Toivonen de nieuwe trainer van PSV?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:28 schreef Prosac het volgende:
3 wedstrijden voor toivonen. 1 voorwaardelijk.

quote:Rutten en Koeman in beeld bij PSV
EINDHOVEN, dinsdag
Voor de directie van PSV zijn de momenteel werkloze coach Ronald Koeman en Schalke 04-trainer Fred Rutten kandidaten om de thans door Dwight Lodeweges waargenomen trainersfunctie in te vullen. Beide oefenmeesters zijn op de hoogte van de Eindhovense belangstelling. In het geval van Koeman is de interesse wederzijds. Hij gaf onlangs al aan spijt te hebben van zijn vroegtijdige vertrek bij PSV in november 2007. De directie van PSV stelt momenteel een shortlist samen en praat deze week met de raad van commissarissen over het te volgen traject.
Dat beide coaches bij PSV in beeld zijn, is om verschillende redenen pikant. Rutten wees vorig seizoen het aanbod af om de naar Valencia vertrokken Koeman op te volgen. Anderhalf jaar daarvoor had Guus Hiddink PSV al geadviseerd om de tukker als hoofdtrainer aan te stellen, maar die suggestie werd toen nog genegeerd.
Inmiddels is Rutten coach bij Schalke 04, maar een onverdeeld succes is dat nog niet. In de competitie staat de Duitse club achtste, in de UEFA Cup werd Schalke uitgeschakeld in de poulefase. Hoewel de raad van bestuur van Schalke zegt de coach te blijven steunen, weet Rutten dat drie nederlagen op rij de gedachten zullen doen veranderen. Dat hij zijn huidige werkgever vrijwillig verruilt voor PSV achten bronnen in zijn omgeving uitgesloten. Rutten heeft bij Schalke 04 een contract tot de zomer van 2010.
Dat de directie van PSV ook de naam van Ronald Koeman heeft genoteerd is eveneens opmerkelijk. De ex-international verruilde nog geen veertien maanden geleden PSV voor Valencia. Een paar maanden eerder, op het moment dat PSV de titel dreigde te verspelen, botste Koeman flink met de nog steeds actieve presidentcommissaris, Frits Schuitema. Die gaf na het opstappen van Huub Stevens aan ’niemand uit te sluiten’ als mogelijke opvolger.

quote:PSV hoeft Jans nog niet te bellen
GRONINGEN - Trainer Ron Jans is pas in de zomer van 2010 bereid om FC Groningen eventueel te verlaten voor een 'hogere' opdracht. Dat zei de langst zittende coach, sinds oktober 2002, in een korte reactie op de toenemende geruchten dat hij met ingang van het nieuwe seizoen bij PSV als hoofdtrainer in dienst treedt.
,,Ik dien mijn verbintenis bij FC Groningen absoluut uit'', liet Jans (50) weten. ,,Enkele maanden geleden is mijn contract opgewaardeerd. Daarbij heb ik beloofd om zeker tot medio 2010 bij FC Groningen te blijven. Daar houd ik mij uiteraard aan. PSV heeft nog niet gebeld en hoeft dus ook niet te bellen. Ik ben nog niet beschikbaar.''
PSV zoekt voor het komende seizoen een opvolger voor Huub Stevens, die vorige maand in Eindhoven ontslag nam. Interim-coach Dwight Lodeweges maakt in principe dit seizoen af bij de titelhouder.
(ANP) - AD.nl

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |