abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69074038
De demo van "The Bad Thing" is al eind 2007 verspreid, en hoort dus ook niet bij deze partij. Aangezien die song als enige totaal anders klinkt dan de album-versie, zet het me aan het denken of deze opnames niet een soort van radio-performance is, aangezien ook de 'strong language' gefilterd is. Daarom is het jammer dat we de bron niet weten. Toch weet ik wel zeker dat deze opnames vóór de definitieve album-opnames zijn opgenomen, door de kleine veranderingen, en het feit dat bijvoorbeeld de Teddy Picker-solo er nog niet helemaal lekker in zit.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:15:19 #277
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69074039
The Bad Thing vond ik lange tijd ook bagger, maar de laatste tijd zet ik het volume toch stiekem een tikje harder als hij voorbij komt.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:17:10 #278
161207 jakkop
rennen!
pi_69074098
In brianstorm zijn die riffjes wel veel vetter zeg Ik neem aan dat iedereen wel snapt wat ik met "die riffjes" bedoel.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_69082942
Het tweede nummer op The view from the birthday boy klinkt echt heel goed , vooral de drums ( die natuurlijk prominent aanwezig zijn)
pi_69132416
Lol, iemand heeft zijn best gedaan om "Pretty Visitors" te faken...

zondag 17 mei 2009 @ 21:48:30 #281
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_69132566
Hehehe.

Ik mag ook niet hopen dat de uiteindelijk plaat zo crappy klinkt.
pi_69132610
Zou inderdaad zonde zijn als Matt vervangen is door een houterige drumcomputer .
  maandag 18 mei 2009 @ 02:44:09 #283
53267 TC03
pi_69139571
Morgen (maandag) is toch de kleine grote dag waarop we een officieel teken van leven krijgen?
pi_69158390
17:00 geweest in Engeland... Ik zie een officiële aankondiging vandaag niet meer gebeuren. Maar er kan nog altijd een korte mededeling worden gedaan, bijvoorbeeld in het radio-programma van AM-vriendje Zane Lowe. Zal niet de eerste keer zijn, en ook z'n Twitter-account is opvallend te noemen. (Spot de AM-hint.)

Ach ja, overmorgen hebben we het exclusieve NME-nieuws over het album .
pi_69158876
Ik zie hem niet

Zie wel dat er een arcticmonkeys twitter account is dat protected is? Maar eens een follow request naar sturen
pi_69159020
Het gaat om z'n biografie: "What came first? The chicken or the dickhead?". Die Arctic Monkeys-Twitter is fake.
pi_69159281
Die moest ik even googlen
pi_69159410
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:10 schreef Aisumasen het volgende:
[..] Ach ja, overmorgen hebben we het exclusieve NME-nieuws over het album .
quote:
In this week's NME... (18/05/09)

In a world exclusive, we take a special trip to New York City and spend 24 hours locked-up in the studio with Arctic Monkeys to witness the making of their third album.
Zie je wel !
pi_69162842
Zane Lowe zendt straks in ieder geval een sessie uit 2005 van ze uit. Kan zelf niet luisteren, maar misschien laat-ie nog iets los over het derde album.
pi_69171122
Ik kom er daarnet achter dat het nieuwe liedje van Britney Spears ('If You Seek Amy') hetzelfde akoordenschema heeft als old yellow bricks. Helemaal niet eens zo bijzonder maar ik moest het even kwijt
A, E, F, D

Edit: D ipv C
pi_69172901
Maar kunnen ze het niet gewoon wat eerder uitbrengen dan? Juni is prima
What Would Goku Do
pi_69189078
Als ik jullie geruchten vertel, en het achteraf anders blijkt te lopen, vind ik ook wel zo tof om het vervolg te melden . Aangezien ik niet verwacht dat mijn 'klokkenluider' ( ) hier kan/zal meelezen, kan ik wel zeggen dat het één van de Franse fansite-jongens is. Af en toe heb ik contact met hem, en hij heeft soms een leuk exclusief nieuwtje te melden.

Zo meldde hij al aan het begin van het jaar dat de band op Reading/Leeds zou staan, wat verder ook niet zo verwonderlijk was. Anyhow, dezelfde bron die hem het Reading/Leeds-nieuws wist te vermelden wist vorige week 100% zeker dat er maandag een aankondiging zou komen, en later de week exclusief nieuws in de NME. Nu blijkt dat laatste inderdaad waar te zijn (zie hieronder), maar het eerste is zoals we weten niet gebeurd.

Hier laten wij het natuurlijk niet bij zitten! Ik heb even gemaild met de manager, maar die hebben mij (vanzelfsprekend) afgewimpeld met een: "We kunnen die informatie nog niet geven, we sturen het je als we nieuws hebben". Maar ik las al dat de Franse vrienden iets verder waren gekomen, die weten ondertussen (van de manager) dat er géén release-aankondiging in het NME-artikel staat, maar dat de eerste de beste mogelijkheid (mogelijk volgende week) wordt aangegrepen om de release-datum én de tourdata bekend te maken.

In ieder geval kan het nu niet lang meer duren . Over één jaar, wanneer het album alweer oud is, gaan we lachen om deze geruchten en analyses .

pi_69189726
Maar de release datum is dus wel gewoon eind augustus?
pi_69208745
quote:
Arctic Monkeys premiere new songs online

Arctic Monkeys have premiered snippets from two new songs set for inclusion on their forthcoming third album in a new online video.

The snippets of the tracks arrive in the latest of drummer Matt Helders' video diaries, coming in the form of footage of the Sheffield band during recording sessions for the album.

To watch the footage click on the video below.

Also in the video Helders reveals that he is set to see Girls Aloud live soon, and that new friend P. Diddy may be heading to the UK to party with them when they headline the Reading And Leeds Festivals in August.

Meanwhile, the new issue of NME (out May 20 nationwide) features a world exclusive in-studio interview with Arctic Monkeys, in which they reveal all about the recording of their new album.
http://www.nme.com/news/arctic-monkeys/44765

dinsdag 19 mei 2009 @ 23:07:52 #295
192683 AMDB
Visionair.
pi_69209075
O ja.
Ik had een ander filmpje hier wel 'ns gezien. Ik dacht dat deze nieuw was.
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:37:16 #297
53267 TC03
pi_69211699
Ik ben bang dat het derde album de torenhoge verwachtingen nooit zal kunnen waarmaken.
pi_69211844
Ik denk ook dat het een "Be Here Now"-tje wordt. Geroemd door de fans, verguisd door de pers.
pi_69225580
Het exclusieve NME-interview:

woensdag 20 mei 2009 @ 15:08:31 #300
192683 AMDB
Visionair.
pi_69227497
Spannend, ik kan nu echt niet meer wachten! Nog nooit zo in spanning gezeten voor een album
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')