16 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Twerk +1
Stand deel 1402:
tomtomaat 5
Mark 3
Twerk 4
tong80 2
Frambozenpudding 2
Plasterk 1
PierreTT 2
Lubje25 1
Dunckie 2
Terpentin07 1
ga een biertje drinken...
Probeer mij maar eens in te halen met je posts.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:17 schreef Twerk het volgende:
[..]
Cheers.. Dan kan ik je eindelijk inhalen
Wie is deze Mr. X?quote:xxxxxxxxxx (Noordgouwe, 26 december 1940) is een Nederlands televisiepresentator. Hij is lange tijd nieuwslezer geweest voor het NOS Journaal. xxxxxxx is al bijna veertig jaar op televisie te zien, dikwijls live.
Nou ik hou er voorlopig nog ff een sociaal leven op na en komt ook nog weleens buiten de deur als je het niet erg vindt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Probeer mij maar eens in te halen met je posts.
Helaasquote:
Ja oeps, zag het pas nadat ik het gepost hadquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:36 schreef Dunckie het volgende:
ach ja, het staat gewoon rechtsboven op het schilderij....Renoir.
Nee, Anna van Buren is ouder...wel een origineel antwoord!quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:40 schreef Karstman het volgende:
anna van buuren?
Ik zal de vraag opnieuw formuleren: Wie is deze dame?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:41 schreef Twerk het volgende:
Rembrandt?
Viola Holt ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:44 schreef Dunckie het volgende:
Hint: ze kreeg het aan de stok met Napoleon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |