Of had je het niet over de boekanierquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:49 schreef hetzusjevan het volgende:
Zaterdag? Gemist? Whut?

Oh jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Jawel, maar gister was het toch donderdag?

quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen.. ik ben brak.
VoreG: je krijgt de groetjes van je collega Tim die heel goed op mijn jas en handschoenen en lichtje heeft gepast :y. Props voor Tim, want hij wou geen kudos.
 . En terecht. De garderobe is een belangrijke taak!
. En terecht. De garderobe is een belangrijke taak!

Pff vertel mij wat. Twee weken geleden zat ik er van half 9 tot 4, 20 jassen opgehangen geloof ik. Doodsaai... Het is altijd wel leuk als je het goed druk hebt en continu met die dikke warme winterjassen aan het sjouwen bent, dat hok wordt bloedheet door al die jassen, zeker als het geregend heeft...quote:

Even een goede poets- en knuffelbeurt (bij een mannetjesauto altijd in bikini doen!) en hij is vast weer de oudequote:

Ze hebben hem daar al gewassenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Even een goede poets- en knuffelbeurt (bij een mannetjesauto altijd in bikini doen!) en hij is vast weer de oude

Ja, van harige mannen in werkkleding wordt zo'n auto niet gelukkig natuurlijk, wat denk je zelf?quote:

Hmm.. Daar heb je gelijk in ja..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja, van harige mannen in werkkleding wordt zo'n auto niet gelukkig natuurlijk, wat denk je zelf?
(of je autootje valt op mannen, kan ook natuurlijk)

Vraag van _Ophelia_ een vRouw auto wat bedoelt hij daarmee.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ook weer thuis gelukkig!
Net ook weer een leuke vouw auto gezien op de A16...

Ah, Nint kookt vanavondquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:39 schreef Nint het volgende:
[..]
Vraag van _Ophelia_ een vRouw auto wat bedoelt hij daarmee.
Waarschijnlijk onbewust iedereen weet dat vrouwen niet kunnen rijden.

nee een auto die van voor en van achteren helemaal in de kreukels zat en dus mooi opgevouwen wasquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:39 schreef Nint het volgende:
[..]
Vraag van _Ophelia_ een vRouw auto wat bedoelt hij daarmee.
Waarschijnlijk onbewust iedereen weet dat vrouwen niet kunnen rijden.

Jah, zo ver was ik ook alquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee een auto die van voor en van achteren helemaal in de kreukels zat en dus mooi opgevouwen was

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |