Heyquote:
Teringherrie, das de enige juiste benamingquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
die nieuwe van the Prodigy mag van mij ook wel n keertje in de mega top5
Invaders must diequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
die nieuwe van the Prodigy mag van mij ook wel n keertje in de mega top5
quote:
Geen idee hoe het bedacht wordt, lijstje slaat toch nergens opquote:Ben ik de enige die de zogenaamde verkoopcijfers van de Mega Top 50 maar met een enorm pak zout neemt?
Sowieso, die hitlijsten zitten altijd vol met muziek die wij hier al maanden kennen. Ik neem het dus maar met een PALLET zout.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond
Ben ik de enige die de zogenaamde verkoopcijfers van de Mega Top 50 maar met een enorm pak zout neemt?
Giel is er met dat tapijtje wel op vooruit gegaan
Ik denk dat de tegenwoordige dj allang blij is dat ie werk heeftquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Wel een flinke achteruitgang in aantal uitzenduren alleen...
Denk dat ik rijst met kippenragout ga makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
kheb net zuurkool met worst op
kvin deze juist zeer melodieusquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey
[..]
Teringherrie, das de enige juiste benaming
Die vorige zat nog iets van muziek in, maar dit
nee schatquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee schatInvaders must die is toffer
ik vind van nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|