Je weet hoe de film afloopt neem ik aan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:23 schreef Elegy het volgende:
Dat is nog steeds niet menselijk maar natuurlijk. Een wezenlijk verschil
Ik heb geen idee over welke film je het hebt. Maar de hoofdpersoon gaat zeker dood?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet hoe de film afloopt neem ik aan?
Whehehe daar heb ik een mooi verhaal over gehoortquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Yepz o_g daar was ik ook bij.
Vraag een Wii!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:36 schreef zeemonster het volgende:
Ja hoor MtM , jij mag best een gedicht schrijven .
Mijn vriend zei vanochtend nog: Elke maand opnieuw, als mijn salaris erop staat breek je mijn hart en dan wil je met valentijn ook wat hebben?
ik vind dat soort dagen gewoon heel leuk.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Maar ik vind je zoohoo leuheuk
.
Yup, en diverse computers in de film ook... Vandaar de vergelijking.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:33 schreef Elegy het volgende:
Ik heb geen idee over welke film je het hebt. Maar de hoofdpersoon gaat zeker dood?
Zoals een ex-collega van mij ooit de gouden woorden sprak: Valentijn is dierendag voor vrouwen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:06 schreef ook_gek het volgende:
valentijn is een commercieel verhaal.
Als of ke een speciale dag nodig hebt om iemand wat te geven waar he van houd....
Dan is het meer een verplichting!
Iets spontaan eens geven dat is teminste leuk!
Valentijn
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een ex-collega van mij ooit de gouden woorden sprak: Valentijn is dierendag voor vrouwen!
Hij heeft gelijk!
Ah, okee. Die film moet ik nog kijken trouwens.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, en diverse computers in de film ook... Vandaar de vergelijking.
Pi
Ik ga die avond (14 februari) met een paar vrienden de stad in. Zal ik dan maar poezensnoepjes meenemen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een ex-collega van mij ooit de gouden woorden sprak: Valentijn is dierendag voor vrouwen!
Hij heeft gelijk!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ga die avond (14 februari) met een paar vrienden de stad in. Zal ik dan maar poezensnoepjes meenemen?
central processing unit unit???quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ah, okee. Die film moet ik nog kijken trouwens.
En ik heb natuurlijk gewoon een goede cpu unitA.I. for teh win!
Haha, da's wel een hele mooie! Wat niet weg neemt dat het heel fijn kan zijn om wat voor je lief te doen. :pquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk!
Hij is best leuk!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:22 schreef Elegy het volgende:
Weer eens wat anders dan breezers voor ze kopen.
Ik: "Hee pssst meisje, wil je een bakje Whiskas?"
Meisje:![]()
![]()
Kat in het bakkie
Dualcore hèquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:40 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
central processing unit unit???![]()
joke
Ik kan het altijd nog eens proberen jaquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:51 schreef Walter-Ego het volgende:
Hij is best leuk!En wellicht dat je bij de juiste persoon (met de juiste voorbewerking) er nog succes mee kan hebben ook.
*Bereid zich alvast voor om de 14e met een groot hart door de stad te wandelenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ga die avond (14 februari) met een paar vrienden de stad in. Zal ik dan maar poezensnoepjes meenemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |