Nee, maar dat geeft niet want het boeit me nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Oke die zin klopt niet helemaal maar jullie begrijpen et wel
quote:
Ga werken, zak hooi!quote:
Ik met Emma Roberts en Haley Bennett.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:14 schreef Florian_ het volgende:
Ik wil wel een trio met Daphne Bunskoek en Keeley Hazell
Is dat die ene van Harry Potter?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik met Emma Roberts en Haley Bennett.
Nee, dat is Emma Watson.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat die ene van Harry Potter?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die is ook goed te doen trouwens
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:20 schreef NoelGallagher het volgende:
IK WIL EEN TRIO MET NOEL EN LIAM GALLAGHER
dudequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
1 in m'n kontje en 1 in m'n mondje![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, daarom. Nu mag hetquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Emma Roberts is 18 geworden 2 week geleden.
Écht. Als ik ooit met Emma Roberts in bed beland krijgen jullie van mij persoonlijk allemaal een twix. Beloofd!quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
1 in m'n kontje en 1 in m'n mondje![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, in dat geval ga ik zelf maar een twix kopen dan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Écht. Als ik ooit met Emma Roberts in bed beland krijgen jullie van mij persoonlijk allemaal een twix. Beloofd!
Nice. Ik denk dat ik me de komende uren daar ff ga vermaken.quote:
Ouderwets geblondeerd bedoel jequote:Op donderdag 29 januari 2009 10:29 schreef Adelante het volgende:
wat is er mis met ouderwets blond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik val niet zo op blond.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:29 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleurspoeling.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:29 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben geen mod. Ik heb dagdag rechten.quote:
victoria toch niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kleurspoeling.
In het echt is ze rood. Haar vader had roest in de pijp.
Als je uit bent gekeken op blond eis je gewoon dat ze d'r haar een andere kleur geeft.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn vriendin is ook blond. Ik val eigenlijk op alles met een mooi hoofd en lichaam mits vrouwelijk. Haar haarkleur boeit me niet zo op dat moment.
totdat het een vlot kort rood koppie wordt, dan moet je wegwezenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn vriendin is ook blond. Ik val eigenlijk op alles met een mooi hoofd en lichaam mits vrouwelijk. Haar haarkleur boeit me niet zo op dat moment.
Blauwe inval dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben geen mod. Ik heb dagdag rechten.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
totdat het een vlot kort rood koppie wordt, dan moet je wegwezen
Inderdaad. En dan een carrière switch omdat stadswacht haar opeens zo'n leuk beroep lijkt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
totdat het een vlot kort rood koppie wordt, dan moet je wegwezen
Si. En geil wezen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:33 schreef Florian_ het volgende:
Wat doet die emma roberts dan? Acteren oid?
Hun doen iets fout. Beetje onder de duim houden Florian, beetje de baas zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:33 schreef Florian_ het volgende:
Ik val op donker haar, maar ik heb altijd blonde vriendinnnen. Ik doe iets fout
Ja, Nancy Drew. Hotel for Dogs oa.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:33 schreef Florian_ het volgende:
Wat doet die emma roberts dan? Acteren oid?
ALS KANKER EEN GEZICHT HADquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:34 schreef Adelante het volgende:
ook mooi, niet blond
[ afbeelding ]
Zou je als je haar hoofd hard indrukt haar tieten groter zien worden?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:34 schreef Adelante het volgende:
ook mooi, niet blond
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zou je als je haar hoofd hard indrukt haar tieten groter zien worden?
Minder.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee, ik denk 't nie
Ja. Ookquote:
Ik heb liever haar soort van tweelingzus Zooey.quote:
ik vind het niks, F_quote:
Ade valt op vrouwen die hun haar verfen.quote:
Zegt de grootste playboy van Nederland.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie met je trio's, jullie kunnen een opblaaspop niet eens tevreden houden
Vergeet de uitgesproken hoofden en kleine tieten nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ade valt op vrouwen die hun haar verfen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
....quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vergeet de uitgesproken hoofden en kleine tieten niet
quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Roep je dat ook als je seks hebt jitzzzze?
Banaan in je kut! BANAAN IN JE KUT!
Spreek voor jezelf maat. Dat jij haar steeds lek prikt omdat je Harrie meer overeenkomsten heeft met een speld dan met wat anders. cquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
Wát is dát.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:43 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begin wel langzaam aan een verband te zien
Ah, die kan ik wel waarderenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:43 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begin wel langzaam aan een verband te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |