abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 april 2009 @ 15:39:04 #161
230345 conobram
is neit lam
pi_67897875
The view from...
quote:
Sean's House Party

Have you ever had one of those insanely weird dreams, where one part flits into the next and it seems impossibly unreal but absolutely amazing at the same time. Well editing the footage for this View From, was like i was in control of this surreal dream. Cutting at the truly bizarre and merging into the wonderfully sublime. I'm not really sure if i could accurately summarise the video here, like i normally do and still do it justice. I can't really think of a suitable word to describe it. I always keep coming back to Wow.

So there you have it. Wow.

Normal service will now resume.

x
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 12% gewijzigd door conobram op 10-04-2009 15:52:08 ]
pi_67902130
Leuk weer
  vrijdag 10 april 2009 @ 18:13:41 #163
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67902278
Meest bizarre filmpje tot dusver lijkt me zo . Matt is trouwens wel een hilarische gast .
2000 light years from home
  vrijdag 10 april 2009 @ 21:24:09 #164
176623 SnowCockroach
fabeltastisch.
pi_67908134
Wie is die gozert die zo elegant van die paal naar beneden glijdt?
Let's Rummikub the night away.
  woensdag 15 april 2009 @ 20:21:47 #165
230345 conobram
is neit lam
pi_68050723
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:34 schreef portie het volgende:

[..]

Eerste Europese losse show of niet?
Nu nog de vraag wanneer ze in Nederland komen met een optreden buiten Lowlands om
Nog een losse show erbij:
quote:
Arctic Monkeys are pleased to announce that they will be performing at Prokurative in Split, Croatia on Tuesday 7th July 2009.

Tickets are available from here.
pi_68134299
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 15:39 schreef conobram het volgende:
The view from...
[..]

Nog een opmerking bij dit filmpje:
quote:
PS - The passed out honky at the end is none other than Simian Mobile Disco DJ James Ford, who is currently producing the third Arctic Monkeys album. "Yeah, put the drink on his head."
pi_68237969
Het zal toch niet he .....
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:40:57 #168
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68237985
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:40 schreef febster het volgende:
Het zal toch niet he .....
Wat?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_68239514
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:40 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat?
Geen albumrelease voor de zomer. Ik was er eerst heilig van overtuigd maar nu we richting mei kruipen word ik steeds minder zeker van mijn zaak.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_68245539
Hoe lang duurt het meestal ongeveer om te mixen, eerste clip te maken, releasen dat soort sheiz als het album klaar is qua opnemen?
Ik heb daar nog niet zo veel verstand van
pi_68245687
Denk het ook niet meer nee.

Maakt me eerlijk gezegd niet eens heel erg uit, als ie maar goed wordt
pi_68245787
En zijn die 'view from' filmpjes wel helemaal up-to-date? Bijv; het filmpje 'rehearsels' http://www.arcticmonkeys.com/news.php?newsID=280&type=1 werd gepost op 26 maart en gaat over dingen die 10 dagen daarvoor gebeurde. Wie weet was the 'view from sean' ook wel 10 dagen oud en zijn ze dus al langer bezig met mixen.
Gewoon een gedachte (al ben ik maar een 'noob')
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:37:47 #173
230345 conobram
is neit lam
pi_68248276
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:34 schreef hallo-daar het volgende:
En zijn die 'view from' filmpjes wel helemaal up-to-date? Bijv; het filmpje 'rehearsels' http://www.arcticmonkeys.com/news.php?newsID=280&type=1 werd gepost op 26 maart en gaat over dingen die 10 dagen daarvoor gebeurde. Wie weet was the 'view from sean' ook wel 10 dagen oud en zijn ze dus al langer bezig met mixen.
Dat kwam omdat ze het filmpje opnieuw hadden geüpload omdat hij was verwijderd ofzo.
pi_68248425
quote:
21/04/2009
Arctic Monkeys Announce US Festival Performance

Arctic Monkeys are pleased to announce that they will be performing at Lollapalooza 2009 in Chicago, Illinois.

Tickets are available from here.
Stay on my arm, you little charmer
pi_68248566
Ik meld mij ook maar weer eens! Ik ben alweer een tijdje terug uit New York. De Arctic Monkeys zijn ergens in de tijd dat ik er was gespot in een of andere hippe club in Williamsburg, met die hipsters van Lightspeed Champion en Keith van We Are Scientists. Matt was toen net terug van z'n uitstapje naar Miami. De studio waar ze opnamen was ook gevestigd in Williamsburg, Brooklyn. Anyway, ze waren niet aanwezig tijdens het optreden van Paul McCartney en Ringo Starr in de Radio City Music Hall. Ik wel. Verkapte "ik-heb-de-helft-van-The-Beatles-live-gezien". Sorry.

Zo, wat een verrassing dat ze Reading/Leeds headlinen . Opvallend om te zien dat hun nieuwe logo wordt gebruikt op de posters. En ook de nieuwe persfoto's zien er goed uit:

quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:34 schreef hallo-daar het volgende:

[..]

wacht even, jij denkt dus dat het album pas in september uit komt???
Helaas weet ik dat wel zeker... Net zoals ondertussen meer mensen in dit topic .
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 01:51 schreef febster het volgende:
Ik geloof daar niks van. De AM zijn niet groot genoeg om festivals aan te doen met materiaal van 2 jaar en ouder. Daarnaast is het net allemaal te toevallig dat er 'soon' dingen aan de website veranderen cq bijkomen en er een nieuwe stijl is bv.
Al weet ik dat je je mening ondertussen herzien hebt, toch nog even: Er zijn zat 'kleinere' bands die vóór hun release eerst een (festival-)tour doen met nieuwe (dus nog niet uitgebrachte) nummers. Al valt het me tegen, het lijkt er op dat Arctic Monkeys dat deze zomer ook doet. En ik weet zeker dat Arctic Monkeys dat best kan doen, zeker in Europa, met een nieuw album in het vooruitzicht.
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 18:13 schreef Merkie het volgende:
Meest bizarre filmpje tot dusver lijkt me zo . Matt is trouwens wel een hilarische gast .
Matt staat er ook totaal overrompeld bij op sommige momenten . En die dronken James Ford... Een hintje dat James Ford hun derde album produceert?
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 21:24 schreef SnowCockroach het volgende:
Wie is die gozert die zo elegant van die paal naar beneden glijdt?
Ik vrees Cookie .
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:27 schreef febster het volgende:

[..]

Geen albumrelease voor de zomer. Ik was er eerst heilig van overtuigd maar nu we richting mei kruipen word ik steeds minder zeker van mijn zaak.
Ik zag het al niet meer gebeuren toen ze in maart nog (opnieuw of alweer?) aan het opnemen waren... Misschien gaan ze tegen alle ongeschreven regeltjes in, maar realistisch gezien kunnen we ons gaan voorbereiden op een release in oktober. Bekijk het van de positieve kant: Album wordt nu extra zorgzaam geproduceerd . En dan is er ook een grotere kans dat we ze in 2010 op festivals kunnen zien, en nog minstens tot eind 2010 in de zalen?
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:34 schreef hallo-daar het volgende:
Naja, die filmpjes zijn natuurlijk niet 'live'. Toen het rehearsal-filmpje uit Londen online werd gezet, waren ze al een tijdje in Amerika. Matt was op 28 maart met Puff Daddy in Miami, en dat kwam ook 2 weken later online. Ze geven vast niet té veel weg . Daarover gesproken, de gedeeltes van die nieuwe song wat steeds terugkomt in de filmpjes, klinkt echt te gek. Ik verwacht dat ze zichzelf wederom weten te overtreffen.
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:26 schreef hallo-daar het volgende:
Hoe lang duurt het meestal ongeveer om te mixen, eerste clip te maken, releasen dat soort sheiz als het album klaar is qua opnemen?
Ik heb daar nog niet zo veel verstand van
Laat ik ten eerste zeggen dat het zeer ongebruikelijk is om een release, laat staan zo'n grote release, in de zomer uit te brengen. Dat is de doodsteek voor elke vorm van promotie of verkoopcijfers. En reken maar dat in ieder geval Domino/EMI geld wil verdienen. Midden mei kan nog best. Begin juni wordt krap. Juli/augustus gaat niet gebeuren. Begin september is altijd een mooi moment voor een eerste single, dus eind september/begin oktober kunnen we het derde Arctic Monkeys-album op z'n vroegst verwachten.

Begin april zijn ze teruggekomen uit New York. Ik ben benieuwd naar een aantal dingen, die ik me al eerder hier heb afgevraagd. Waarom waren ze in New York? Nog een aantal songs opnemen, of het album afmixen, of alles opnieuw opnemen? Wat is er gebeurd met de sessies in LA met Josh Homme? Gebruiken ze nog nummers uit de sessies met James Ford uit eind 2007? En ik vraag mij ook af of ze misschien niet tevreden waren over de songs, en daarom rustig aan nieuwe songs hebben geschreven? Dat de complete 'nieuwe stijl' al klaar ligt, maakt het wel extra spannend .

Mixen hoeft geen maanden te duren, maar het ligt er maar net aan hoe tevreden ze zelf zijn. En verwacht anderhalve tot 2 maanden voor de release van het album een aankondiging. Dan is er nog genoeg tijd om te hypen, promo te plannen, recensie-materiaal te versturen naar de papieren media etc. En dan 2 weken voor de release van een album dé single, 3 dagen voor de release lekt-ie 'per ongeluk' uit, je kent het wel...
pi_68250976
Jammer allemaal. Ik had het supervet gevonden om een album te hebben voor de zomer. Ook door het mooie warme weer van deze dagen, dat combineert zo leuk met een album waar je zo naar uitkijkt . Net als bij FWN. Toch wordt 'Betere' kwaliteit natuurlijk geprefereerd.
Alleen nu moet ik zo lang wachten met Dangerous Animals, Pretty Visitors en Go-kart. Misschien moet ik die achterlijke principes van mij toch maar is fucken
pi_68383133
Bij gebrek aan nieuws, gooi ik er nog maar even een theorie tegenaan:

Er heerst stilte rondom Arctic Monkeys. Een doodse stilte. Een album in juli uitbrengen is promotional suicide, en ik weet bijna zeker dat Domino het niet zou toelaten om dat te laten gebeuren. Maar ik zie het eigenlijk ook weer niet gebeuren dat ze een afgerond album een zomer lang op de plank laten liggen, terwijl ze zo veel grote festivals headlinen. Een nieuw logo, nieuwe merchandise, nieuwe website in de nieuwe stijl, en dan pas over een half jaar het album? Geen video-updates meer, helemaal geen enkel nieuwtje...

Stilte voor de storm...? Ik bedoel...ze headlinen Reading/Leeds. Toch echt niet met de songs van hun vorige twee albums. Ok, ze zullen dan ook 3 of 4 nieuwe songs doen, maar dan puur voor de vorm. Want laten we eerlijk zijn, op nieuwe songs zit het festival-publiek niet te wachten. En Arctic Monkeys is gewoon de band niet om zich er makkelijk van af te maken, toch? Maar een album-release, met vervolgens enkel buitenlandse festival-optredens, is eigenlijk net zo vreemd . Dat ze al die (buitenlandse) festivals doen, is verder niet zo gek. (Cash, héél veel cash.)

Reading headlinen met eenzelfde show als 2 jaar geleden op Glastonbury, slaat gewoon nergens op . Zei Matt in Australië al niet dat het album "in de zomer" uit zou worden gebracht? De band weigerde toen interviews te doen, omdat ze niets te melden hadden, omdat er geen nieuw album uit was. De enige uitzondering die ze maakten was natuurlijk voor hun eigen videos, en voor één TV-uitzending van Big Day Out. In die laatste vertelde Matt ook dat ze het wat vreemd vonden om zonder nieuw album om te promoten op tournee waren, maar ze beschouwden het maar als een bijzonder vakantie, of iets in die woorden. In juli is dat een half jaar geleden...

Het zal binnenkort wel allemaal duidelijk worden, maar ik denk gewoon even hardop na . Heb trouwens de nieuwe songs nog eens aangeslingerd na ze tijden niet geluisterd te hebben, en ik moet zeggen dat het toch wel fantastische liedjes in wording zijn.
pi_68387225
quote:
Op zondag 26 april 2009 02:44 schreef Aisumasen het volgende:
Bij gebrek aan nieuws, gooi ik er nog maar even een theorie tegenaan:

Er heerst stilte rondom Arctic Monkeys. Een doodse stilte. Een album in juli uitbrengen is promotional suicide, en ik weet bijna zeker dat Domino het niet zou toelaten om dat te laten gebeuren. Maar ik zie het eigenlijk ook weer niet gebeuren dat ze een afgerond album een zomer lang op de plank laten liggen, terwijl ze zo veel grote festivals headlinen. Een nieuw logo, nieuwe merchandise, nieuwe website in de nieuwe stijl, en dan pas over een half jaar het album? Geen video-updates meer, helemaal geen enkel nieuwtje...

Stilte voor de storm...? Ik bedoel...ze headlinen Reading/Leeds. Toch echt niet met de songs van hun vorige twee albums. Ok, ze zullen dan ook 3 of 4 nieuwe songs doen, maar dan puur voor de vorm. Want laten we eerlijk zijn, op nieuwe songs zit het festival-publiek niet te wachten. En Arctic Monkeys is gewoon de band niet om zich er makkelijk van af te maken, toch? Maar een album-release, met vervolgens enkel buitenlandse festival-optredens, is eigenlijk net zo vreemd . Dat ze al die (buitenlandse) festivals doen, is verder niet zo gek. (Cash, héél veel cash.)

Reading headlinen met eenzelfde show als 2 jaar geleden op Glastonbury, slaat gewoon nergens op .
Zei Matt in Australië al niet dat het album "in de zomer" uit zou worden gebracht? De band weigerde toen interviews te doen, omdat ze niets te melden hadden, omdat er geen nieuw album uit was. De enige uitzondering die ze maakten was natuurlijk voor hun eigen videos, en voor één TV-uitzending van Big Day Out. In die laatste vertelde Matt ook dat ze het wat vreemd vonden om zonder nieuw album om te promoten op tournee waren, maar ze beschouwden het maar als een bijzonder vakantie, of iets in die woorden. In juli is dat een half jaar geleden...

Het zal binnenkort wel allemaal duidelijk worden, maar ik denk gewoon even hardop na . Heb trouwens de nieuwe songs nog eens aangeslingerd na ze tijden niet geluisterd te hebben, en ik moet zeggen dat het toch wel fantastische liedjes in wording zijn.

En Juni dan, is dat geen optie? Ik kan me herinneren dat bijv Viva La Vida (coldplay) vorig jaar in Juni uitkwam, wel vroeg in Juni maar toch. Dan kan eind juni voor de monkeys ook wel.
pi_68387629
Of gewoon mei misschien wel?
Doen ze een Raconteurtje.
pi_68398146
Zat ik ook te denken ja. Dat we volgende week opeens een bericht krijgen: Morgen albumrelease
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')