Nee, dat heb ik niet. Wel als ik me ziek voel, dan laat ik direct m'n koffie staan. Mijn vraag is dus: Voel je je wel goed??quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:10 schreef Laureline het volgende:
Nu ik sinds een week of wat weer gezond leef, word ik ineens zo misselijk van koffie(Ik drink het met een beetje opgeschuimde magere melk) Herkent iemand dit?
Ik laat mijn 2 tassenliever niet staan 's ochtends, anders word ik nooit wakker. En nee, ik ben niet zwanger. Toen werd ik trouwens nergens misselijk van
Zelfs niet van 4 tompouces.
Dat je er op kunt leven!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:11 schreef conleche het volgende:
Mijn TVP is een lijstje:
O: eitje 2 crackers met filet A.
L: 1 cracker met hardgekookt ei en eentje met filet A.
Veel variation en zo!!!
Ha! Daar word je slank van, schijntquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp tijdens het roosjes boetseren.
Eetlijstje voor vandaag:quote:Eetlijstje voor vandaag van gister:
O: brinta
T: salade van tomaat, paprika, zwarte olijf, mozarella, balsamico-azijn en verse peper 2 volkoren knackebrod met houmous
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous salade van tomaat, paprika, zwarte olijf, mozarella, balsamico-azijn en peper
T: opkikker
D: weet nog niet kapucijners met ui, knof, champs, aardappels en zelfgemaakte appelmoes
T: handje amandelen
Volgens mij wel!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet. Wel als ik me ziek voel, dan laat ik direct m'n koffie staan. Mijn vraag is dus: Voel je je wel goed??
Volgens mij sta jij zo'n 3 uur eerder op dan ik, dat scheeltquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat je er op kunt leven!
Mijn lijstje tot nu toe:
O: beetje kwark met kersen ofzo
T: gebakken eieren met rauwe ham op knackerbrod
T: yoghurt met frambozen en een appel en bran flakes
L: goulashsoep en een bruin broodje
T: boterham met chiorizo
T: boterham met pindakaas
En dan eet ik om een uur of 4 nog 2 boterhammen en wat fruit voordat ik naar de sportschool ga fietsen en daar een uur kickfit ga doen en mijn bovenlichaam in 10 minuten (want dat kon zei de jongen van de sportschool!) ga trainen.
En dan ben ik hopelijk om half 8 thuis en ga ik weer eten.
Ok, ik beweeg er vandaag ruim 3 uur bij.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:21 schreef ColdFeet het volgende:
Maar Lianne - jouw sport-verbranding ligt ook wel erg hoog! Jij verbrandt met bewegen meer dan wat conleche eet, denk ik!
Ik zou omvallenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:11 schreef conleche het volgende:
Mijn TVP is een lijstje:
O: eitje 2 crackers met filet A.
L: 1 cracker met hardgekookt ei en eentje met filet A.
Veel variation en zo!!!
Ik zat om kwart over 7 op de fiets. Dus dat heeft er ook vast iets mee te maken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij zo'n 3 uur eerder op dan ik, dat scheelt![]()
En ik heb hier in de koeling nog een 4 uurtje zitten van 250 gram verse ananas![]()
En dan neem ik bij thuiskomst een wodka met iets te knabbelen en dan m'n avondeten rond 8ten en dan meestal nog wel een kleinigheid rond middernacht. Ik probeer rond de 1600 cal. te zitten en dat lukt me aardig.
Mijn lijstje van vandaag:quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:23 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou omvallen. Zelfs nu, en nu zit ik de hele dag op mn kont. Heb je nou nooit honger?
In ieder geval wel van het kneden van het marsepein als je er de kleurstof doorheen doet! Of nou ja, dan wordt m'n vriend slank, want dat laat ik hem steeds doen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha! Daar word je slank van, schijnt
Ik zit helemaal te hyperen omdat ik vanmiddag ga hardlopen. Ik heb 't voor het laatst gedaan in april, in reykjavik
Je dag is echt ZO veel langer als je vroeg actief bent! Dan moet je echt wel wat meer eten..quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zat om kwart over 7 op de fiets. Dus dat heeft er ook vast iets mee te maken.
Ik ben een grote eter, vind bijna alle lijstjes die hier gepost worden erg weinigquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mijn lijstje van vandaag:
- 2 volkoren bisciutjes
ik heb nog niet eens wat gedronken, echt zo enorm slecht... Ga mezelf NU schoppen om er wat aan te doen.
Overdag zelden. Ik krijg pas trek rond zessen. Ik eet echt overdag omdat het beter is. Niet omdat ik er nu zo heel veel zin in heb.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou omvallen. Zelfs nu, en nu zit ik de hele dag op mn kont. Heb je nou nooit honger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |