Van harte , stuur de bitterballen maar doorquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:51 schreef Joncho het volgende:
Wederom goedenavondallemaal visite voor m'n moeder beneden
49 jaartjes geworden.
Avond !quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:51 schreef Joncho het volgende:
Wederom goedenavondallemaal visite voor m'n moeder beneden
49 jaartjes geworden.
Zometeen tijdens 't nieuws ff doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
doe eens op youtube "Simon the cat"
je ligt in n scheur![]()
Wiequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Jamaar deze MOEST ik hebben!!!
Is wel Simon the Cat jah
Super request !!! Echt zo'n plaat om weer even lekker wakker bij te wordenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
had damn lotta rosie aangevraagd, dit is super
kwam weer boven drijven na kopen cd if you want blood
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
Whole lotta mommie voor jou
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van harte , stuur de bitterballen maar door
Dank jullie welquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Avond !. Van harte gefeliciteerd met je moeder
.
Klopt ook helemaal niks van zo'n test johquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:56 schreef 3FMaster het volgende:
Net IQ-test gekeken en gedaan. Er kwam een gekke uitslag: 132?!? Vorig jaar had ik iets van 115, wat ik al aardig vond, maar 132. Ik kijken op wikipedia naar zo'n tabel: 130-140 = Hoogbegaafd. Kom ik aan met mijn VMBO.
Is ook een beetje good feelling programma, niet te moeilijk maken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt ook helemaal niks van zo'n test joh![]()
Maar iedereen gaat zich er heel slim van voelen
Of het klopt, is te betwijfelen, maar ik voel me idd zeer goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt ook helemaal niks van zo'n test joh![]()
Maar iedereen gaat zich er heel slim van voelen
Gefeli!quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Of het klopt, is te betwijfelen, maar ik voel me idd zeer goed![]()
Bij deze ga ik ook slapen. Fijna avond nog
Trustequote:Op woensdag 28 januari 2009 22:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Of het klopt, is te betwijfelen, maar ik voel me idd zeer goed![]()
Bij deze ga ik ook slapen. Fijna avond nog
Iemand?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:02 schreef Brennel het volgende:
Iemand enig idee waarom ik nu op msn de hele tijd
"Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:" krijg, terwijl ik normaal wel altijd tegen iemand kan kletsen die offline is?![]()
't is wel 5 jaar geleden ofzo dat ik MSN heb gebruikt, maar ik geloof dat opnieuw aanmelden meestal wel voldoende wasquote:
Niet dus, ik heb zelfs m'n flaptop al opnieuw opgestartquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is wel 5 jaar geleden ofzo dat ik MSN heb gebruikt, maar ik geloof dat opnieuw aanmelden meestal wel voldoende was.
Ladyhawke
uuhm dan zou ik het ook niet weten. Hopen dat het morgen beter gaatquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:11 schreef Brennel het volgende:
[..]
Niet dus, ik heb zelfs m'n flaptop al opnieuw opgestart![]()
Ik ga maar slapen, heb het gehad voor vandaag.
Niemand die zich heeft opgevenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rob Stenders wil Mis(s) Daad-verkiezing.
alsnog GEFELICITEERD ;Dquote:
sorryquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:56 schreef Joncho het volgende:
En wie heeft me gehoord bij de 3Voor12?
Jep. Wel 'n leukje plaatje die je er in hebt gezet. Zal 's ff wat meer van die band op gaan zoeken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:56 schreef Joncho het volgende:
En wie heeft me gehoord bij de 3Voor12?
Danku!quote:
Okequote:
Weltrustenquote:
Woodpigeon - Chorus of Wolvesquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jep. Wel 'n leukje plaatje die je er in hebt gezet. Zal 's ff wat meer van die band op gaan zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |