Jij mag wikipedia raadplegen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag bij mij wel een cursusje 'herken sarcasme' volgen hoor
Waarom heb je dan wel een kiwi als UIquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag bij mij wel een cursusje 'herken sarcasme' volgen hoor
En het is verdorie kwiwi, niet kiwi![]()
Eerst tieten zienquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:05 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Bewijs het met een webcamfoto.
cultuurbarbaarquote:
Ik wilde wel kiwi als username maar die was al bezetquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Waarom heb je dan wel een kiwi als UI?
Ja dit topic slaat toch al nergens op want er is geen klacht te vindenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef Remake het volgende:
Kijk alle vrouwtjes opeens topic kaap proberen voor de aandacht![]()
![]()
![]()
Post eens naaktfoto's dan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit topic slaat toch al nergens op want er is geen klacht te vinden
Dan maken we er toch gewoon wat anders leuks van
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeg hoer, of je post je tieten of gaat ergens anders spelen. Dit topic gaat al over die fucking spange negerin.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die ze mag zien en dat ben jij zeer zeker nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Zeg hoer, of je post je tieten of gaat ergens anders spelen. Dit topic gaat al over die fucking spange negerin.
Doe dan kiwiequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wilde wel kiwi als username maar die was al bezet
Maar laten we niet teveel offtopic gaan anders krijg ik weer op m'n kop
Ja, want onze kutten zijn nu echt druipnat door jullie aandacht.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef Remake het volgende:
Kijk alle vrouwtjes opeens topic kaap proberen voor de aandacht![]()
![]()
![]()
Je weet dat op het internet 90 procent van alle vrouwen eigenlijk puistige 40-jarige mannen zijn die nog bij hun moeder wonen hè?quote:
Jij hebt niet eens een kut.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, want onze kutten worden nu echt druipnat door jullie aandacht.
Je weet dat mannen dat zeggen zodat andere mannen afhaken hé?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je weet dat op het internet 90 procent van alle vrouwen eigenlijk puistige 40-jarige mannen zijn die nog bij hun moeder wonen hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |