Alleen jammer dat je sommige hits helemaal niet hoortquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk al eerder voorbij gekomen, in het vorige topic voornamelijk dacht ik. Maar Multi-angle Matt is voor de meeste mensen wel het hoogtepunt jaOok voor mij, binnenkort maar weer eens kijken, heb 'm tenslotte al bijna een maand niet meer gezien
QFTquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:36 schreef jakkop het volgende:
Je wilt je laten verrassen, en je wilt weten hoe ze klinken?
Ja inderdaad, en die 4 erna hoor je wel heel duidelijk. En hij slaat er toch echt opquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:12 schreef Haunter het volgende:
Alleen jammer dat je sommige hits helemaal niet hoortJe ziet hem wel slaan, maar je hoort niks.
Nee ik wil ONGEVEER weten hoe ze klinken en of ze beter zijn dan CL. Ik hoef de teksten of het akkoordenschema niet te kennen of zo. En als je een paar meningen erover hoort kan je alsnog verrast worden als je het zelf hoort op het album.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:36 schreef jakkop het volgende:
Je wilt je laten verrassen, en je wilt weten hoe ze klinken?
Ik denk dat hier weinig mensen zijn die ze echt willen luisteren, ik wacht op het album/gelekte studio-opnames voordat ik een oordeel geef.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:10 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Nee ik wil ONGEVEER weten hoe ze klinken en of ze beter zijn dan CL. Ik hoef de teksten of het akkoordenschema niet te kennen of zo. En als je een paar meningen erover hoort kan je alsnog verrast worden als je het zelf hoort op het album.
kortom; doe niet zo bijdehand joh
dankjewelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik denk dat hier weinig mensen zijn die ze echt willen luisteren, ik wacht op het album/gelekte studio-opnames voordat ik een oordeel geef.
Maar wat ik ervan gehoord heb deed Pretty Visitors me ergens aan Nettles denken, en dat is zeker wel gaaf.
En oja, ik zou deze week de verkiezing starten, dat wordt waarschijnlijk dinsdag dan.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:32 schreef AMDB het volgende:
En oja, ik zou deze week de verkiezing starten, dat wordt waarschijnlijk dinsdag dan.
http://arcticmonkeys.com/news.php?newsID=266&type=0quote:New Slideshow of New Zealand/Australian Tour
The Sheriff has created a slideshow of pictures from the recent Arctic Monkeys tour of New Zealand & Australia. Press play below to watch.
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:06 schreef Leonos het volgende:
Ik had nog heul geen tvp.
Kunnen ze nog op Werchter komen?
Ik heb natuurlijk geen glazen bol, maar met logische verbanden kom je vaak al een heel eind.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:31 schreef Xrenity het volgende:
Verwacht het wel eigenlijk, maar weet Aisumasen vast meer over te vertellen
Goed bezig!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:32 schreef AMDB het volgende:
Het beste Arctic Monkeys nummer tot 2009! - Verkiezing
En de verkiezing is van start gegaan.
Haha, mooi omschrevenquote:"Verder hoop ik dat iedereen probeert alle nummers die meedoen te beluisteren, en niet gewoon stemmen op dat wat ze kennen. Dit topic is NIET bedoeld om de genialiteit van de Arctic Monkeys ter discussie te stellen."
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:32 schreef AMDB het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:32 schreef AMDB het volgende:
Kudo's +1.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:32 schreef AMDB het volgende:
Vette shitquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:32 schreef AMDB het volgende: