quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben benieuwd naar Angelina Jolie haar kut. Met zulke lippen op haar gezicht moet het beneden toch ook wel wat voorstellen.
Jij neukt alleen op z'n russisch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:22 schreef Rosbief het volgende:
Kutten zijn per definitie negatief geladen beerputten, smerig zijn ze![]()
Tieten
Ik heb het nergens over een positief kutje gehad, maar om antwoord te geven op de vraag: Dat is dus een beetje het mysterie. Een kutje kan pas mooi zijn in combinatie met het gezicht denk ik.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:21 schreef SpecialK het volgende:
hoe ziet een positief kutje er precies uit?
Jij doet het voor de maatschappij?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik jank gewoon mijn snikkel erin. Verder denk ik niet teveel na over kutten.
Voor god en vaderland.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij doet het voor de maatschappij?
dat dusquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind beffen wel leuk dus misschien dat ik daardoor zo goed een kutje kan beoordelen adv uiterlijke kenmerken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben nou niet echt visueel de kenmerken van een doosch aan het vergelijken met haar gezicht als ik het levende daglicht uit d'r ogen lik.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:00 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik vind beffen wel leuk dus misschien dat ik daardoor zo goed een kutje kan beoordelen adv uiterlijke kenmerken.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben nou niet echt visueel de kenmerken van een doosch aan het vergelijken met haar gezicht als ik het levende daglicht uit d'r ogen lik.
[..]
Ik ben nou niet echt visueel de kenmerken van een doosch aan het vergelijken met haar gezicht als ik het levende daglicht uit d'r ogen lik.
[..]
Of een arrogant slank wijfie met donker haar en een getinte strakke huid, daarbij heb ik altijd het vermoeden dat ze een heerlijk mooi kutje heeftquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Bij vrouwen met zo'n ingevallen rimpelnek denk ik wel altijd dat hun kut er precies hetzelfde uitziet
Je bent niet goed wijs! De Kut is het mooiste dat er is zeker wanneer deze mooi kaal geschoren is en goed gewassen. Ik zou er geen probleem mee hebben om alleen nog te beffen heerlijk om te likken te zuigen en te sabbelen aan dat lekkere zachte vrouwenvlees. Daar kan (op een T-Bone steak van 700 gram na) niets tegenopquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:22 schreef Rosbief het volgende:
Tieten
a duhhhhhhquote:Of een arrogant slank wijfie met donker haar en een getinte strakke huid, daarbij heb ik altijd het vermoeden dat ze een heerlijk mooi kutje heeft
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hebben jullie dat ook altijd? Dat wanneer je het kutje van een meisje ziet, je zo'n "oh ja" gevoel hebt, zo van "oh natuurlijk"...
Dat zeg je alleen omdat je het associeert met keiharde neuqsex. Ik ken geen één kut die er smakelijk uitziet, ze hebben stuk voor stuk de uitstraling van een opengereten vleeswond.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:02 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Je bent niet goed wijs! De Kut is het mooiste dat er is zeker wanneer deze mooi kaal geschoren is en goed gewassen.
Nja ik ben gek op vlees... Zou het daar aan liggen? Ik vind het er heerlijk uit zien als ik die welvingen en plooitjes zie krijg ik spontaan zin om te gaan likken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat je het associeert met keiharde neuqsex. Ik ken geen één kut die er smakelijk uitziet, ze hebben stuk voor stuk de uitstraling van een opengereten vleeswond.
Report het topic anders evenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:47 schreef Cmonv het volgende:
waarom is dit topic nog open?
wordt het serieus genomen ofzo
Het gevoel wel, maar de ervaring niet volledig. Het moet zo zijn vind ik. Maar ik heb ook wel eens wat met een erg mooi en fris en rank meisje gekregen en daar moest ik dan nog 2 weken achteraan zitten ook en die had me daar een muffe hooischuur waar een bestorven haas uit bungelde. Twee weken moeite voor niks dus.quote:
De OP heeft acht regels en jij laat het woord studie vallen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:47 schreef Bob-B het volgende:
jezus ventanders maak je er een studie van
Ik heb dat gevoel echt...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:47 schreef Cmonv het volgende:
waarom is dit topic nog open?
wordt het serieus genomen ofzo
Misschien is het idd een verwachting die jezelf creeert. Hoe keek je na die muffe hooischuur waar een bestorven haas uit bungelde tegen dat meisje aan? Kon je nog normaal met haar omgaan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het gevoel wel, maar de ervaring niet volledig. Het moet zo zijn vind ik. Maar ik heb ook wel eens wat met een erg mooi en fris en rank meisje gekregen en daar moest ik dan nog 2 weken achteraan zitten ook en die had me daar een muffe hooischuur waar een bestorven haas uit bungelde. Twee weken moeite voor niks dus.
Zal ik deze dan maar inkoppen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:52 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb een heel mooi, beschaafd kutje, maar dat zou je niet zeggen als je mn hoofd ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik begeerde haar gewoon niet meer, en dan houdt het op natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Kon je nog normaal met haar omgaan?
Dat willen we natuuuuurlijk zienquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:52 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb een heel mooi, beschaafd kutje, maar dat zou je niet zeggen als je mn hoofd ziet
Nee, we willen je kutje natuurlijk zien domme doos.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:28 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat jullie mn hoofd willen zien
o, ik vond het al raarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:29 schreef Adidah het volgende:
[..]
Nee, we willen je kutje natuurlijk zien domme doos.
Jij denkt dat ik zomaar foto's van mn kutje heb rondslingeren?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:31 schreef Adidah het volgende:
[..]
Nou, komt er nog wat van of moeten we eerst geld doneren?
Als ik een meisje was..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik zomaar foto's van mn kutje heb rondslingeren?
Nee dat heeft idd geen zin. Wat voor doel heeft het praten met elkaar dan nog?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ik begeerde haar gewoon niet meer, en dan houdt het op natuurlijk.
***doet een vriendelijk verzoek tot het maken van foto's***quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Zolang je kan zuigen als een nilsfisk hoef ik je gezicht niet te zien.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:52 schreef Grijsmuisje het volgende:
Geen wonder dat god zo'n rancuneus figuur is, hij wil vast ook een keertje!quote:
post maarquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:14 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dat verzoekmoet je nog maar eens doen als ik niet ongesteld ben.
Of je moet ongestelde-kutjes-foto's willen zien
Ik heb geduldquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:14 schreef Grijsmuisje het volgende:
Komt recht uit mn hartquote:
Veranderde je houding tov haar nadat je haar niet zo mooie flamoes had gezien?quote:Ik ken meisje met een mooi gezichtje, maar daar onder ziet het er uit als een wattle (sorry, ik weet het Nederlanse woord niet en kon het zo snel niet vinden. Dat is zo'n ding aan de kin van een haan).
Dat was überhaupt de reden dat ik met haar ging praten. Dan denk je dat je er mee naar bed wil omdat je ervan uitgaat dat haar kut net zo leuk is als de rest van haar, maar eigenlijk wil je helemaal niet met haar naar bed, als je zou weten wat je achteraf weet. Maar vrouwen zijn verraderlijke wezens, zo'n trut doet zich eigenlijk gewoon beter voor dan dat ze is, als ze nou gewoon meteen vertelt wat voor ellende ze daar heeft hangen, dan hoef ik ook geen moeite te verspillen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nee dat heeft idd geen zin. Wat voor doel heeft het praten met elkaar dan nog?
Goeie diss!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:35 schreef Goofisch het volgende:
TS zijn chicks hebben allemaal lang haar op der kut..
Heh?quote:tenzij girl kaal is van boven..
Z'n klux, klox, klex... zoiets. Naast z'n lijer zit datquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:14 schreef Limey het volgende:
Als ik die eerste post zo lees.Ik ken meisje met een mooi gezichtje, maar daar onder ziet het er uit als een wattle (sorry, ik weet het Nederlanse woord niet en kon het zo snel niet vinden. Dat is zo'n ding aan de kin van een haan).
Zeker als ze nog praten ook....quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
Sommige vagina's hebben inderdaad een wat intellectueler uitstraling. Daar hou ik wel van.
