hoi Yns.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:12 schreef Ynske het volgende:
en bengels. hoe is t afgelopen met school en de examentraining?
Schoonheidsslaapje doen?quote:
Kan niet. Bovendien slaap ik dan vannacht niet.quote:
Dat zou fijn zijn, daar ben ik al sinds ik vanmorgen opstond aan toequote:
Vooral dat laatste is vervelend jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kan niet. Bovendien slaap ik dan vannacht niet.
Ik moet vooral eens beter wakker wordenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn, daar ben ik al sinds ik vanmorgen opstond aan toe.
Ik moet toch 's vroeger naar bed gaan.
Dat zou ook wel schelen idd. Net nu ik te horen heb gekregen dat ik teveel koffie drink en moet overstappen op decafequote:Op woensdag 4 februari 2009 18:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik moet vooral eens beter wakker worden
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou ook wel schelen idd. Net nu ik te horen heb gekregen dat ik teveel koffie drink en moet overstappen op decafe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wat is teveel dan?
En dacaf is hetzelfde als alcoholvrij bier en een bh aan de waslijnJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Teveel is 10+ kopjes.
Beha's nooit aan de waslijn is anders ook niet fris. Hoewel... die van mij gaan meestal gewoon in de droger
.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Das best veel jaquote:
Ik zeg ook niet dat ze er niet moeten, maar áls ze er hangen is het beste er al uitquote:Beha's nooit aan de waslijn is anders ook niet fris. Hoewel... die van mij gaan meestal gewoon in de droger
.
Is dat niet zwaar tillen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:42 schreef qu63 het volgende:
En weer thuis
Meteen een zonnebankje meegepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |