Ik lees stiekem wel ff mee danquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Normaal zijn we niet zo expliciet hoor.

quote:

Wij hopen in de middag toch echt al in rotterdam te zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
moet ik morgen middag ook zijn. ga lunchen me klant en dan nog afspraak in wassenaar...

Auto die een nep single is .........
 Auto die een nep single is .........

if you're happy and you know it... clap your hands!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:12 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben een echte single en ik ben niet verliefd!

Inderdaad, een hoop onzinquote:

Of had je het niet over de boekanierquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:49 schreef hetzusjevan het volgende:
Zaterdag? Gemist? Whut?

Oh jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Jawel, maar gister was het toch donderdag?

quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen.. ik ben brak.
VoreG: je krijgt de groetjes van je collega Tim die heel goed op mijn jas en handschoenen en lichtje heeft gepast :y. Props voor Tim, want hij wou geen kudos.
 . En terecht. De garderobe is een belangrijke taak!

Pff vertel mij wat. Twee weken geleden zat ik er van half 9 tot 4, 20 jassen opgehangen geloof ik. Doodsaai... Het is altijd wel leuk als je het goed druk hebt en continu met die dikke warme winterjassen aan het sjouwen bent, dat hok wordt bloedheet door al die jassen, zeker als het geregend heeft...quote:

Even een goede poets- en knuffelbeurt (bij een mannetjesauto altijd in bikini doen!) en hij is vast weer de oudequote:

Ze hebben hem daar al gewassenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Even een goede poets- en knuffelbeurt (bij een mannetjesauto altijd in bikini doen!) en hij is vast weer de oude

Ja, van harige mannen in werkkleding wordt zo'n auto niet gelukkig natuurlijk, wat denk je zelf?quote:

Hmm.. Daar heb je gelijk in ja..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja, van harige mannen in werkkleding wordt zo'n auto niet gelukkig natuurlijk, wat denk je zelf?
(of je autootje valt op mannen, kan ook natuurlijk)

Vraag van _Ophelia_ een vRouw auto wat bedoelt hij daarmee.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ook weer thuis gelukkig!
Net ook weer een leuke vouw auto gezien op de A16...

Ah, Nint kookt vanavondquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:39 schreef Nint het volgende:
[..]
Vraag van _Ophelia_ een vRouw auto wat bedoelt hij daarmee.
Waarschijnlijk onbewust iedereen weet dat vrouwen niet kunnen rijden.

nee een auto die van voor en van achteren helemaal in de kreukels zat en dus mooi opgevouwen wasquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:39 schreef Nint het volgende:
[..]
Vraag van _Ophelia_ een vRouw auto wat bedoelt hij daarmee.
Waarschijnlijk onbewust iedereen weet dat vrouwen niet kunnen rijden.

Jah, zo ver was ik ook alquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee een auto die van voor en van achteren helemaal in de kreukels zat en dus mooi opgevouwen was

quote:

Ja maar waar was jij gisteren dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:48 schreef VoreG het volgende:
[..]

Thuis, voelde me nog steeds goed, vanavond ben ik er weer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja maar waar was jij gisteren dan?

Als ik wist hoe je eruit zag wel héquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je me niet vrolijk zien rondhuppelen

En ik heb nog wel 5 dvd's bij je gekochtquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als ik wist hoe je eruit zag wel hé

Ja, daar ben je ook echt de enige mee geweest gisteravond..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En ik heb nog wel 5 dvd's bij je gekocht

Mja, het waren 5 vrouwenfilms, als kadoquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, daar ben je ook echt de enige mee geweest gisteravond..
 Was er om half 9 ofzo, stond praktisch alleen in die zaak
 Was er om half 9 ofzo, stond praktisch alleen in die zaak  

Je bent bij mn collega geweestquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mja, het waren 5 vrouwenfilms, als kadoWas er om half 9 ofzo, stond praktisch alleen in die zaak

is goedquote:

Kid! Ik ben geen echte Tilbo, dus mag ik ook niet op de meet komenquote:

Kid is een ouderwetse zuipzatlap. Van mij mag je.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kid! Ik ben geen echte Tilbo, dus mag ik ook niet op de meet komen
[haha]

Wat gaat er mis dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:42 schreef automatic_ het volgende:
Hehe
Ik wilde even gaan klote met die UserIcons, maar het werkt niet goed mee

Ja, code had ik verneukt en nu heb ik geen zin meer om verder te gaanquote:

quote:

Ik verveel me, vind je het vervelend als ik er wat mee fröbel?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, code had ik verneukt en nu heb ik geen zin meer om verder te gaan

Nee, ga je gang!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik verveel me, vind je het vervelend als ik er wat mee fröbel?

Lekker.quote:

vind ik ook na een dag hard werkenquote:

Dat wordt kotsenquote:

quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kid! Ik ben geen echte Tilbo, dus mag ik ook niet op de meet komen
[haha]
 Dat heb ik heul nooit gezegt
  Dat heb ik heul nooit gezegt   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |