ja heh, zo schattigquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat een verschil qua grote
hehe cool !quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:34 schreef muisje-eliza het volgende:
net naar Eric gestuurd:
Goedenavond meneer in t donker,
Wat draait u weer heerlijke muziek vanavond!
Ik heb helemaal geen zin om op tijd naar bed te gaan omdat ik morgen om 6u opmoet
Nog stiekem even doorluisteren en morgen maar wakker worden met de schrille stem van Giel.
Goedenavond nog,
Uw voyeur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
wauw!!! vinden jullie van mn nieuwe usericonLeuk !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moest zoooo lachenquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
wauw!!! vinden jullie van mn nieuwe usericonLeuk, maar usericons zijn er om niet te vaak te veranderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jamaar deze MOEST ik hebben!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leuk, maar usericons zijn er om niet te vaak te veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |