abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65528096
Het vorige deel: Slank #512 - Lapo? No never no more!

Voor wie is "Slank de klotewinter door", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 49% gewijzigd door Anosmie op 29-01-2009 14:18:42 ]
Fok!bejaarde
pi_65528127

ik ben echt mega goed bezig

morgen een tentamen dus, van een vak waar ik de colleges niet van gevolgd heb
maar ben nu alle college-sheets aan het samenvatten en vertalen en ben al een flink eind op weg. Dit moet ik vandaag nog af kunnen maken én nog door kunnen lezen en dan wie weet, haal ik wel een 6
Ja doei.
pi_65528150
Mweheh. *eieren strooit*
pi_65528223
Nu ik sinds een week of wat weer gezond leef, word ik ineens zo misselijk van koffie (Ik drink het met een beetje opgeschuimde magere melk) Herkent iemand dit?

Ik laat mijn 2 tassen liever niet staan 's ochtends, anders word ik nooit wakker. En nee, ik ben niet zwanger. Toen werd ik trouwens nergens misselijk van Zelfs niet van 4 tompouces.
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:11:15 #5
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65528238
Oh, nostalgie: ik eet een zelfgeraspte wortel met appel en krentjes!
Dat raspen is nog best zwaar werk trouwens.
* Sugar checkt sportschema van valtaf.nl
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65528239
Tvp tijdens het roosjes boetseren.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65528242
Mijn TVP is een lijstje:
O: eitje 2 crackers met filet A.
L: 1 cracker met hardgekookt ei en eentje met filet A.

Veel variation en zo!!!
pi_65528336
Nieuw deel!

Mijn lijstje- het vervolg:
appel
boterham met speculoos, een met vlees
verse dadels
sinaasappel

alleen thuis zijn en niets doen is niet goed
pi_65528399
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:10 schreef Laureline het volgende:
Nu ik sinds een week of wat weer gezond leef, word ik ineens zo misselijk van koffie (Ik drink het met een beetje opgeschuimde magere melk) Herkent iemand dit?

Ik laat mijn 2 tassen liever niet staan 's ochtends, anders word ik nooit wakker. En nee, ik ben niet zwanger. Toen werd ik trouwens nergens misselijk van Zelfs niet van 4 tompouces.
Nee, dat heb ik niet. Wel als ik me ziek voel, dan laat ik direct m'n koffie staan. Mijn vraag is dus: Voel je je wel goed??
pi_65528405
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:11 schreef conleche het volgende:
Mijn TVP is een lijstje:

Veel variation en zo!!!
Dat je er op kunt leven!
Mijn lijstje tot nu toe:
O: beetje kwark met kersen ofzo
T: gebakken eieren met rauwe ham op knackerbrod
T: yoghurt met frambozen en een appel en bran flakes
L: goulashsoep en een bruin broodje
T: boterham met chiorizo
T: boterham met pindakaas

En dan eet ik om een uur of 4 nog 2 boterhammen en wat fruit voordat ik naar de sportschool ga fietsen en daar een uur kickfit ga doen en mijn bovenlichaam in 10 minuten (want dat kon zei de jongen van de sportschool!) ga trainen.
En dan ben ik hopelijk om half 8 thuis en ga ik weer eten.
pi_65528538
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp tijdens het roosjes boetseren.
Ha! Daar word je slank van, schijnt

Ik zit helemaal te hyperen omdat ik vanmiddag ga hardlopen. Ik heb 't voor het laatst gedaan in april, in reykjavik
pi_65528581
quote:
Eetlijstje voor vandaag van gister:
O: brinta
T: salade van tomaat, paprika, zwarte olijf, mozarella, balsamico-azijn en verse peper 2 volkoren knackebrod met houmous
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous salade van tomaat, paprika, zwarte olijf, mozarella, balsamico-azijn en peper
T: opkikker
D: weet nog niet kapucijners met ui, knof, champs, aardappels en zelfgemaakte appelmoes
T: handje amandelen
Eetlijstje voor vandaag:
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
L: yoghurt met muesli
T: salade van tomaat, paprika, zwarte olijf, mozarella, rucola, balsamico-azijn en verse peper
T: opkikker
D: weet nog niet (waarschijnlijk een wrap met kidneybonen)
T: handje amandelen

Voor alle studiebollen waar het even niet zo lekker gaat.
pi_65528586
Maar Lianne - jouw sport-verbranding ligt ook wel erg hoog! Jij verbrandt met bewegen meer dan wat conleche eet, denk ik!
pi_65528615
MIjn kamer is opgeruimd . Aan mijn wiskunde is natuurlijk nog niets gedaan . En de kat doet poging mij een hartverzakking te bezorgen, staat ze opeens doodstil midden in mn kamer (zwarte kat). En ze valt dr eigen schaduw steeds aan . Alles is interessant als je geen zin hebt om te leren.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65528639
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik niet. Wel als ik me ziek voel, dan laat ik direct m'n koffie staan. Mijn vraag is dus: Voel je je wel goed??
Volgens mij wel! Alleen misselijk nu. En heel moe. Maar ik kan het me niet permitteren nu griep te krijgen, dus krijg ik het niet

Lijstje tnt:
O: sinaasappelsap, een derde verse ananas
T: geroosterde boterham gekookt ei
pi_65528644
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:15 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dat je er op kunt leven!
Mijn lijstje tot nu toe:
O: beetje kwark met kersen ofzo
T: gebakken eieren met rauwe ham op knackerbrod
T: yoghurt met frambozen en een appel en bran flakes
L: goulashsoep en een bruin broodje
T: boterham met chiorizo
T: boterham met pindakaas

En dan eet ik om een uur of 4 nog 2 boterhammen en wat fruit voordat ik naar de sportschool ga fietsen en daar een uur kickfit ga doen en mijn bovenlichaam in 10 minuten (want dat kon zei de jongen van de sportschool!) ga trainen.
En dan ben ik hopelijk om half 8 thuis en ga ik weer eten.
Volgens mij sta jij zo'n 3 uur eerder op dan ik, dat scheelt

En ik heb hier in de koeling nog een 4 uurtje zitten van 250 gram verse ananas

En dan neem ik bij thuiskomst een wodka met iets te knabbelen en dan m'n avondeten rond 8ten en dan meestal nog wel een kleinigheid rond middernacht. Ik probeer rond de 1600 cal. te zitten en dat lukt me aardig.
pi_65528672
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:21 schreef ColdFeet het volgende:
Maar Lianne - jouw sport-verbranding ligt ook wel erg hoog! Jij verbrandt met bewegen meer dan wat conleche eet, denk ik!
Ok, ik beweeg er vandaag ruim 3 uur bij. Dat is een punt.

Which reminds me, ik had zowel van SHE als van Isa wat sportvoedingsadvies gekregen. Ga ik eens uitprinten en of vanavond of morgen lezen.
pi_65528677
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:11 schreef conleche het volgende:
Mijn TVP is een lijstje:

Veel variation en zo!!!
Ik zou omvallen . Zelfs nu, en nu zit ik de hele dag op mn kont. Heb je nou nooit honger?
pi_65528715
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Volgens mij sta jij zo'n 3 uur eerder op dan ik, dat scheelt

En ik heb hier in de koeling nog een 4 uurtje zitten van 250 gram verse ananas

En dan neem ik bij thuiskomst een wodka met iets te knabbelen en dan m'n avondeten rond 8ten en dan meestal nog wel een kleinigheid rond middernacht. Ik probeer rond de 1600 cal. te zitten en dat lukt me aardig.
Ik zat om kwart over 7 op de fiets. Dus dat heeft er ook vast iets mee te maken.
pi_65528844
Vanochtend solli, volgende week pas uitslag. Dat betekend in het beste geval nog een maand extra hier zitten. .

Lijste:
T: 6 walnoten
L: 2 bolletjes ei / tomaat
T: vitalinea
T: grapefruit
D: Salade met dingen die ik hopelijk nog in de koelkast heb rondslingeren. Anders soep.
Fok!bejaarde
pi_65528883
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:23 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou omvallen . Zelfs nu, en nu zit ik de hele dag op mn kont. Heb je nou nooit honger?
Mijn lijstje van vandaag:
- 2 volkoren bisciutjes

ik heb nog niet eens wat gedronken, echt zo enorm slecht... Ga mezelf NU schoppen om er wat aan te doen.
pi_65528917
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ha! Daar word je slank van, schijnt

Ik zit helemaal te hyperen omdat ik vanmiddag ga hardlopen. Ik heb 't voor het laatst gedaan in april, in reykjavik
In ieder geval wel van het kneden van het marsepein als je er de kleurstof doorheen doet! Of nou ja, dan wordt m'n vriend slank, want dat laat ik hem steeds doen. .

Veel succes met hardlopen! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65528992
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:24 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik zat om kwart over 7 op de fiets. Dus dat heeft er ook vast iets mee te maken.
Je dag is echt ZO veel langer als je vroeg actief bent! Dan moet je echt wel wat meer eten..
pi_65529032
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:29 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Mijn lijstje van vandaag:
- 2 volkoren bisciutjes

ik heb nog niet eens wat gedronken, echt zo enorm slecht... Ga mezelf NU schoppen om er wat aan te doen.
Ik ben een grote eter, vind bijna alle lijstjes die hier gepost worden erg weinig .
pi_65529055
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Overdag zelden. Ik krijg pas trek rond zessen. Ik eet echt overdag omdat het beter is. Niet omdat ik er nu zo heel veel zin in heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')