Als ik jullie geruchten vertel, en het achteraf anders blijkt te lopen, vind ik ook wel zo tof om het vervolg te melden

. Aangezien ik niet verwacht dat mijn 'klokkenluider' (

) hier kan/zal meelezen, kan ik wel zeggen dat het één van de Franse fansite-jongens is. Af en toe heb ik contact met hem, en hij heeft soms een leuk exclusief nieuwtje te melden.
Zo meldde hij al aan het begin van het jaar dat de band op Reading/Leeds zou staan, wat verder ook niet zo verwonderlijk was. Anyhow, dezelfde bron die hem het Reading/Leeds-nieuws wist te vermelden wist vorige week 100% zeker dat er maandag een aankondiging zou komen, en later de week exclusief nieuws in de NME. Nu blijkt dat laatste inderdaad waar te zijn (zie hieronder), maar het eerste is zoals we weten niet gebeurd.
Hier laten wij het natuurlijk niet bij zitten!

Ik heb even gemaild met de manager, maar die hebben mij (vanzelfsprekend) afgewimpeld met een: "We kunnen die informatie nog niet geven, we sturen het je als we nieuws hebben". Maar ik las al dat de Franse vrienden iets verder waren gekomen, die weten ondertussen (van de manager) dat er géén release-aankondiging in het NME-artikel staat, maar dat de eerste de beste mogelijkheid (mogelijk volgende week) wordt aangegrepen om de release-datum én de tourdata bekend te maken.
In ieder geval kan het nu niet lang meer duren

. Over één jaar, wanneer het album alweer oud is, gaan we lachen om deze geruchten en analyses

.