Heyquote:
Teringherrie, das de enige juiste benamingquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
die nieuwe van the Prodigy mag van mij ook wel n keertje in de mega top5
Invaders must diequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
die nieuwe van the Prodigy mag van mij ook wel n keertje in de mega top5
quote:
Geen idee hoe het bedacht wordt, lijstje slaat toch nergens opquote:Ben ik de enige die de zogenaamde verkoopcijfers van de Mega Top 50 maar met een enorm pak zout neemt?
Sowieso, die hitlijsten zitten altijd vol met muziek die wij hier al maanden kennen. Ik neem het dus maar met een PALLET zout.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond
Ben ik de enige die de zogenaamde verkoopcijfers van de Mega Top 50 maar met een enorm pak zout neemt?
Giel is er met dat tapijtje wel op vooruit gegaan
Ik denk dat de tegenwoordige dj allang blij is dat ie werk heeftquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Wel een flinke achteruitgang in aantal uitzenduren alleen...
Denk dat ik rijst met kippenragout ga makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
kheb net zuurkool met worst op
kvin deze juist zeer melodieusquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey
[..]
Teringherrie, das de enige juiste benaming
Die vorige zat nog iets van muziek in, maar dit
nee schatquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee schatInvaders must die is toffer
ik vind van nietquote:
ik heb een via de mail een hallmark kaartje gekregenquote:
ik vind ze niet op elkaar lijken, ze hebben wel die aparte sound dat je meteen door heb dat dit van the Prodigy isquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Ff olie op het vuur...
Ik vind Omen en Invaders Must Die zoveel op elkaar lijken dat ik niet kan zeggen welke leuker is. Zelfde sound, alleen het melodietje is anders.
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:39 schreef Marc63 het volgende:![]()
The Fantastic Journey of the Underground Man
![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:43 schreef borisz het volgende:
Shmoopy!
Shmoopy! #2
Schmoopy #3
Genoeg leesvoer.
ja nou, dat vind ik dus ookquote:
Houd em hard... houd em KEIHARD!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Al moet je deze plaat eigenlijk niet op een laag volume horen, maar SNOEIHARD!
Zouden die mensen ook denken dat Zutons een plaats van Amy Winehouse coveren, en dat SMS een postduif is?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Houd em hard... houd em KEIHARD!!
Lol! Als je denkt dat De Staat FF is, waarom sms je dan in hemelsnaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |