Je bent niet goed manquote:- Alpha twins is vrouwenmuziek / draaiorgel muziek
quote:# Stephy-Stomp-Move
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:20 schreef CrustyClown het volgende:
- Alpha twins is vrouwenmuziek / draaiorgel muziek![]()
Zal mij benieuwen. Ze moeten toch een keer tot het inzicht komen dat het nu wel eens tijd wordt voor wat nieuw / beter werk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:08 schreef ElDani het volgende:
Jeej! Iedreeen moet morgen even naar di.fm luisteren (hardstylekanaal uiteraard), want we krijgen 70 minuten heldenwerk van ons favoriete duo!!
Showtek !!!
8 uur dus..
oja..![]()
Vind de aftermovies over het algemeen maar matig. Laatste echt goede wat ik heb gezien was van vorige Decibel. En toen ben ik nog niet eens daar geweest. Dat gaf mij tenminste een impressie van: ik heb wat gemist. Niveau van Q vind ik over het algemeen niet meer zo hoog laatste anderhalf jaar op dit gebied.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:53 schreef MrDice het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen. Ze moeten toch een keer tot het inzicht komen dat het nu wel eens tijd wordt voor wat nieuw / beter werk.![]()
Aftermovie Technoboy vind ik maar matig. Normaal toch vettere aftermovies...
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:51 schreef LeonH het volgende:
Vanaf nu kan ik je missen als kiespijn!
Haha heerlijke reactiesquote:
OMG dat heb jij goed geanalyseerd zegquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind TBY soms net een gay achter de tafels, met z'n handje wat zo losjes naar beneden hangt![]()
congratz!quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:20 schreef CrustyClown het volgende:
- Deze jongen heeft maandag zijn laatste tentamen ooit gehaald, nu nog afstuderen voor de Msc titel![]()
- Hardstyle masterz draaide geen Be cool![]()
hier past alleen maarquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:26 schreef CrustyClown het volgende:
Inzending voor vendeta:
Een vriendin en ik hadden een keer met een jongen afgesproken om naar een feest te gaan. Wij hadden zijn kaartje voorgeschoten en op moment van vertrek heeft hij ons laten staan zonder ook maar iets te laten horen.
Aangezien mijn vriendin en ik geen rijbewijs hebben en geen auto konden we niet meer gaan, 90 euro weggegooid!
We wilden wraak nemen en goed ook. Mijn vriendin heeft hem toen versierd en zat gevoerd op Most Wanted en hem mee naar huis genomen. Met haar homoseksuele huisgenoot had ze afgesproken dat als die jongen sliep haar homoseksuele huisgenoot bij hem in bed zou gaan liggen. Toen hij 's ochtends wakker werd, schrok hij zich dood. Hij heeft meteen zijn spullen gepakt en ons nooit meer aangekeken. Of hij nou precies weet wat er gebeurd is die nacht, is ons nog de vraag!
Liefs,
- Alpha twins is vrouwenmuziek / draaiorgel muziek![]()
quote:WAARSCHUWING: Er zit een irritante MC in deze liveset.
meest waardevolle aanvulling, misschien wel beter dan een bijbehorende tracklistquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:25 schreef Koepert het volgende:
Zit weer bij mn ouders in Emmen voor t weekend.. van LSDB de XQ setjes binnentrekken.. Valt me nu pas de disclaimer op bij Wildstylez
[..]
Stampen heb je ook wel gelijk in, en op t feest zelf stoor ik me er ook niet echt aan (laatste paar keer Mc Da Syndrome, die vink dan wel weer goed) maar wat Ruffian elke keer uitkraamt slaat gewoon nergens op vind ik. Imo is een MC nog steeds iemand die de Dj aankondigt en het publiek opzweept door teksten en door zelf uit zn plaat te gaan. Da Syndrome doet dat goed, Ruffian niet. Maar dat is mijn mening. Ik krijg echt jeuk van die debiele teksten van Ruffian. Zal best een aardige gast zijn, maar laat m alsjeblieft wat zinnigere dingen gaan zeggen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:51 schreef HarryVanDeTap het volgende:
haha ach, vind t mc ruffian bashen wel niet ver gaan, denk niet dat ruffian expres setjes loopt te verneuken en zoals die zelf aangaf heb ik er op de feesten zelf echt geen last van.
Boeieeeeeeeeeee STAMPE GEK![]()
idd, en Da Syndrome vind ik dan wel weer tofquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Stampen heb je ook wel gelijk in, en op t feest zelf stoor ik me er ook niet echt aan (laatste paar keer Mc Da Syndrome, die vink dan wel weer goed) maar wat Ruffian elke keer uitkraamt slaat gewoon nergens op vind ik. Imo is een MC nog steeds iemand die de Dj aankondigt en het publiek opzweept door teksten en door zelf uit zn plaat te gaan. Da Syndrome doet dat goed, Ruffian niet. Maar dat is mijn mening. Ik krijg echt jeuk van die debiele teksten van Ruffian. Zal best een aardige gast zijn, maar laat m alsjeblieft wat zinnigere dingen gaan zeggen.
DV8 als mc isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:31 schreef 16meter het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar ook DV8 lult minder en minder onzinnig dan Ruffian.
Dat is snelquote:en ik heb eigenlijk net pas DDD echt ontdekt welck eenen geylen shidt
hij = heldquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:29 schreef NrSiX het volgende:
[..]
idd, en Da Syndrome vind ik dan wel weer tof
x2quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:20 schreef kollie het volgende:
[..]
DV8 als mc isnummers van hem minder.
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=437544828quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:58 schreef Da_Ripper het volgende:
Wie, wat, waar zijn die 'Wasted Penquinz' ?
http://www.freaky.nl/cms/(...)sstatement%25201.htmquote:Southstylers - Nok Joe Douwn
art. nr. : FUSION 048-5
A1. Nok Joe Douwn
B1. In De Strieel
B2. Jazeker ! (Johnny Quail Mix)
Release datum : maandag 2 februari 2009
Medium : 12-inch
Label : Fusion Records
Maandag wordt een mooie dagquote:Crypsis - Crypsisstatement 1
art. nr. : MINUS 003
A1. Get Hit (feat. Sasha F)
A2. The 6th Path Way
B1. Sonic Sabotage
B2. Jealousy
Release datum : maandag 2 februari 2009
Medium : 12-inch
Label : Minus Is More
WASTED PENGUINZ 'aka TEEQUEE & DAN-J.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:01 schreef ReMcOrE het volgende:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=437544828
preciesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:34 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
WASTED PENGUINZ 'aka TEEQUEE & DAN-J.
Zweden
quote:B2. Jazeker ! (Johnny Quail Mix)
Heel goeie trackquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoeveel plek heeft je laptop en je controller nodig dan?
Maar wat ik zo lees ga je ook voor de looks van dat ding, wat me direct op dit nummer brengt:
Waar komt die melodie inderdaad vandaan, dat origineel is zo fijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dacht eerst dat ik 'm niet kende, maar die melo komt me wel bekend voor![]()
quote:
dacht bij de eerste 5 seconden aan gigiquote:
quote:
Ik vind Stephy echt een topwijffie.quote:Stephy-Stomp-Move
Heb d'r paar keer zien draaien op E-fect, ze heeft geen slechte platen keus alleen mixtechnisch was ze toen niet erg sterk.. normaal hoor ik dat soort dingen niet vaak maar bij haar viel het wel op.. maarjah is iig wel een lekkere wijfie!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik vind Stephy echt een topwijffie.
Je zag haar echt losgaan op de nummers en bij italian invasion gewoon vet dat ze die mic van ruffian overnam en helemaal losging. Ben niet boven geweest bij haar setje maar heb gehoord dat dat ook erg lekker was, mijn respect heeft ze iig.
Haha daar heb ik op feesten ook vaak last van.. toevallig linkjes van Xq hoe iedereen los ging in de booth?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
mixtechnisch had ik op dat moment niet zo gek veel meer door denk ik haha,
was wel geweldig om te zien hoe iedereen achter de booth losging op xq
Ik vind de aftermovies over het algemeen nog wel van een goed niveau. Vooral de aftermovies van Qlimax en Qountdownquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:59 schreef LeonH het volgende:
[..]
Vind de aftermovies over het algemeen maar matig. Laatste echt goede wat ik heb gezien was van vorige Decibel. En toen ben ik nog niet eens daar geweest. Dat gaf mij tenminste een impressie van: ik heb wat gemist. Niveau van Q vind ik over het algemeen niet meer zo hoog laatste anderhalf jaar op dit gebied.
Niet echt filmpjes maar deze foto's laten wel goed zien hoe het ongeveer gingquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:16 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Haha daar heb ik op feesten ook vaak last van.. toevallig linkjes van Xq hoe iedereen los ging in de booth?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |