Mwah, als AZ bovenaan staat die selectie vind ik persoonlijk ook niet geweldig. Gelijk aan onze ongeveer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:49 schreef ganzenherder het volgende:
We kunnen veeeel beter met deze selectie dat is zeker. Maar kampioen worden is onmogelijk met dit materiaal ja. Lang geleden dat de verdediging en de keeperspositie zó zwak bezet waren.
Dat moeten ze zeker maar het ís gewoon veel middelmaat, met een paar grote talenten. Misschien dat ze idd iets beter kunnen maar dit elftal is gewoon niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:52 schreef neilpad het volgende:
Ik vind het een beetje te makkelijk om te zeggen dat we teveel middelmaat hebben. De selectie is niet zo goed als we gewend zijn maar ze moeten duidelijk beter kunnen dan dit. Laat ze dat eerst maar eens zien. Tijd dat ze de hand in eigen boezem steken, Stevens hebben ze buiten gewerkt, nu moeten ze het maar eens laten zien.
Daar vrees ik wel voor nu.. zelfs tegen de nummer 17 ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:36 schreef mcyodogg het volgende:
Als het een beetje tegenvalt staat PSV eind van morgenmiddag 7e
Als het een beetje heel erg tegenvalt ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:36 schreef mcyodogg het volgende:
Als het een beetje tegenvalt staat PSV eind van morgenmiddag 7e
Ik geloof er nog in.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:56 schreef ErikT het volgende:
Morgen 3 puntjes inlopen op Ajax. Dan nog maar 6.
Misschien kunnen we nog tweede worden.
In de kroeg stond het geluid niet meer aan: wat stond die gast allemaal te roepen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:47 schreef ruud.nl het volgende:
Bij winst lopen we daarentegen weer 3 punten in op Ajax.
[ afbeelding ]
Eerst maar eens kijken wat we morgen doen.... Ik acht het zeer onwaarschijnlijk, twente staat ook al flink voor op ons.quote:
Ik ben het met je eens. Wat Afellay ook zei, laten we ons nou niet bezig houden met de bovenste plekken, maar alleen met degene recht erboven. Dat is nu FC Groningen, die PSV voorbij gaat met een zege morgen. Gewoon wedstrijd voor wedstrijd, plek voor plek bekijken, en dan nog blijven we afhankelijk van anderen.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken wat we morgen doen.... Ik acht het zeer onwaarschijnlijk, twente staat ook al flink voor op ons.
Uitwedstrijd, dus ieder punt zie ik als winst.quote:Op zondag 1 februari 2009 02:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
En toch acht ik de kans reël dat we morg.. vandaag verliezen.
Gelijkspelen dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:51 schreef ErikT het volgende:
Verliezen van De Graafschap, dat kan toch helemaal niet. Hallo, we zijn PSV!
Het CDA is het niet met deze stelling eensquote:De voornaamste reden voor de invasie van Irak is onjuist gebleken.
Wie is CDA?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het CDA is het niet met deze stelling eens![]()
Ja hoor, massa's massavernietinginswapens gevonden, en de link tussen 9/11 en Irak was ook evident.![]()
uhuquote:Op zondag 1 februari 2009 11:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het CDA is het niet met deze stelling eens![]()
Ja hoor, massa's massavernietinginswapens gevonden, en de link tussen 9/11 en Irak was ook evident.![]()
Iets van:"Ja, weg, kampioenschap is weg. Ja sorry hoor, maar weg is het kampioenschap!". En dat 100 keer herhalen. Wel een komisch stukjequote:Op zondag 1 februari 2009 02:23 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
In de kroeg stond het geluid niet meer aan: wat stond die gast allemaal te roepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |