Ik hou me inquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bootje krijgt waarschijnlijk spoedig de neiging je weer te verbeteren.
Maar ik ben al bijna klaar met mailen. Dan maar eens de krant lezen met een fijn muziekje erbij.
Die heeft niemand hier.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En ik heb niet eens jouw Hyves...
Ik houd me ook regelmatig in op FOK!. Alleen als het echt erg is, of als ik echt niks beters te doen heb, dan verbeter ik wel eens iemand. Of als een taalnazi de fout in gaat, maar dat is volkomen legitiem.quote:
Ja ik weet het niet.. Hij heeft niet echt met mij overlegdquote:
Dat is wel heel erg vreemdquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet.. Hij heeft niet echt met mij overlegdNouwja dat hoeft ook niet.. Want we hebben nog niet zo lang.
Maar toch voelt het niet goed
Heerlijk toch..? Een plekje waar je je lekker kan laten uitwonen lekker je gang kan gaan! Geen zeurende ouders enzo..quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet.. Hij heeft niet echt met mij overlegdNouwja dat hoeft ook niet.. Want we hebben nog niet zo lang.
Maar toch voelt het niet goed
Ja, is wel zo maar misschien gaat het me allemaal iets te snel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heerlijk toch..? Een plekje waar je je lekker kan laten uitwonen lekker je gang kan gaan! Geen zeurende ouders enzo..
Hoelang heb je al met hem dan..? En als jij op kamers wil in Utrecht, moet je dat gewoon doen. Ik zou me niet tegen laten houden, zeker niet als het mijn vriendje is. Dat is niet zijn beslissing.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, is wel zo maar misschien gaat het me allemaal iets te snel.
en hij wil niet dat ik op kamers ga in Utrecht volgend jaar
Daar geef ik je volkomen gelijk in.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoelang heb je al met hem dan..? En als jij op kamers wil in Utrecht, moet je dat gewoon doen. Ik zou me niet tegen laten houden, zeker niet als het mijn vriendje is. Dat is niet zijn beslissing.
Hoe oud is hij dan, en hoe oud ben jij..? En ja, ligt beetje aan de lengte van je relatie imo..quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Daar geef ik je volkomen gelijk in.
Maar dan ga ik hem wel minder zien --> Dus hem meer missen --> dus mezelf kut voelen![]()
Daarbij verlang ik wel meer naar de momenten dat ik hem wel zie
Ik ben 18, hij 22. En pas 2 maanden ongeveer..quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe oud is hij dan, en hoe oud ben jij..? En ja, ligt beetje aan de lengte van je relatie imo..
Hetzelfde geldt voor hem, nu al zeggen dat hij niet wil dat je t.z.t. op kamers gaan in Utrecht, na 2 maanden relatie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben 18, hij 22. En pas 2 maanden ongeveer..
En ik weet dat het kort is. En dat ik eigelijk niet moet mauwe.. Maar toch voelt het niet helemaal geweldig
Dus dat! Na 2 maanden al dingen gaan eisenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor hem, nu al zeggen dat hij niet wil dat je t.z.t. op kamers gaan in Utrecht, na 2 maanden relatie.
vriendje? officieel...ik dacht dat je me op de hoogte ging houdenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef Milou__ het volgende:
Mijn vriendje heeft een huis gekocht..
Ik ben wel blij voor hem.. maar ergens vind ik het ook raar
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:37 schreef Milou__ het volgende:
Ja niet echt eisen. Maar hij laat wel duidelijk merken dat hij dat niet leuk vindt. Ergens kan ik daar wel inkomen, ik zou het ook niet leuk vinden als hij 2uur reizen verder op gaat wonen. Maar aan de andere kant, ik had het hem al verteld voor dat we wat kregen.
Het zal allemaal wel goed komen. Mijn ervaring met mannen is dat ze overal heel makkelijk in zijnDus ik zal me wel weer druk maken om iets waar hij veel minder waarde bij hecht.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:37 schreef Californium het volgende:
[..]
vriendje? officieel...ik dacht dat je me op de hoogte ging houden
Goed punt, dat is nog niet zo lang geleden, en nu opeens beweren dat ze al 2 maanden een vriendje heeft. Hier klopt iets niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:37 schreef Californium het volgende:
[..]
vriendje? officieel...ik dacht dat je me op de hoogte ging houden
Hmm ik maak mezelf verdacht tot dramaqueen wou je zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Goed punt, dat is nog niet zo lang geleden, en nu opeens beweren dat ze al 2 maanden een vriendje heeft. Hier klopt iets niet.
aha... nu dus welquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Sorry
Maar het was eerst heel lang onduidelijk
whahaha.. neequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hmm ik maak mezelf verdacht tot dramaqueen wou je zeggen![]()
![]()
Nouwja, zolang hij mij niet verbiedt om vulgaire foto's op internet te posten ..quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:37 schreef Puala het volgende:
Erg apart dat hij wel een huis koopt zonder jou in te lichten, maar wel vraagt aan jou om niet op kamers te gaan. Misschien toch maar eens om uitleg vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |