Inderdaaf ontzettend tof. Ik herken de pinguïn, leeuwin en dat bebrilde hoofd die op de cd van FWN staat. Is er nog meer gebruikt voor posters en zo?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:01 schreef Aisumasen het volgende:
Echt tof hoe al die artwork-elementen uit verschillende kamers komen, hè? Zelfs figuurtjes die niet op het artwork zelf terecht zijn gekomen, zijn dan wel weer gebruikt voor bv. de t-shirts/posters etc. Je ziet in dat filmpje ook goed hoe veel er ook niet is gebruikt, haha. Ongelooflijk goed ontwerp, vind ik. Het huis is geloof ik afgelopen zomer helemaal gesloopt. Het interview waar ik op doelde is een soortgelijk interview als deze korte reportage. Op een bepaald moment doen ze aan synchroon kauwgom kauwen.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:29 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Oh ja, er zou morgenochtend zo maar eens een nieuwe naam voor Lowlands bekend gemaakt kunnen worden.
quote:Arctic Monkeys Announce Festival Performance in Holland
Arctic Monkeys are pleased to announce that they will be performing at Lowlands Festival in Biddinghuizen, Holland on Sunday 23rd August 2009. Tickets go on sale at 10am on Saturday 7th February.
http://arcticmonkeys.com/news.php?newsID=255&type=0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |