Was hij wel altijd. De laatste twee jaar lijkt ie wel wat stil te staan in zijn ontwikkeling. Hij schijnt vooral snelheid tekort te komen voor het topvoetbal.quote:
Maar de reacties hier zeggen toch wel wat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Was hij wel altijd. De laatste twee jaar lijkt ie wel wat stil te staan in zijn ontwikkeling. Hij schijnt vooral snelheid tekort te komen voor het topvoetbal.
Ik weet het niet. Moeilijk inschatten. Denk niet dat het een topper wordt, anders had hij vast allang een kans gekregen in het eerste of bij de A-selectie. Zeker bij Ajax. Denk dat er best goede redenen voor zijn waarom dat nooit is gebeurd. Misschien dat verhuren een betere optie was geweest, ja. Maar ja, lastig. Ben benieuwd of hij het redt bij Twente. Kan goed zijn dat zo'n jongen zich elders wel gewoon goed ontwikkelt. We zien het wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Maar de reacties hier zeggen toch wel wat.
Inderdaad. En Sarpong, Anita en Donald zijn ook niet de nieuwe wereldtoppers als een Sneijder of VdV.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:16 schreef navigator het volgende:
Tsja, ik denk toch dat hj tekort komt, generatiegenoten als Sarpong, Anita en Donald zitten al een paar jaar bji de selectie en hebben ook al aardig wat speeltijd gehad. Je kan niet alles houden omdat ze misschien nog wel gaan doorbreken. Wat goed is komt snel (meestal dan)
Dat klopt ook wel maar ik had en heb eigenlijk nog steeds wel vertrouwen in die jongen. Door wat ik van hem gezien en gehoord heb. Maar ze zullen hem ook niet voor niks weg doen ( hoop ik ) als dat zo is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:16 schreef navigator het volgende:
Tsja, ik denk toch dat hj tekort komt, generatiegenoten als Sarpong, Anita en Donald zitten al een paar jaar bji de selectie en hebben ook al aardig wat speeltijd gehad. Je kan niet alles houden omdat ze misschien nog wel gaan doorbreken. Wat goed is komt snel (meestal dan)
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:25 schreef versteegrob het volgende:
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-472156/category/sport/
Leuk interview, heb de vertrouwen in!
75% a 80% zit Aisatti
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:35 schreef kevin6188 het volgende:
Aissati:
http://player.nos.nl/inde(...)2156/category/sport/
ik wilde er in eerste instantie ook heen gaan, maar dat is de eerste dag van m'n afstudeerperiode. En ik kan dan moeilijk maken om een uur eerder vrij te vragen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:59 schreef Againzender het volgende:
GVD, zie nu pas dat we komende dinsdagavond tegen Heracles moeten! Wat is dat voor een achterlijke dag?
Gaat mij nooit lukken met m'n werk om dat te halen
Is natuurlijk meten met 2 matenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:27 schreef Riro het volgende:
[..]
Nouja dat is dus het rare. Als zij komen worden ze naar het stadion begeleid en krijgen ze een apart vak. En bij ons wordt opgeroepen niet te gaan en word je teruggestuurd als je het wel probeert.
Te debiel voor woorden dit iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:00 schreef RayMania het volgende:
Sjonge zeg, heb je zo'n talent in huis, hele jeugd opgeleid en dan laat je hem zonder een kans vertrekken naar FC Twente.
Die groep die zij destijds hadden stelde weinig voor, paar oude dikke gasten, wat pubertjes en wat vrouwenquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is natuurlijk meten met 2 maten![]()
Maargoed verbaasd me niks
Maakt het iets uit watvoor mensen het zijn?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die groep die zij destijds hadden stelde weinig voor, paar oude dikke gasten, wat pubertjes en wat vrouwen
Wil je zeggen dat je ook een pubertje bent?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maakt het iets uit watvoor mensen het zijn?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:57 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je ook een pubertje bent?
dat bedoel ik: je gaat er noiet vanuit dat er op dinsdag competitievoetbal is. Misschien Europees, maar ja, daar moet je apart kaarten voor kopen, dus dat heb je wel door.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:29 schreef toma het volgende:
[..]
ik wilde er in eerste instantie ook heen gaan, maar dat is de eerste dag van m'n afstudeerperiode. En ik kan dan moeilijk maken om een uur eerder vrij te vragen.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef peaceman het volgende:
Is er nog nieuws? Ben er een weekje uit geweest qua nieuws... ben nl. vader geworden afgelopen vrijdag.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef peaceman het volgende:
Is er nog nieuws? Ben er een weekje uit geweest qua nieuws... ben nl. vader geworden afgelopen vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |