Nu heb ik helemaal geen honger meer en ik eet al zo slecht 's ochtends.quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:05 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat je 4EBE bedoelde.quote:
Het is de bedoeling dat mensen zich op jailbait trekken, maar okee.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat mensen zich op jailbait trekken, maar okee.
Ik heb liever dat jailbait mij trekt, hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat mensen zich op jailbait trekken, maar okee.
donderdag 29 januari 2009 12:12quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu heb ik helemaal geen honger meer en ik eet al zo slecht 's ochtends.
Als je ons fapmateriaal geeft, moet je ons ook wat faptijd geven hoowr.quote:
Dan wacht ik nog ff met nieuwe postenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je ons fapmateriaal geeft, moet je ons ook wat faptijd geven hoowr.
Neequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je 4EBE bedoelde.
OH NOES, het was al 12 minuten middag.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
donderdag 29 januari 2009 12:12
's ochtends
voorquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:39 schreef behangplakker het volgende:
Ik moet vanmiddag debatteren![]()
Heb de stelling: Iedere jongere moet vanaf 16 jaar verplicht ieder jaar een soa-test doen.
Wie weet wat voor en tegens?
tegen:quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:39 schreef behangplakker het volgende:
Ik moet vanmiddag debatteren![]()
Heb de stelling: Iedere jongere moet vanaf 16 jaar verplicht ieder jaar een soa-test doen.
Wie weet wat voor en tegens?
Tegen, laat ze eerst maar es wat doen aan de hoeveelheid reclames en aan de reclames van zorgverzekeraars/tampons/maandverband/wasmiddel/opticiens.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:58 schreef behangplakker het volgende:
Iemand nog tegens voor de stelling: Alle alcohol reclame moet verboden worden?
Ik denk dat ik hier op FoK! wel wat kan krijgen
I am CylonNL and I approve this messagequote:Op donderdag 29 januari 2009 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een poeptopic is dit geworden zeg
En jij bent?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tegen, laat ze eerst maar es wat doen aan de hoeveelheid reclames en aan de reclames van zorgverzekeraars/tampons/maandverband/wasmiddel/opticiens.
Poeplul, niets lurken. Meeposten gladioolquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:09 schreef CylonNL het volgende:
[..]
I am CylonNL and I approve this message
Wou hier even lurken als afleiding van mijn studiewerk, maar ik ga denk ik maar weer verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |