abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65601233
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 23:01 schreef Aisumasen het volgende:
Echt tof hoe al die artwork-elementen uit verschillende kamers komen, hè? Zelfs figuurtjes die niet op het artwork zelf terecht zijn gekomen, zijn dan wel weer gebruikt voor bv. de t-shirts/posters etc. Je ziet in dat filmpje ook goed hoe veel er ook niet is gebruikt, haha. Ongelooflijk goed ontwerp, vind ik. Het huis is geloof ik afgelopen zomer helemaal gesloopt. Het interview waar ik op doelde is een soortgelijk interview als deze korte reportage. Op een bepaald moment doen ze aan synchroon kauwgom kauwen .
Inderdaaf ontzettend tof. Ik herken de pinguïn, leeuwin en dat bebrilde hoofd die op de cd van FWN staat. Is er nog meer gebruikt voor posters en zo?
"I would have used photoshop myself" .
Stay on my arm, you little charmer
pi_65751300
Nou, de jongens zijn weer in Engeland. Het laatste video-verslag wordt snel verwacht (The View From The Orange Nogwat). En wat is de oogst? Één proper opgenomen song, en talloze andere onluisterbare opnames. Nog even wachten tot de zomer dus .

Het enige nummer wat dus al wél redelijk te beluisteren was is "Crying Lighting". En ik moet zeggen...het is even wennen dat een nieuwe Arctic Monkeys-song niet gelijk impact heeft. Beetje voorspelbaar, beetje meer van hetzelfde. En een echte climax blijft uit, door het zwakke refrein.

Oh ja, er zou morgenochtend zo maar eens een nieuwe naam voor Lowlands bekend gemaakt kunnen worden.
pi_65752267
Ik ging weer even back to basic en A Certain Romance luisteren. Maar wat blijft dat mooi zeg krijg nog steeds kippenvel
pi_65756032
Iemand noemde gisteren the Arctic Monkeys popmuziek .. Rare mensen die Australiers!

In amerika zijn ze toch niet echt bekend?
pi_65756448
Lowlands:) omg hoe ga ik hier aan een kaartje kopen.. helemaal hyper!
pi_65757514
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:29 schreef Aisumasen het volgende:
[..]

Oh ja, er zou morgenochtend zo maar eens een nieuwe naam voor Lowlands bekend gemaakt kunnen worden.
quote:
Arctic Monkeys Announce Festival Performance in Holland

Arctic Monkeys are pleased to announce that they will be performing at Lowlands Festival in Biddinghuizen, Holland on Sunday 23rd August 2009. Tickets go on sale at 10am on Saturday 7th February.

http://arcticmonkeys.com/news.php?newsID=255&type=0
  donderdag 5 februari 2009 @ 09:18:33 #33
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_65757548
Beterrr !!
pi_65757997
pi_65760055
Kutzooi, dan komen ze zeker niet op Pinkpop.
Misschien dan toch maar een dagkaart voor Lowlands halen...
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:04:07 #36
239528 couleurs
raise your flaaag
pi_65760127
Bij Lowlands heb je geen dagkaarten.
pi_65760165
ow
Dan maar hopen dat ze toch naar pinkpop komen of de line-up van ll afwachten en als die tof is naar beiden festivals gaan. We zullen zien.
pi_65760437
wauw nu ben ik echt blij
pi_65760451
Ik ben al de hele ochtend fucking hyper hierover, zaterdag gelijk een kaartje halen denk ik

Nu word de kans dat ik naar Sziget ga wel kleiner, al staan ze daar misschien ook wel, maar ik durf het risico niet te nemen
pi_65760882
Woah! Heel cool
Ik ga gewoon én naar Sziget én naar Lowlands! Je hebt zo'n 3 dagen om bij te komen
pi_65761898
Misschien doen ze trouwens wel weer een ¨warm up gig¨, net als vlak voor pinkpop in 2007. Toen speelden ze de dag ervoor in Tivoli. Gaat normaal gesproken toch niets boven een concert in een kleiner podium.
pi_65762589
Ik las het op internet, begaf mij naar FOK!, checkte my AT en wtf! Niks gepost in deze thread.

Wat bleek: ik had nog niet getvpt
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_65763088
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef El_jefe07 het volgende:
Misschien doen ze trouwens wel weer een ¨warm up gig¨, net als vlak voor pinkpop in 2007. Toen speelden ze de dag ervoor in Tivoli. Gaat normaal gesproken toch niets boven een concert in een kleiner podium.
Liever een "cool down gig" op de 24e
pi_65771576
Whoehoe Lowlands! En idd graag een warm-up gig.
What Would Goku Do
pi_65773661
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:29 schreef Aisumasen het volgende:
Nou, de jongens zijn weer in Engeland. Het laatste video-verslag wordt snel verwacht (The View From The Orange Nogwat). [..]
quote:
The Orange Stage

Adelaide is most definitely the hottest place I have ever been to; temperatures during the day were tickling 47 degrees, and even at night we were well into the 30s. It must make me sound like a right moaning git, but it was so uncomfortably hot that we had to stay indoors most of the time in a heavenly cool, air conditioned room. Hats off to the Adelaide BDO masses who were forced to sit out in the burning sun all day. There was some relief though, from a wonderful contraption called The Mist Tent which doused punters in cooling water spray, but 5 minutes after exiting you were already baking again.

Bekijk deze YouTube-video

I was thankful for the cooling 30 degree breeze of Perth - a lot more hospitable to my pasty British complexion. I had fond memories of Perth from my last visit, the people were great and we found the best little bar called Hula Bula. Much to our delight it still existed and, even better, the owners have branched out and opened a club called Devilles Pad near by. If you were to see a photo of it you may be fooled into thinking it's a tacky version of Heaven and Hell or some other backwards, cheesy theme bar in Barnsley, with a play list including Hendrix, Presley and Dick Dale.

One last gig to go, and as I sit here in Perth contemplating the weeks gone by, it seems like a lifetime ago we touched down in Wellington after that epic flight; an epic flight I will be repeating again in less than 24 hours. The tour has been wonderful- the new friends we made along the way, the amazing new songs that were debuted and the excellent gigs that rocked. Hopefully you have really enjoyed The View From episodes. We have certainly enjoyed making them. With a new album in the pipeline, you haven't heard the last from me, but until next time, á bientôt.

X
Matt rockt z'n Chronic-shirt weer!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65774367
Leuke wederom
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:05:40 #47
207860 Mistaken
Dé grappenmaker v/d bingoclub.
pi_65776277
Do you know what´s weird?
Leuk, die 'The View From...'-dingen!

Tot op Lowlands
pi_65807465
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:05 schreef Mistaken het volgende:
Do you know what´s weird?
Leuk, die 'The View From...'-dingen!

Tot op Lowlands
Grappig hoe The Living End elke keer weer op de hak werd genomen .
quote:
Arctic Monkeys Limited Edition Melbourne Poster Available For Pre-Order

The Arctic Monkeys Limited Edition gig poster from the show at Palais Theatre, Melbourne is now available for pre-order in the Arctic Monkeys shop

The poster is limited to just 500 prints, and was designed by Ken Taylor from Beyond The Pale.
Waarom zou ik dit willen hebben? Afschuwelijk ontwerp ook!
pi_65807978
Crying Lightning?
Ik heb dit topic al een paar maanden niet meer gevolgd. Wat is er inmiddels al bekend over het nieuwe album?

Lowlands ik heb er al weer zin in
Let's Rummikub the night away.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 20:59:18 #50
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65813164
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:03 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Grappig hoe The Living End elke keer weer op de hak werd genomen .
Idd.
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')