Natuurlijk zijn tieten (en konten)quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:22 schreef Rosbief het volgende:
Tieten
Ook als een kut niet gewassen is kan een kut lekker zijn. Sommige kutten zijn juist het lekkerst als ze bijna aan de volgende wasbeurt toe zijn (ligt er natuurlijk wel aan wat het kutje recentelijk heeft uitgevreten).quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:02 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Je bent niet goed wijs! De Kut is het mooiste dat er is zeker wanneer deze mooi kaal geschoren is en goed gewassen. Ik zou er geen probleem mee hebben om alleen nog te beffen heerlijk om te likken te zuigen en te sabbelen aan dat lekkere zachte vrouwenvlees. Daar kan (op een T-Bone steak van 700 gram na) niets tegenop![]()
![]()
Een wattle? Wtf, maar dat is dus wat je in het Nederlands een kalkoenkut noemt?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:14 schreef Limey het volgende:
Als ik die eerste post zo lees.Ik ken meisje met een mooi gezichtje, maar daar onder ziet het er uit als een wattle (sorry, ik weet het Nederlanse woord niet en kon het zo snel niet vinden. Dat is zo'n ding aan de kin van een haan).
Er zijn zeker grenzen. Maar geilheid kan ver gaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:54 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn tieten (en konten)![]()
Maar een kut is een kut en een kut is per definitie geil. Zelfs als het een negatief geladen beerput is. Of ben ik de enige die dit heeft?
Jij denkt dat mensen niet kunnen afknappen op de edele delen van een ander?quote:
En???? Al uitgebloed???quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:14 schreef Grijsmuisje het volgende:
vraag het de gynecoloog maar eens... die zal dat 'afknappen' (zacht uitgedrukt) vast beamen...quote:Op zondag 1 februari 2009 23:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen niet kunnen afknappen op de edele delen van een ander?
Eerder op de minder edele delen.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Jij denkt dat mensen niet kunnen afknappen op de edele delen van een ander?
Volgens TS kan de foto van je kutje zo op je paspoort. Als ze niet lacht tenminste...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik kan denk ik idd iemands karakter omschrijven als ik alleen haar kut zie. Zonder gekheid.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:23 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Volgens TS kan de foto van je kutje zo op je paspoort. Als ze niet lacht tenminste...
je doet iig je nick eer aanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik kan denk ik idd iemands karakter omschrijven als ik alleen haar kut zie. Zonder gekheid.
Je weet dat Geert Wilders ook vlees wilt verbieden hé?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:46 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Nja ik ben gek op vlees... Zou het daar aan liggen? Ik vind het er heerlijk uit zien als ik die welvingen en plooitjes zie krijg ik spontaan zin om te gaan likken.
Ik weet niet waar jij die informatie vandaan hebt? Maar volgens mij ben je in de war met Marianne Thiemen van de partij voor de dieren (waarvan ik overigens vermoed dat zij een heerlijk poezelig kutje heeft)quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:44 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je weet dat Geert Wilders ook vlees wilt verbieden hé?
Ik ben echt zo blij dat jij mijn vader niet bent.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:32 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij die informatie vandaan hebt? Maar volgens mij ben je in de war met Marianne Thiemen van de partij voor de dieren (waarvan ik overigens vermoed dat zij een heerlijk poezelig kutje heeft)
Van hetzelfde knul ik had dat echt zaad verspilling gevonden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:34 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik ben echt zo blij dat jij mijn vader niet bent.
Hebben die kleine kuthes iets te maken met je avatarquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:44 schreef pisnicht het volgende:
Ik heb kleine kutjes gezien en grotten waar limburg trots op kan zijn en geen van de dames waren in dat opzicht in verband te brengen met wat er onderaan was te vinden. Ik heb wel gemerkt dat dames die hun uiterlijk iets serieuzer nemen, van onderen ook vaak beter waren verzorgd.
haha, dan moet je em eerst zien te vinden tussen al die rimpelsquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Bij vrouwen met zo'n ingevallen rimpelnek denk ik wel altijd dat hun kut er precies hetzelfde uitziet
Doe mij maar een borrel danquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:45 schreef Registratiedienst het volgende:. Jeetje, wat een borrelonderwerp.
Haha!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:10 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Doe mij maar een borrel dan [ afbeelding ]
Heb nog steeds geen passend antwoord van jequote:Op woensdag 4 februari 2009 10:44 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je weet dat Geert Wilders ook vlees wilt verbieden hé?
quote:
Jezus zo één moet je open doen...quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:42 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Hier heb ik dus ook zo'n "oh ja natuurlijk" gevoel bij...
[ afbeelding ]
Sow das best kut heequote:Op donderdag 5 februari 2009 00:42 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Hier heb ik dus ook zo'n "oh ja natuurlijk" gevoel bij...
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |