Het zal wel 4-3 worden gezien de "kwaliteiten" van beide verdedigingen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb vertrouwen in de wedstrijd tegen Heerenveen. En dat zeg ik niet snel.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:17 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk de nieuwe vlam van Wesley Sneijder
Beetje een plankquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:17 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk de nieuwe vlam van Wesley Sneijder
Ja ze gaan scheidenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:25 schreef navigator het volgende:
Is Sneijder van zn wijf af dan?
Wat een lelijk spichtwijf trouwens, geeneens een plork wat die beentjes breken al bijna in tween nu ik naar die foto kijk
nu alleen nog dat bedrag op wedstrijddagen waarmaken!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:28 schreef Noshiba het volgende:
6000 euro per dag voor stekelenburg, doet ie toch iets goed....
Voor een nachtje ok, maar geen vriendinwaardig materiaal helaas.quote:
FOK!mededelingen voor modjesquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kunnen we het weer een beetje over Ajax hebben?
[VBL-SC #16] In Rotterdam heet de verlosser Maria... is er niet voor niets voor alle huishoudelijke mededelingen en en [CENTRAAL] Voetbalvrouwen #1 voor het plaatjes kijken.
En toch deden ze het hiervoor niet slecht, waarom het er dan gister niet uit kwam? Over 2 weken gewoon winnenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jammer jongens. Maar de verdediging van Jong Ajax is echt dramatisch. 4/5 keer kregen ze de bal ingespeeld en laten ze hem van de voet af stuiteren waardoor de spitsen van Feyenoord gewoon op Gentenaar af konden lopen. Helaas te weinig van geprofiteerd.
Sno en Bakircioglu gelijk weg doen. Wat een drama die gasten zeg.... Nummer 11 van jullie was wel goed. Had een aantal leuke acties en was sterk aan de bal. Ik weet alleen niet wie het was.
Hantuchovaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:03 schreef DeeBee het volgende:
Hantuchova.
En tsja, dat ze afgetraind is krijg je natuurlijk als het een top-tennister is...
Er wordt een beetje gedaan alsof de nieuwe Sneijder vertrekt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:51 schreef Silenus het volgende:
Er zijn wel veel mensen die vaak naar Jong Ajax kijken zeg, ongelofelijk.
Goossens werd in het begin van het seizoen 2007-2008 al bij de selectie gehaald, maar heeft het gewoon niet afgedwongen. Net als Javier Martina, haalt gewoon niet het Ajax-niveau. Spijtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |