Dank je... ben blij dat jij ook voor je mening uitkomtquote:
Doe nog maar een schietgebedje dan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je... ben blij dat jij ook voor je mening uitkomt
Mooi dat het duidelijk isquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je... ben blij dat jij ook voor je mening uitkomt
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jazekers, en het is ook nog goed ook.
Popcornuur?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:34 schreef Californium het volgende:
nog een uuren heb mijn banaan al opgegeten tijdens popcorn uur
Gaat dat wel lukken zonder hoofdquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:34 schreef Pien85 het volgende:
Het is ongelovelijk! Toen ik gisteren belde met de psychologen praktijk hier kreeg ik te horen dat het nog zeker wel een maand kan duren voor ik een afspraak kan maken... En nou belde de psycholoog him self net, om voor komende dinsdag een afspraak te maken
Popcorn uur jah.... rellen in SES SCquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Popcornuur?.
Ik heb ook al een banaan en mandarijn op. Voor vanmiddag nog een appel en 3 mandarijnen over.
Neuh, ik moet nog wat dingetjes doen hier, dus dan neem ik ook het nachtleven maar mee.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Zit je nog steeds niet thuis?
Gelijk heb je, als dat toch kanquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, ik moet nog wat dingetjes doen hier, dus dan neem ik ook het nachtleven maar mee.
en daar gaat het dus fout he..quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:34 schreef Californium het volgende:
nog een uuren heb mijn banaan al opgegeten tijdens popcorn uur
ik weet het... maar het was te spannendquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en daar gaat het dus fout he..
Werd de eerste avond beetje gedwongen, had weinig zin in geleur heen en weer, maar inmiddels ben ik weer om (zoals altijd na een paar nachten) zodat ik maar gewoon door ga nu.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelijk heb je, als dat toch kan
Met 15jarige busmeisjesquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Werd de eerste avond beetje gedwongen, had weinig zin in geleur heen en weer, maar inmiddels ben ik weer om (zoals altijd na een paar nachten) zodat ik maar gewoon door ga nu.
klopt.... die heb ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:39 schreef Pheno het volgende:
TETTEN!
Nee, ik wil mijn eigen hoofd eraf, en dan een nieuwe!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat dat wel lukken zonder hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |