Tering.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had nog niet eens de conclusie getrokken dat FEB voor februari stond![]()
Zal ik dan toch maar stoppen met zuipen?
Waar stond het dan voor dacht je?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:47 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:50 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waar stond het dan voor dacht je?
volgens mijn heb je er al iets teveel opquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, gewoon FEBquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:50 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waar stond het dan voor dacht je?
Dan zit je na 48 weken al zonder en in de laatste weken van het jaar heb je ze juist zo hard nodigquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:46 schreef n8n het volgende:
bier is een jaar houdbaar, dat is 1 flesje per 2 weken
Ik snap er niks van.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben nu dus een lekker biertje aan het drinken![]()
Nou ben ik thuis geen grootverbruiker (alleen als ik uitga) en drink ik alleen heel af en toe een flesje. Nou wil ik dus ff weten tot wanneer mijn bier wat ik nu drink houdbaar is, maar er staat bij houdbaarheidsdatum FEB 2009! Hoe weet ik nu of ik door moet zuipen (omdat het volgende week afloopt) of niet (omdat het nog tot december houdbaar is)?
Vlaardingen, maar het is Grolsch dus ik doe het liever zelfquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
Waar woon je? Dan kom ik wel ff helpen
Ohja want et is wel heel logies dat dat op je bier staatquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, gewoon FEB
Dat is ook de afkorting van de faculteit waar ik studeer, ik zal daar wel mee in de war zijn geweest
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:56 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.
Is het nou tot februari goed of tot december??
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:47 schreef Irritatie100 het volgende:
ALs je genoeg op hebt welquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ohja want et is wel heel logies dat dat op je bier staat![]()
![]()
Ach ik woon op Zuid, dus ben dr zoquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vlaardingen, maar het is Grolsch dus ik doe het liever zelf
Vanaf Zuid "zo" in Vlaardingen=Holy komen? Niet met het OV hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ik woon op Zuid, dus ben dr zo![]()
Jammer dat het Grolsch is alleen
Je jokt, want in je OP schrijf je dat het over een week afloopt.quote:
Trammetje moet lukken, of rijden die niet na 18u meer?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vanaf Zuid "zo" in Vlaardingen=Holy komen? Niet met het OV hoor
Vanaf zuid is dat anderhalf uur naar hier ofzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Trammetje moet lukken, of rijden die niet na 18u meer?
Nee, ik zeg in de OP dat ik niet weet of het over een week afloopt of pas in december. Dus ik weet ook niet of ik door moet zuipen of nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:04 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Je jokt, want in je OP schrijf je dat het over een week afloopt.
Geef bier maar de schuld, Je bent gewoon domquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Nah kom op, volkomen achterlijk en mongoloïde zit er bij mij niet tussen nee.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jij herkent dit effect van bier niet?
Ik had dit bier dan ook gekregenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als je 't op zo'n korte tijd laat komen, dan ben je 't niet waard.
Ga maar aan de ranja, of 'n sapje
Kratten bederven niet...quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:26 schreef Seam het volgende:
Ik heb laatst nog een kratje van 2006 gedronken
Heel heetquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:29 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Kratten bederven niet...
Was zeker wel heet om te drinken?...
Ik krijg daar altijd zo'n brok van in m'n keel, nooit gehad?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:29 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Kratten bederven niet...
Was zeker wel heet om te drinken?...
Heineken moeten ze inderdaad in de winkel al weggooien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:37 schreef Aoristus het volgende:
vrijwel alles, behalve heineken, kun je nog minstens een jaar langer bewaren dan de houdbaarheidsdatum. Daarna moet je het wel weggooien natuurlijk.
Hoe lang na datum ben jij nog te consumeren?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:37 schreef Aoristus het volgende:
vrijwel alles, behalve heineken, kun je nog minstens een jaar langer bewaren dan de houdbaarheidsdatum. Daarna moet je het wel weggooien natuurlijk.
Bij mij was m'n slokdarm toen ineens weg...quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik krijg daar altijd zo'n brok van in m'n keel, nooit gehad?
De gerst die ze gebruiken voor Heineken moeten ze al verbranden voordat ze het bier maken...quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:37 schreef Aoristus het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:47 schreef Frumzel het volgende:
[..]
De gerst die ze gebruiken voor Heineken moeten ze al verbranden voordat ze het bier maken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |